menoyme spiti

Αυτή είναι η λίστα των μέσων που έλαβαν τα 20 εκατ. € για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»|Και δύο τουριστικά…

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ ΦΟΡΕΙΣ

Δόθηκε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα, η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», και την οποία αποκαλύπτει η Εφημερίδα των Συντακτών.

Σύμφωνα με την ΕΦΣΥΝ, το ποσό που δόθηκε για την προβολή των «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», ανέρχεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ. Αναφέρει χαρακτηριστικά: “Στη λίστα βλέπουμε εφημερίδες, sites, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις. Απ’ όλη την Ελλάδα. Ειδικά τα sites τα ψάχνουμε ένα προς ένα. Και δεν είναι μόνο κάτι απίθανα ή κάποια άλλα που δεν υπάρχουν καν, αλλά είναι και sites που δεν περιέχονται στο Μητρώο Online Media. Αυτό από το νόμο απαγορεύεται”.

Μάλιστα στην λίστα δεν περιλαμβάνονται τα ποσά που έλαβε κάθε μέσο.

Μεταξύ των μέσων, περιλαμβάνονται και δύο ιστοσελίδες από τον χώρο του Τουρισμού, που δεν είναι καταχωρημένες στο Μητρώο Online Media. Η μία εξ αυτών μάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ALEXA, βρίσκεται σε θέση στην διεθνή κατάταξη, με 6ψήφιο αριθμό…

ΤΟ ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, στις 14 Απριλίου, με γραπτή επικοινωνία, προς τον αρμόδιο κυβερνητικό αξιωματούχο, γνωστοποίησε την πρόθεσή του να φιλοξενήσει τις καμπάνιες ΔΩΡΕΑΝ, καθώς αυτό επιτάσσουν οι δύσκολοι καιροί που περνάει η χώρα και η κοινωνική ευθύνη, των μέσων. Προφανώς οι επικοινωνίες αυτές είναι διαθέσιμες, αλλά και έχουν γνωστοποιηθεί αρμοδίως.

Σημειώνεται ότι το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος ενημέρωσης για τον Τουρισμό και την Οικονομία και ένας από τους μεγαλύτερους συνλικά της χώρας.

Στις 17 Απριλίου, υπήρξε και δεύτερη ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, υπενθύμισης, χωρίς να υπάρξει οποιαδήποτε απάντηση ή αποστολή υλικού για να “τρέξουν” ΔΩΡΕΑΝ..

Δεν λάβαμε ποτέ απάντηση.

Η λίστα με τα μέσα που δημοσίευσαν την καμπάνια, ΕΔΩ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *