H Teletext Holidays αναφέρθηκε από τους αρμόδιους για τον έλεγχο της ορθότητας των διαφημίσεων (advertising watchdogs), έπειτα από παράπονα τριών πελατών, καθώς ισχυρίστηκαν, ότι δεν μπορούσαν να αγοράσουν πακέτο διακοπών στη διαφημιζόμενη τιμή.
Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων ( Advertising Standards Authority), δήλωσε ότι οι πελάτες παραπλανήθηκαν από τις αναγραφόμενες τιμές, αλλά αναγνώρισε ότι η εταιρεία ήταν σε θέση να αποδείξει ότι οι διακοπές ήταν διαθέσιμες, σε άλλους πελάτες στην αναγραφόμενη τιμή.
Η ASA συμφώνησε επίσης ότι η Teletext Holidays είχε λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να αποσύρουν τις διαφημιζόμενες τιμές, όταν γνώριζαν ότι δεν ήταν πλέον διαθέσιμες.
Η Teletext είχε υποστηρίξει ότι η διαδικασία απομάκρυνσης δεν ήταν απλή όταν προσέφερε περίπου 100 δισεκατομμύρια συνδυασμούς διακοπών ανά πάσα στιγμή.
Ωστόσο, η ASA δήλωσε ότι για να είναι δίκαια προς τους πελάτες της, οι τιμές θα πρέπει να περιγράφονται ως τιμές «από» και ότι οι πληροφορίες που υποδεικνύουν ότι οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές και έχουν περιορισμένη διαθεσιμότητα θα πρέπει να γίνουν πιο εμφανείς.