Ξενοδοχειακό brand με παρουσία και στην Ελλάδα, στην κορυφή των πολυτελών ξενοδοχειακών brands παγκοσμίως

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το Mandarin Oriental κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατάταξη με τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands στον κόσμο, που συνέταξε η Luxury Travel Intelligence (LTI). Η παγκοσμίου φήμης ξενοδοχειακή αλυσίδα, η οποία έχει παρουσία στην Ελλάδα με το Mandarin Oriental Costa Navarino, και προγραμματίζει την επέκτασή της στην Αθήνα, με τη λειτουργία του Mandarin Oriental Athens, στο Ελληνικό, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης για δεύτερη χρονιά.

Για την κατάταξη των καλύτερων ξενοδοχειακών αλυσίδων στον κόσμο, η LTI, τους τελευταίους 12 μήνες εφάρμοσε έναν αυστηρά καθορισμένο αλγόριθμο, ο οποίος μετρά τις επιδόσεις και τις αξίες των πολυτελών ξενοδοχειακών σημάτων. Ο αλγόριθμος αυτός έχει 130 σημεία επαφής που σχετίζονται με τον τομέα των πολυτελών ξενοδοχείων και το καθένα έχει τη δική του βαθμολογία, με συνολική, μέγιστη, συσσωρευτική βαθμολογία 4663.

Τα σημεία επαφής σχετίζονται με τη συνολική απόδοση της επωνυμίας και όχι με την απόδοση των επιμέρους ξενοδοχειακών μονάδων. Η έμφαση δίνεται στην ικανότητα μιας επωνυμίας να ανταποκρίνεται στο πάθος, τη δέσμευση, το ήθος και τις αξίες της, καθώς και στην ποιότητα της διοίκησης και του προσωπικού της. Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις και ο τρόπος αξιοποίησής τους αποτελούν επίσης σημαντικούς παράγοντες, ιδίως όσον αφορά τα νέα ξενοδοχεία και την ανακαίνιση των υφιστάμενων.

Ο τελικός κατάλογος των ξενοδοχειακών brands διευρύνθηκε από 12 σε 15 εφέτος, και οι μάρκες πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον οκτώ ξενοδοχεία για να επιλεγούν, από δέκα προηγουμένως.

Η Mandarin Oriental αναδείχθηκε ως η καλύτερη επωνυμία πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο, καθώς το 2024 έχουν βελτιωθεί πολλά από τα σημεία επαφής, ιδιαίτερα με τα νέα ανοίγματα, τα οποία είναι σταθερά εντυπωσιακά.

Πρόκειται για ένα ελκυστικό brand με πιστούς και αυξανόμενους ακόλουθους ,που εκτιμούν τη δέσμευσή του στην αριστεία.

Νέες αφίξεις

Με την προσαρμογή του ελάχιστου απαιτούμενου αριθμού ακινήτων από δέκα σε οκτώ, η Bulgari πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή είσοδο, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση, μόλις 0,4% πίσω από την Mandarin Oriental. Το Dorchester Collection επωφελήθηκε επίσης από την αλλαγή, εισερχόμενο στον κατάλογο στην 11η θέση. Επιπλέον, η COMO επέστρεψε επάξια στη 14η θέση μετά την τελευταία της παρουσία το 2022.

Αυτά είναι τα κορυφαία πολυτελή ξενοδοχειακά brands παγκοσμίως – Οι περσινές θέσεις σε παρένθεση

Mandarin Oriental – 81,6% (1)
Bulgari – 81,3% (Νέα είσοδος)
Oetker Collection – 80,7% (2)
Six Senses – 80,2% (4)
Aman – 78,1% (5)
One&Only – 77,4% (8)
Rocco Forte – 76,8% (9)
Rosewood – 75,1% (10)
Belmond – 73,9% (6)
Auberge – 72,1% (3)
Dorchester Collection – 71,8% (Νέα είσοδος)
Four Seasons – 71,5% (7)
Peninsula – 70,1% (11)
COMO – 69,7% (Νέα είσοδος)
Raffles – 69,4% (12)

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *