ABTA-logo

ABTA: Ποινές στα μέλη που δεν παρέχουν αποζημιώσεις στους πελάτες τους

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο επικεφαλής της ABTA, Mark Tanzer, στο BBC News, ανέφερε ότι τα μέλη του Συνδέσμου, που δεν αποζημιώνουν τους πελάτες τους, θα τιμωρούνται και επισήμανε για ακόμη μια φορά την ανάγκη για αλλαγή της πολιτικής αποζημιώσεων, για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση του Κορωνοϊού.

Εδώ και αρκετές εβδομάδες ο Βρετανικός Σύνδεσμος tour operators πιέζει τη βρετανική κυβέρνηση, ώστε να αποδεχθεί την αντικατάσταση των αποζημιώσεων με voucher έως τα τέλη Ιουλίου, προκειμένου ο κλάδος να μην οδηγηθεί σε πτώχευση.

Ο Mark Tanzer έχει αναφέρει σε όλο αυτό το διάστημα, ότι με την πρόταση αυτή θα προστατευθούν τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι tour operators από την πτώχευση, καθώς και ότι δε θα χαθούν τα χρήματα των πελατών.

Το μέτρο αυτό έχει εφαρμοστεί σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη με τελευταίο τη Γερμανία, αλλά η αντικατάσταση της αποζημίωσης με voucher δεν είναι αναγκαστική καθώς η σχετική οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δεν έχει αλλάξει.

Τόσο η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας όσο και το Υπουργείο Μεταφορών στηρίζουν το αίτημα του ABTA. Ωστόσο, το Υπουργείο Επιχειρήσεων, Καινοτομίας και Δεξιοτήτων θέτει εμπόδια στην αλλαγή της νομοθεσίας καθώς εκφράζει την ανησυχία του για τον αντίκτυπο στα δικαιώματα των καταναλωτών.

Προκειμένου να πιέσει ακόμα περισσότερο η ABTA έχει δημιουργήσει μια νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, την οποία έχει ονομάζει Save Future Travel, μέσω της οποίας οι επαγγελματίες του κλάδου αλλά και οι υποστηρικτές του μπορούν να στείλουν e-mail στους βουλευτές. Η συμμετοχή είναι μεγάλη καθώς την πρώτη μέρα λειτουργίας της απεστάλησαν 13500 mail προς 647 από τους 650 βουλευτές της Βρετανικής Κυβέρνησης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *