©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

DRV: Συγκρατημένα αισιόδοξες οι προοπτικές του γερμανικού τουριστικού κλάδου για το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Λιγότερο από το 5% των εταιριών – μελών της Γερμανικής Ταξιδιωτικής Ένωσης (DRV) αναμένουν συνολικές ετήσιες πωλήσεις στα επίπεδα προ του κορωνοϊού για το 2022, ωστόσο, συγκρατημένη αισιοδοξία υπάρχει για τις κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι, με το 10% να αναμένουν καλοκαιρινές κρατήσεις στα επίπεδα του 2019.

Αυτά προκύπτουν σε έρευνα της DRV, στην οποία συμμετείχαν 550 εταιρίες – μέλη της, για τις προοπτικές του γερμανικού τουριστικού κλάδου, ο οποίος αριθμεί περίπου 10.000 ταξιδιωτικά γραφεία και τους 2.500 tour operators.

“Λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, η νέα χρονιά παραμένει προκλητική για την ταξιδιωτική βιομηχανία”, είπε ο Πρόεδρος του DRV, Norbert Fiebig, ο οποίος εμφανίζεται συγκρατημένα αισιόδοξος για τις νέες κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022, λέγοντας: “Πάνω από τις μισές νέες κρατήσεις που πραγματοποιούνται αυτήν τη στιγμή σε ταξιδιωτικά γραφεία και σε διαδικτυακές πύλες ταξιδιών αφορούν το επόμενο καλοκαίρι”. Ωστόσο, η πλειονότητα των εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα της DRV δεν πιστεύουν ότι οι πωλήσεις το ερχόμενο καλοκαίρι θα φτάσουν ή και θα ξεπεράσουν το επίπεδο πριν από την κρίση. Μόνο το 10% των ερωτηθέντων αναμένουν οι  κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022 να διαμορφωθούν στα επίπεδα του 2019, πριν από τον κορωνοϊό.

Η ακόμη συγκρατημένη προοπτική της έρευνας αντανακλάται, επίσης, στις προσδοκίες για τις απαραίτητες περαιτέρω πολιτικές αποφάσεις. Λόγω της αβεβαιότητας που εξακολουθεί να επικρατεί σχετικά με την πανδημία και την παραλλαγή Omicron, πάνω από τα μισά μέλη της DRV (54%) θεωρούν απαραίτητη την οικονομική βοήθεια πέραν του Μαρτίου 2022, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιωσιμότητά τους. Λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο των εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα δεν μπορούν να το πουν αυτό ακριβώς αυτή τη στιγμή. “Η νέα ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα πρέπει επομένως, εκτός από τα στοχευμένα μέτρα, να βελτιώσει και να επεκτείνει αμέσως την απαραίτητη βοήθεια για τη βιομηχανία, εάν αυτό είναι απαραίτητο”, λέει ο Fiebig. Και εξηγεί: “Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει δεσμευτεί να προστατεύει την υγεία των ταξιδιωτών. Ωστόσο, η καταπολέμηση των πανδημιών δεν πρέπει να οδηγεί σε αδιαφοροποίητους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Τα μέτρα που λαμβάνονται πρέπει να είναι λογικά και αναλογικά. Σύμφωνα με την έρευνα DRV, σχεδόν το 6% των εταιρειών καλούν τους πολιτικούς να αποφύγουν τον εκ νέου στιγματισμό των ταξιδιών ως οδηγό για την αντιμετώπιση της πανδημίας”.

Υπέρ του εμβολιασμού η πλειοψηφία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

Στην εταιρική έρευνα της DRV, το 78% των εταιριών που συμμετείχαν υποστηρίζουν ξεκάθαρα τον γενικό, υποχρεωτικό εμβολιασμό και μόνο το 15% είναι αντίθετες. “Σε περιόδους νέων παραλλαγών του κορωνοϊού, ο εμβολιασμός έχει γίνει ακόμη πιο σημαντικός -εξακολουθεί να είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο για την προστασία του εαυτού σας και των άλλων και για τη διασφάλιση των ελευθεριών. Από τη σκοπιά της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η ασφάλεια της κινητικότητας και των ταξιδιών, ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, θα πρέπει να είναι στόχος της νέας ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, δήλωσε ο πρόεδρος της DRV.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *