wizz

Η Wizz Air “επιτίθεται” στην κρίση με την αύξηση δρομολογίων και παραλαβές αεροσκαφών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Να εκμεταλλευτεί το κενό ισχύος που προκαλεί η κρίση στις Ryanair και Easyjet επιθυμεί η  Wizz Air κινούμενη “κόντρα στο ρεύμα” με επιτάχυνση της αύξησης του στόλου της και προσθήκη ακόμα περισσότερων πτήσεων.

Η κρίση της πανδημίας παραμένει ακόμα αισθητή στις αεροπορικές εταιρίες, αλλά η  Wizz Air έχει αποκαταστήσει το 77% των πτήσεών της, ενώ καταγράφει πληρότητα της τάξης του 55% με 70% σύμφωνα με το CEO της, József Váradi. Ενδεικτικό της στάσης αυτής είναι πως κατά το τελευταίο 3μηνο η Wizz Air μετέφερε 707000 επιβάτες (200000 περισσότερους από ότι η Ryanair).

O József Váradi επισημαίνει, ωστόσο, πως η ουγγρική αεροπορική εταιρία δεν είναι “άτρωτη”, καθώς κατέγραψε απώλειες ύψους 56.7 εκατ. ευρώ και 94 εκατ. επιβατών κατά το τελευταίο 3μηνο, αλλά χρησιμοποιήθηκε λιγότερο αποθεματικό κατά την περίοδο αυτή σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.  Για αυτό το λόγο η Wizz Air επιδιώκει να “κλέψει” μερίδιο του ανταγωνισμού κατά το 2021 έχοντας ως όπλο τον ισχυρό της ισολογισμό και τα αποθεματικά της που ανέρχονται στα 1.6 δισεκατ. ευρώ.

Η Wizz Air δε θα αναβάλει τις παραλαβές αεροσκαφών και αναμένει 5 Α321neo για το 2021. O υφιστάμενος στόλος των 121 αεροσκαφών της θα αυξηθεί στα 137 για το τρέχον οικ. έτος και στα 160 για το επόμενο, ενώ μέχρι το οικ. έτος 2023/2024 η ουγγρική αεροπορική εταιρία αναμένεται να διαθέτει 200 αεροσκάφη.

Επίσης, η Airbus θα παραδώσει τα πρώτα 6 Α321XLR αεροσκάφη, ενώ το Α321neo θα αποτελεί το κύριο μοντέλο της στρατηγικής της Wizz Air με το στόλο της αεροπορικής να αποτελείται κατά 50% από τα συγκεκριμένα αεροσκάφη προς το παρόν, ενώ το 2024 το ποσοστό θα αυξηθεί στο 84%.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *