AdobeStock

Trivago: Αυτές οι ξενοδοχειακές τάσεις μεταμορφώνουν την εμπειρία των επισκεπτών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις πέντε τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας που διαμορφώνουν την εμπειρία των επισκεπτών, ορισμένες από τις οποίες προκαλούν μεγάλη αίσθηση, παρουσιάζει η Trivago.

Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλος ή μικρός είναι ο αντίκτυπος μιας τάσης, ούτε από το πόσο παροδική ή μόνιμη αποδεικνύεται, τα ξενοδοχεία που επωφελούνται περισσότερο από αυτήν είναι εκείνα που προσαρμόζουν την εμπειρία των πελατών τους σε αυτήν ταχύτερα. Αυτό είναι κάτι που τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, όντας ευέλικτα, δημιουργικά και απαλλαγμένα από τα άκαμπτα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις μεγάλες αλυσίδες, είναι στην καλύτερη θέση να το επιτύχουν.

Ακολουθούν οι πέντε τάσεις της φιλοξενίας που αλλάζουν την εμπειρία του επισκέπτη:

-Η απρόσκοπτη εμπειρία του επισκέπτη
Αν και δεν είναι η πιο εντυπωσιακή από τις σημερινές ξενοδοχειακές τάσεις, εντούτοις βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα λόγω της θεμελιώδους σημασίας της. Αν και η εμπειρία του επισκέπτη μπορεί πράγματι να χωρίζεται σε διακριτά στάδια – με την αναζήτηση, την κράτηση και τη διαμονή να αποτελούν τα τρία μεγαλύτερα στάδια- αν αυτή φαίνεται διασπασμένη στους ταξιδιώτες, θα οδηγήσει σε απώλεια ευκαιριών κράτησης και σε ανεκπλήρωτες προσδοκίες των επισκεπτών.

Οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στην εμφάνιση, την αίσθηση και την ευκολία στο στάδιο της κράτησης σε σύγκριση με το στάδιο της αναζήτησης δημιουργεί τριβές στην εμπειρία του επισκέπτη που αναγκάζουν τους ταξιδιώτες να διακόψουν την προσπάθεια αντί να πραγματοποιήσουν την κράτηση. Με την ίδια λογική, αν είναι παιχνιδάκι το κλείσιμο ενός δωματίου online, αλλά το check-in αποδεικνύεται μια χρονοβόρα διαδικασία συμπλήρωσης φορμών με το χέρι, αυτό δημιουργεί στους επισκέπτες απογοήτευση.

Τα ξενοδοχεία εφαρμόζουν τεχνολογία για την αυτοματοποίηση και τον εξορθολογισμό ολόκληρης της εμπειρίας του επισκέπτη από την αρχή μέχρι το τέλος, από ολοκληρωμένα και ελκυστικά προφίλ ξενοδοχείων μέχρι βελτιστοποιημένες μηχανές κρατήσεων και check-in με ένα “κλικ”. Οι ξενοδόχοι αναλαμβάνουν την ευθύνη για κάθε στάδιο του ταξιδιού του πελάτη και, με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούν την απρόσκοπτη εμπειρία των πελατών που οι ταξιδιώτες όχι μόνο εκτιμούν αλλά και προσδοκούν.

-Η εξατομικευμένη εμπειρία του επισκέπτη
Ο κλάδος εισέρχεται σε μια χρυσή εποχή εξατομίκευσης ως απάντηση στις εξελισσόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. Ο κάθε επισκέπτης έχει αγκαλιάσει τη μοναδικότητά του. Τώρα πρέπει να την αγκαλιάσει η ξενοδοχειακή βιομηχανία σε όλο το μεγαλείο της.

Οι πάροχοι ξενοδοχειακής τεχνολογίας επενδύουν σε λύσεις που θα καταστήσουν ολόκληρη την εμπειρία του επισκέπτη προσαρμοσμένη 100% στο κάθε άτομο χωριστά: από τα κριτήρια του ατόμου για τι ξενοδοχείο μέχρι τις προτιμήσεις του στο φαγητό και τη μουσική.

Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται σε αυτή την τάση, εστιάζοντας στο να διασφαλίσουν ότι οι επισκέπτες τους αισθάνονται μοναδικοί και όχι ως απλές καταχωρήσεις σε ένα βιβλίο κρατήσεων. Αναγνωρίζοντας και καλύπτοντας τις προτιμήσεις και τις διαθέσεις τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, τα ξενοδοχεία επιμελούνται όχι μόνο μία εμπειρία επισκέπτη αλλά τόσες όσοι είναι και οι άνθρωποι που κάνουν check in.

-Η μετασχηματιστική ταξιδιωτική εμπειρία
Αυτή η ξενοδοχειακή τάση αντανακλά μια νέα φιλοσοφία ταξιδιού, στην οποία οι ταξιδιώτες αναζητούν τον αυτοπροσδιορισμό και την εξέλιξή τους στα ταξίδια, να συνδεθούν με την ανθρωπότητα και το φυσικό “βασίλειο” και να επιστρέψουν σπίτι τους αλλαγμένοι, με νέες προοπτικές και μια βαθύτερη κατανόηση του κόσμου στον οποίο ζουν.

Τα ξενοδοχεία υποστηρίζουν τους ταξιδιώτες σε αυτή την “αποστολή” τους, καθώς σχεδιάζουν εμπειρίες επισκεπτών που επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να δοκιμάσουν τον εαυτό τους και να έρθουν σε επαφή με την τοπική κοινότητα. Αυτό μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε, από την προσφορά ενός καταφυγίου για διαλογισμό έως τη διευκόλυνση εθελοντικής εργασίας σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Αυτές οι εμπειρίες των επισκεπτών είναι το αντίδοτο στις ανούσιες απολαύσεις και στη νοοτροπία ότι η αξία μιας διαμονής σε ένα ξενοδοχείο έγκειται στις αναρτήσεις στο Instagram.

-Η εμπειρία του επισκέπτη με επίκεντρο το φαγητό
Κανείς δεν θα αποκαλούσε το εξαιρετικό φαγητό ως “τάση”. Αυτό που αποτελεί τάση, ωστόσο, είναι ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία αποκλειστικά με κριτήριο το φαγητό και τις εμπειρίες των πελατών που επικεντρώνονται στο φαγητό.

Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στην περίσταση, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να γευματίζουν στα δωμάτιά τους, να παρακολουθούν μαθήματα μαγειρικής στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και να γεύονται βιολογικά προϊόντα, που προέρχονται από τοπικές φάρμες (ή ακόμη μπορεί και να καλλιεργούνται στο ξενοδοχείο).

-Η φιλική προς το περιβάλλον εμπειρία
Οι ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερη επίγνωση του αποτυπώματος άνθρακα από ποτέ, και επιδιώκουν να το ελαχιστοποιήσουν όπου και όπως μπορούν, ξεκινώντας από την κράτηση δωματίων σε ξενοδοχεία με τις ίδιες αξίες. Τα ξενοδοχεία που ασπάζονται αυτές τις αξίες και προσαρμόζουν την εμπειρία των επισκεπτών σε αυτές, όχι μόνο καλωσορίζουν περισσότερους ταξιδιώτες, αλλά μειώνουν επίσης την ενεργειακή σπατάλη και εξοικονομούν χρήματα.

Από τις δράσεις που είναι άμεσα ορατές στους επισκέπτες (όπως προϊόντα περιποίησης που προέρχονται από υπεύθυνες πηγές, φώτα και συστήματα κλιματισμού που απενεργοποιούνται όταν το δωμάτιο είναι άδειο και την πολιτική επαναχρησιμοποίησης πετσετών), μέχρι λιγότερο εμφανείς ενέργειες (εξάλειψη της χρήσης χαρτιού με ένα σύστημα διαχείρισης βασισμένο στο cloud), τα ξενοδοχεία θέτουν στο επίκεντρο της βιώσιμη φιλοξενία.

Κάθε μία από αυτές τις εμπειρίες των επισκεπτών είναι ενδεικτική των αλλαγών στον κλάδο. Ορισμένες από αυτές μπορεί να αποδειχθούν πιο επιδραστικές και με μεγαλύτερη διάρκεια από άλλες. Κάποια πράγματα, ωστόσο, θα παραμείνουν σταθερά: τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι πάντα ανοιχτά στις αλλαγές, είτε αυτές εμφανίζονται με τη μορφή νέας τεχνολογίας, είτε με τη μορφή νέων συμπεριφορών σχετικά με τα ταξίδια. Η καλή φιλοξενία, φυσικά, δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *