booking

Έως τις 16 Ιουνίου, η Booking θα πρέπει να κάνει τις προσφορές της “διαφανείς”…

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πύλη διαδικτυακών κρατήσεων Booking.com, πρέπει να παρουσιάζει τις προσφορές της με μεγαλύτερη διαφάνεια, ανακοίνωσε η γερμανική Ομοσπονδιακή Ένωση Καταναλωτών.

Μετά από συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις εθνικές αρχές καταναλωτών, οι φορείς εκμετάλλευσης της πλατφόρμας, δεσμεύονται να επισημάνουν με σαφήνεια και διαφάνεια, προσφορές, εκπτώσεις και τιμές, έως τις 16 Ιουνίου 2020.

Μεταξύ άλλων, πρέπει να καταστεί σαφές στο μέλλον ότι δηλώσεις όπως “τελευταίο διαθέσιμο δωμάτιο” αναφέρονται μόνο στην προσφορά της πύλης. Επιπλέον, καμία προσφορά δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως περιορισμένη χρονικά, εάν η τιμή εξακολουθεί να ισχύει μετά την προθεσμία.

Άλλες σημαντικές αλλαγές: η Booking.com οφείλει να εξηγήσει την κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης , καθώς επίσης και εάν οι πληρωμές από τον πάροχο διαμονής στη Booking.com, έχουν επηρεάσει τη θέση της στον κατάλογο αποτελεσμάτων. Επιπλέον, θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι τιμές που χαρακτηρίζονται ως έκπτωση, περιλαμβάνουν πράγματι έκπτωση.

Με τον τρόπο αυτό η Booking, θα “απαντήσει” στις έντονες επικρίσεις των καταναλωτών και των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Υπογραμμίζεται ότι οι υποχρεώσεις είναι νομικά δεσμευτικές και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών θα πρέπει να ελέγχουν εάν εφαρμόζονται.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *