Απόφαση – σταθμός για τη Ryanair | Ιταλικό δικαστήριο επικυρώνει το μοντέλο on line πωλήσεων της εταιρίας

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Εφετείο του Μιλάνου απέρριψε τους ισχυρισμούς των Lastminute και Viaggiare ότι το μοντέλο αποκλειστικής διαδικτυακής διανομής της Ryanair ήταν καταχρηστικό.

Η ιρλανδική αεροπορική εταιρία εξέφρασε την ικανοποίησή της για τις αποφάσεις του ιταλικού δικαστηρίου, το οποίο, όπως είπε, απέρριψε τους ισχυρισμούς της Lastminute και της Viaggiare ότι το μοντέλο αποκλειστικής διαδικτυακής διανομής της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρίας συνιστά κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.

Σε σημερινή ανακοίνωσή του, ο αερομεταφορέας υπογραμμίζει ότι το δικαστήριο επιβεβαίωσε ότι το αποκλειστικό διαδικτυακό μοντέλο διανομής της Ryanair δικαιολογείται από την άποψη της “συγκράτησης του λειτουργικού κόστους και της εξάλειψης του κόστους που συνδέεται με τη διαμεσολάβηση στην πώληση αεροπορικών εισιτηρίων”.

Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με την εταιρία, συνέβαλε στην εφαρμογή ανταγωνιστικών ναύλων, που αναμφίβολα ωφελούν και τους καταναλωτές, και στη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μαζί τους για κάθε πιθανή ανάγκη πληροφόρησης και ενημέρωσης σχετικά με τις πτήσεις. Καμία ζημία για τους χρήστες, ως εκ τούτου, δεν διαπιστώθηκε.

Η Ryanair έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό εκστρατεία για την προστασία των πελατών της από την αύξηση των τιμών από τους OTA, οι οποίοι συνεχίζουν να εξαπατούν ανυποψίαστους καταναλωτές με την παράνομη εκμετάλλευση του ιστότοπού της, συμπεριλαμβανομένης της υπερτιμολόγησης των αεροπορικών ναύλων και των παρεπόμενων υπηρεσιών, χρησιμοποιώντας ψεύτικους λογαριασμούς πελατών, ψεύτικες κάρτες πληρωμής πελατών και ψεύτικα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών.

“Αυτή η ιστορική και πρωτοποριακή απόφαση του Δικαστηρίου αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την προστασία των ανυποψίαστων καταναλωτών από την υπερτιμολόγηση από τους OTA και θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες της Ryanair θα λαμβάνουν πάντα τους χαμηλότερους ναύλους, την καλύτερη εξυπηρέτηση και επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πραγματικό χρόνο”, υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της η αεροπορική εταιρία.

Υπενθυμίζεται ότι, η Ryanair προχώρησε πρόσφατα σε συμφωνίες προς όφελος των καταναλωτών με τους OTA Love Holidays και Kiwi, έτσι ώστε να μπορούν να προωθούν τις πτήσεις της στους πελάτες τους, χωρίς κρυφές προσαυξήσεις και με πλήρη διαφάνεια για το επιβατικό κοινό.

Σχολιάζοντας την απόφαση η Dara Brady της Ryanair, δήλωσε: “Χαιρετίζουμε την απόφαση του δικαστηρίου του Μιλάνου, σύμφωνα με την οποία το μοντέλο αποκλειστικής διαδικτυακής διανομής της Ryanair είναι υπέρ των καταναλωτών”.

Σύμφωνα με την ίδια, αυτή η ιστορική απόφαση ενίσχυσε την αποφασιστικότητα της Ryanair να επιδιώξει τη δικαίωση των πελατών της, ώστε να διασφαλίσει ότι έχουν πρόσβαση στους χαμηλότερους ναύλους, ότι δεν χρεώνονται υπερβολικά από τους OTA και ότι έχουν άμεση πρόσβαση στη διαχείριση των κρατήσεών τους και στη λήψη ενημερωμένων πληροφοριών για τις πτήσεις τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *