©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

DERTOUR Group: Κορυφαίος προορισμός η Ελλάδα το Kαλοκαίρι του 2024

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στον πιο δημοφιλή προορισμό για τους ταξιδιώτες του DERTOUR Group αναδεικνύεται η Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τις κρατήσεις του δεύτερου μεγαλύτερου tour operator στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει ο DERTOUR Group, πρώην DER Touristik Group, για το ερχόμενο καλοκαίρι, το Top 5 των προορισμών κοντινών και μεσαίων αποστάσεων συνθέτουν η Ελλάδα, η Τουρκία, η Ισπανία, η Τυνησία και η Αίγυπτος. Ενώ, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί μακρινών αποστάσεων είναι ο Ινδικός Ωκεανός, η Βόρεια Αμερική, η Καραϊβική, η Μ. Ανατολή (τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ιορδανία, το Ομάν) και η Ταϊλάνδη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του DERTOUR για τη θερινή περίοδο του 2024, ο όμιλος προβλέπει σημαντική αύξηση των εσόδων κατά 30% και εξίσου αξιόλογη αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 24%, σε σύγκριση με την καλοκαιρινή σεζόν του 2023.

Ο tour operator, ο οποίος λειτουργεί σε 16 αγορές προέλευσης, με περισσότερες από 130 εταιρίες και διαθέτει μια ομάδα περισσοτέρων των 9.200 εργαζομένων, το περασμένο έτος είδε τα συνολικά έσοδά του να αυξάνονται κατά 23%, σε σύγκριση με το 2022. Αυτό συνέβη λόγω της ισχυρής ζήτησης για ταξίδια σε όλες τις αγορές, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του DERTOUR Group, Leif Vase Larsen, γεγονός που οδηγεί σε αισιόδοξες προοπτικές για το 2024.

“Είδαμε μια ισχυρή όρεξη για οργανωμένα ταξίδια σε όλες τις αγορές με μια πανευρωπαϊκή τάση προς διακοπές υψηλότερης ποιότητας”, εξήγησε ο κ. Larsen, CEO International DERTOUR Group.

Επίσης, το 2023 υπήρξε αύξηση 10% στον αριθμό των Ευρωπαίων επισκεπτών, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η μέση διάρκεια των διακοπών αυξήθηκε σε 8,1 ημέρες, ξεπερνώντας κατά μία ημέρα τη μέση διαμονή του 2019.

Για την καλοκαιρινή σεζόν του 2024, οι ισχυρές έγκαιρες κρατήσεις αντανακλούν την ανανεωμένη εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. “Μετά από ένα έτος ισχυρών ταξιδιωτικών αυξήσεων, παρατηρούμε ότι η ανερχόμενη ζήτηση για ταξίδια δεν δείχνει σημάδια εξασθένησης. Οι καταναλωτές παραμένουν ιδιαίτερα ενθουσιώδεις για τα ταξίδια και αναζητούν τα πλεονεκτήματα των έγκαιρων κρατήσεων και των ελκυστικών τιμών τους”, διευκρινίζει ο Dr. Ingo Burmester, επικεφαλής του ομίλου DERTOUR στην Κεντρική Ευρώπη.

Νέα τάση τα ατομικά ταξίδια

Οι θετικές εξελίξεις σε επίπεδο ομίλου αντικατοπτρίζονται επίσης στις κρατήσεις στη Γερμανία. Το έτος 2023 έκλεισε με αύξηση του αριθμού των πελατών κατά 6% σε σύγκριση με το 2022, με τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης να καταγράφονται στην κατηγορία των υπεραστικών πτήσεων. Η εξέλιξη των εσόδων κατέγραψε επίσης σημαντική αύξηση 21%, η οποία μπορεί να αποδοθεί στην ισχυρή τάση για μεγαλύτερη διάρκεια ταξιδιού (δύο επιπλέον ημέρες σε σύγκριση με το 2019) και στην τάση για διακοπές υψηλότερης ποιότητας.

Αυτό αντικατοπτρίζεται στην έντονη προτίμηση για ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων, τα οποία αντιπροσώπευαν σχεδόν το 80% των κρατήσεων το περασμένο καλοκαίρι, καθώς και στην τάση για κρατήσεις all-inclusive προσφορών. Οι κρατήσεις για την τρέχουσα χειμερινή περίοδο στηρίζουν τις αισιόδοξες προοπτικές.

“Η πολυτέλεια ορίζεται με διάφορους τρόπους και μπορεί επίσης να περιλαμβάνει την εμπειρία στη φύση, την ευεξία ή τους τοπικούς πολιτισμούς”, εξηγεί ο κ. Larsen, ο οποίος βλέπει, παράλληλα, αύξηση των προτιμήσεων για πιο ατομικά και μοναδικά ταξίδια.

Η ανάλυση κρατήσεων του ομίλου DERTOUR υπογραμμίζει τις τάσεις για την τρέχουσα χειμερινή περίοδο 2023/24, η οποία δείχνει αύξηση των πωλήσεων κατά 24% σε σύγκριση με την προηγούμενη χειμερινή περίοδο 2022/23 και αύξηση του αριθμού των πελατών κατά 17%.

Οι πιο δημοφιλείς χειμερινοί προορισμοί για διακοπές μικρών και μεσαίων αποστάσεων περιλαμβάνουν σήμερα την Ισπανία, την Αίγυπτο, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Τουρκία.

Ταυτόχρονα, οι χειμερινές κρατήσεις σηματοδοτούν μια ισχυρή επιστροφή για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων: Σχεδόν ένας στους τρεις επισκέπτες επιλέγει έναν προορισμό μεγάλων αποστάσεων κατά την τρέχουσα χειμερινή περίοδο. Οι πιο δημοφιλείς περιοχές είναι η Μέση Ανατολή (συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Ιορδανίας και του Ομάν), ο Ινδικός Ωκεανός, η Καραϊβική, η Ταϊλάνδη και η Βόρεια Αμερική.

Στους ανερχόμενους προορισμούς για το χειμώνα περιλαμβάνονται η Ινδία και οι αγαπημένοι προορισμοί των επισκεπτών στη Νοτιοανατολική Ασία, όπως το Βιετνάμ και η Ινδονησία. Μεταξύ των προορισμών μικρών και μεσαίων αποστάσεων, η Κροατία, η Τουρκία και η Τυνησία βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Οι χώρες αυτές σημείωσαν μεγάλη αύξηση και φάνηκε η σχέση τιμής-ποιότητας και τον ρόλο που αυτή κατέχει στους ταξιδιώτες.

“Βλέπουμε μια τάση προς πρώην χειμερινούς προορισμούς, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή η Ταϊλάνδη, να μετατρέπονται σε αποδράσεις για όλο το χρόνο, με αφορμή την υψηλή ποιότητα των ταξιδιωτικών εμπειριών και των καταλυμάτων σε πολύ ελκυστικές τιμές”, εξηγεί ο κ. Larsen.

Ο όμιλος DER Touristik εξελίσσεται σε DERTOUR Group

Ο όμιλος DER Touristik, ο δεύτερος μεγαλύτερος τουριστικός πράκτορας στην Ευρώπη και βασικός “παίκτης” στη διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, ανακοινώνει ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική του εξέλιξη μέσω μιας πρωτοβουλίας επαναπροσδιορισμού της επωνυμίας του με την ονομασία DERTOUR Group. Αυτή η στρατηγική κίνηση σηματοδοτεί τη δέσμευση του Ομίλου για διεθνοποίηση και την καλλιέργεια μιας κοινής διεθνούς ταυτότητας.

Η διαδικασία rebranding προγραμματίζεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025.

Ο Όμιλος DERTOUR, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, επιδιώκει να δημιουργήσει μια συνεκτική και διεθνώς αναγνωρίσιμη παρουσία, τονίζοντας τη συλλογική δύναμη που απορρέει από τους διαφορετικούς διεθνείς εμπειρογνώμονες και ταξιδιωτικές εταιρείες του. Τα οπτικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν μια εκσυγχρονισμένη και πιο συναισθηματική εικόνα και αίσθηση, εξασφαλίζοντας την αρμονική ενσωμάτωση των διαφορετικών επιχειρήσεων και ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων της εταιρείας υπό την κοινή σημαία μιας πλατφόρμας με διεθνή προσανατολισμό.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *