ksd copyright
© money tourism copyright photo

“Δυνατή” χρονιά το 2018 για τη γερμανική τουριστική αγορά, περισσότερα ταξίδια, υψηλότερες δαπάνες

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο εξερχόμενος τουρισμός από τη Γερμανία προβλέπεται να έχει πολύ καλές επιδόσεις το 2018, εξαιτίας και της άνθισης της γερμανικής οικονομίας, σύμφωνα με έναν κορυφαίο ερευνητή της αγοράς.

Ο καθηγητής Martin Lohmann, υπεύθυνος για την ετήσια έρευνα αγοράς Reiseanalyse που πραγματοποιεί το ερευνητικό δίκτυο FUR, ανέφερε ότι πολλοί Γερμανοί βλέπουν τον εαυτό τους σε μια ελαφρώς καλύτερη οικονομική κατάσταση φέτος, γεγονός που θα βοηθήσει στη γενικότερη ζήτηση για διακοπές.

Σε έρευνα που διενεργήθηκε το Νοέμβριο σε περισσότερους από 7,500 Γερμανούς φάνηκε ότι 1 στους 4 (24%) σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο φέτος  σε σύγκριση με πέρυσι, ποσοστό που ξεπερνά ελάχιστα το αντίστοιχο του 2017 (23%). Επιπλέον, το 30% (σε σύγκριση με το 28% πέρυσι) προτίθεται να δαπανήσει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια και διακοπές το 2018 σε αντίθεση με το 13% που επιθυμεί να ταξιδέψει λιγότερο (το ίδιο ποσοστό με πέρυσι) και με το 13% που σκοπεύει να ξοδέψει λιγότερο (από 14% πέρυσι).

«Τα αποτελέσματα αυτά φανερώνουν μια θετική διάθεση για διακοπές, γεγονός που δημιουργεί καλές συνθήκες για το 2018», δήλωσε ο ίδιος παρουσιάζοντας τα αρχικά στοιχεία του Reiseanalyse 2017 στην ταξιδιωτική έκθεση της CMT στη Στουτγάρδη.

Ο Lohmann υπογράμμισε το «σταθερά υψηλό επίπεδο ζήτησης» στη Γερμανία, με 69 εκατομμύρια κρατήσεις διακοπών (5 ημερών και άνω) το 2017. Επιπλέον, ο αριθμός των μικρών ιδιωτικών ταξιδιών αυξήθηκε κατά 2,5% πέρυσι φτάνοντας τα 91 εκατομμύρια. Σύμφωνα με τα αρχικά στοιχεία της έρευνας, οι συνολικές δαπάνες σε διακοπές αυξήθηκαν κατά 2% το 2017 φτάνοντας τα 69 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο καθηγητής, κρίνοντας από τα αποτελέσματα, δεν προβλέπει σημαντικές αλλαγές στους προορισμούς ή στον τύπο διακοπών αυτή τη χρονιά. Κερδίζοντας την πρώτη θέση ως κορυφαίος προορισμός διακοπών με ποσοστό 30% εμφανίζεται η Γερμανία. Ακολουθούν η Ισπανία, η Ιταλία, η Τουρκία, η Αυστρία, η Ελλάδα και η Κροατία.

Επεσήμανε, όμως, ότι η συνολική εικόνα δεν θα πρέπει να εμποδίζει την τάση για ευελιξία και την επιθυμία για κάτι νέο. Το 42% των Γερμανοί σχεδιάζουν να επισκεφθούν έναν εντελώς νέο προορισμό φέτος, ενώ το 17% εξετάζει το ενδεχόμενο ενός μακρινού ταξιδιού (σε σύγκριση με το 15% πέρυσι). Υπάρχει επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ταξίδια στην πόλη, διακοπές ευεξίας και κρουαζιέρες.

Σύμφωνα με τον Lohmann, ένα σταθερό ποσοστό 22% πρόκειται για κρατήσεις πακέτων διακοπών, ενώ το 11% αφορά συνδυασμό μεμονωμένων κρατήσεων. Ωστόσο, προέβλεψε ότι μέρος του ταξιδιού, όπως το  ξενοδοχείο ή τα αεροπορικά εισιτήρια, θα «κλείνονται» μεμονωμένα μέσω διαδικτύου. Αντίθετα, ο αριθμός των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου  μειώθηκε στο 16% από 18% τον προηγούμενο χρόνο.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *