celestyal cruises

Εκτός Άμστερνταμ μέχρι το 2035 ο επιβατικός σταθμός Κρουαζιέρας

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Τη μεταφορά του επιβατικού, τερματικού σταθμού κρουαζιέρας (PTA) από το κέντρο της πόλης μέχρι το 2035 ανακοίνωσε το δημοτικό συμβούλιο του Άμστερνταμ.

Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που επιτρέπεται να ελλιμενίζονται στον επιβατικό τερματικό σταθμό του Άμστερνταμ θα μειωθεί επίσης σχεδόν στο μισό από 190 σε 100 το πολύ από το 2026, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση.

Το συμβούλιο δήλωσε ότι το Ρότερνταμ μπορεί να δεχθεί περισσότερα από 40 πλοία που δεν θα επιτρέπεται πλέον να ελλιμενίζονται στο Άμστερνταμ από το 2026.

Τα πλοία θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν ρεύμα ξηράς στον τερματικό σταθμό του Άμστερνταμ από το 2027.

Το δημοτικό συμβούλιο του Άμστερνταμ δήλωσε: “Με τα μέτρα αυτά, η πόλη υλοποιεί την επιθυμία του δημοτικού συμβουλίου να θέσει τέλος στον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας στο Άμστερνταμ. Η απαγόρευση της κρουαζιέρας αποτελεί επίσης μέρος μιας ευρείας δέσμης μέτρων για τον περιορισμό της τουριστικής ανάπτυξης και την καταπολέμηση της όχλησης”, ανέφερε το δημοτικό συμβούλιο της ολλανδικής πρωτεύουσας.

Ο δημοτικός σύμβουλος, Hester van Buren, δήλωσε: “Το δημοτικό συμβούλιο επιθυμεί μια βιώσιμη, καθαρή και αειφόρο πόλη. Η θαλάσσια κρουαζιέρα είναι μια ρυπογόνος μορφή τουρισμού και συμβάλλει στην αύξηση του συνωστισμού και των εκπομπών στην πόλη. Με τον περιορισμό της θαλάσσιας κρουαζιέρας, την απαίτηση παροχής ρεύματος από την ξηρά και τον στόχο να μετακινηθεί ο (PTA) από τη σημερινή του θέση έως το 2035, το δημοτικό συμβούλιο εφαρμόζει με υπευθυνότητα την εισήγησή του για τη διακοπή της θαλάσσιας κρουαζιέρας. Με αυτά τα ισόρροπα μέτρα, το συμβούλιο προσπαθεί να ανταποκριθεί σε αυτό που είναι λογικό και αποδεκτό από όλα τα μέρη”.

Ωστόσο, το συμβούλιο παραδέχθηκε ότι ο περιορισμός θα μειώσει τις δαπάνες των επιβατών κρουαζιέρας και των ναυτιλιακών εταιριών στην πόλη, “κυρίως λόγω των λιγότερων καταναλωτικών εξόδων των τουριστών, για παράδειγμα, σε μουσεία, εστίαση, καταστήματα και εκδρομές, αλλά και λόγω της μικρότερης κατανάλωσης καυσίμων”.

Και πρόσθεσε: “Για την πόλη αυτό σημαίνει λιγότερα έσοδα, επειδή εισπράττεται χαμηλότερος τουριστικός φόρος και λόγω χαμηλότερης καταβολής μερίσματος ως μέτοχος της λιμενικής αρχής. Οι οικονομικές συνέπειες της απόφασης θα συμπεριληφθούν στο επόμενο υπόμνημα του προϋπολογισμού. Δεν αναμένονται ακόμη συνέπειες αυτής της απόφασης στον προϋπολογισμό του 2025”.

Εκπρόσωπος της Διεθνούς Ένωση Εταιριών Κρουαζιέρας – CLIA, δήλωσε ότι η ανακοίνωση αποτελεί “ένα εξαιρετικό παράδειγμα της μακροχρόνιας συνεργασίας της βιομηχανίας κρουαζιέρας με το λιμάνι του Άμστερνταμ και το άμεσο αποτέλεσμα των συζητήσεων μεταξύ μας για τη μετεγκατάσταση του (PTA) εκτός του κέντρου της πόλης, οι οποίες ξεκίνησαν το 2016”.

Όπως, είπε, το Άμστερνταμ είναι και θα παραμείνει ένας δημοφιλής προορισμός κρουαζιέρας και ο τουρισμός κρουαζιέρας θα συνεχίσει να παράγει σημαντικά οικονομικά οφέλη για την πόλη, ύψους περίπου 105 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. “Αυτή η οικονομική συνεισφορά είναι ιδιαίτερα σημαντική αν αναλογιστεί κανείς ότι από τους περισσότερους από 21 εκατομμύρια επισκέπτες του Άμστερνταμ κάθε χρόνο, μόνο το 1% περίπου αφικνείται με κρουαζιερόπλοιο”, συμπλήρωσε.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *