Οι «υπηρεσίες» της Turkish Airlines

Οι «υπηρεσίες» της Turkish Airlines

0
turkish

Αφήγηση της δημοσιογράφου Άρσης Γιαννέλου στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook.
Το δημοσιεύουμε αφενός για να το έχουν υπόψη τους οι ταξιδιώτες που επιλέγουν την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία για τα ταξίδια τους και αφετέρου για να δημοσιοποιηθούν περιστατικά που αναδεικνύουν το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών.
Διαβάστε και φρίξτε:

«Ταξιδεύω για Λονδίνο με Turkish airlines και ενδιάμεσο σταθμό την Κωνσταντινούπολη. Έχω ξεχάσει να πάρω μαζί μου το power bank και αγοράζω ενα απο τα duty free του Ελευθέριος Βενιζέλος. Κατά τη διάρκεια του boarding στην Κωνσταντινούπολη μας παίρνουν όλες τις δεύτερες ηλεκτρονικές συσκευές για «λόγους ασφαλείας». Μου κρατάνε το power bank χωρίς να μου δώσουν luggage tag όπως ήταν υποχρεωμένοι και βεβαίως δεν μπορώ να το παραλάβω στο Λονδίνο. Βάζουν τα δεκάδες power bank που παίρνουν από όλους τους επιβάτες σε μια σακούλα και μου λένε οτι το πάρω στην επιστροφή απο το lost and found στο domestic terminal του Ατατούρκ.
Φυσικά όταν έχεις transit μόνο μιάμιση ώρα είναι αυτοκτονία να περάσεις από τις international flights στις domestic με το passport control στο Ατατουρκ να ξεπερνάει πλέον τα όρια της υπομονής οποιουδήποτε φυσιολογικού ανθρώπου.
Επιστρέφω και επικοινωνώ με τα γραφεία της Turkish στην Αθήνα, τους ενημερώνω για τον παράνομο κατ´ αρχάς τρόπο με τον οποίο αποσπούν προσωπικά περιουσιακά στοιχεία επιβατών και ζήτω να πράξουν το αυτονόητο.
Το αποτέλεσμα;
Επι δύο εβδομάδες ανταλάσσω emails με την εταιρεία επισυνάπτοντας τους όλα τα απαραίτητα χαρτιά. Προσπαθούν να μου πουν οτι εγώ φταίω που το ξέχασα στο αεροπλάνο γι ´ αυτό και βρίσκεται στο lost and found, μου λένε ότι το επέβαλε η Αγγλία μετά τα τρομοκρατικά χτυπήματα και βεβαίως μου ανακοινώνουν οτι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μου το στείλουν (για λόγους ασφαλείας!!!) και αν θέλω να πάω μόνη μου να το πάρω ή να χρεωθώ το cargo!!! Μιλάω με υπάλληλο της εταιρείας στην Αθήνα μεταφέροντας όλη την αλληλογραφία που έχω με το Ατατουρκ, συμφωνεί και εκείνη ότι όλη η τακτική είναι λάθος απο την αρχή και αναλαμβάνει να λύσει το θέμα.
Της αναφέρω ότι θα ταξιδέψει η κόρη μου στην Κωνσταντινούπολη και μπορεί να το πάρει αρκεί να μας διασφαλίσει ότι θα της το παραδώσουν. Στέλνω ημερομηνίες και αριθμούς πτήσεων και σε εκείνη και στο Ατατουρκ και μου απαντά οτι όλα είναι ok έχει μιλήσει με τον προϊστάμενο.
Και φυσικά το παιδί πηγαίνει να το πάρει αφού έχει γυρίσει το χαοτικό αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης και της λένε ότι δεν βρίσκεται πλέον εκεί!!!
Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς ότι όχι μόνο με έβαλαν σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία ταλαιπωρώντας εμένα και την οικογένειά μου χωρις λόγο αφού όλα ήταν προαποφασισμένα αλλά η γενικότερη στάση και συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη, προσβλητική και παντελως ανεύθυνη!!!
Κανονικός ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ!!!»

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ