Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ – American Express Travel: Τι λένε 7 μεγάλες αγορές για τα ταξίδια το 2022 | Βρετανία, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Μεξικό και Ιαπωνία | Το 62% θα κάνει 2 έως 4 ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την ετήσια έκθεσή της “American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report”, δημοσιοποίησε η American Express Travel, στην οποία περιέχονται οι πιο πρόσφατες τάσεις του Τουρισμού, σε Αυστραλία, Καναδά, Μεξικό, Ιαπωνία, Ινδία, Βρετανία και ΗΠΑ, βάσει στοιχείων από διεθνείς έρευνες, δεδομένα κρατήσεων της American Express Travel και εκτιμήσεις από εμπειρογνώμονες του κλάδου.

Η επιθυμία για ταξίδια είναι πολύ έντονη, ενώ και η πρόθεση κατανάλωσης είναι επίσης πολύ υψηλή.

«Τα τελευταία δύο χρόνια απέδειξαν πόσο ιδιαίτερη μπορεί να είναι η εξερεύνηση, καθώς και το βάρος που έχουν οι ταξιδιωτικές μας αποφάσεις για τις τοπικές κοινωνίες. Κοιτάζοντας το μέλλον, οι ταξιδιώτες παίρνουν αποφάσεις έχοντας κατά νου – από την κατανόηση του πού πηγαίνουν τα χρήματά τους μέχρι να βρουν χρόνο για να συνδεθούν με αγαπημένα πρόσωπα. Είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε τι φέρνει το μέλλον», δήλωσε η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel.

Συγκεκριμένα, το των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για ταξίδια εσωτερικού και το 64% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για διεθνή ταξίδια από ό,τι το προηγούμενο έτος, το 62% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει 2-4 ταξίδια το 2022 και το 74% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι για το 2022 ακόμα κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα.

Ακόμη, το 81% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν να ταξιδέψουν σε προορισμούς όπου μπορούν να εντρυφήσουν στην τοπική κουλτούρα, το 81 %των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν τα χρήματα που ξοδεύουν ενώ ταξιδεύουν να επιστρέψουν στην τοπική κοινότητα και το 62% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν να είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με το πού και πώς ταξιδεύουν.

Ακόμη:

  • 79% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ανυπομονούν περισσότερο να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους το 2022
  • 76 % των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο με την οικογένεια το 2022 από ό,τι το 2021
  • 58 % των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών από ποτέ

Οι ταξιδιώτες επικεντρώνονται στη συμμετοχή σε θετικές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένων δραστηριοτήτων ευεξίας, ανταπόδοσης στις κοινότητες, προστασίας του περιβάλλοντος και πολλά άλλα και αφιερώνουν τώρα περισσότερο χρόνο σκεπτόμενοι για ποιον και για ποιο σκοπό ταξιδεύουν, με το 78% των ερωτηθέντων να θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτονται.

Τα ευρήματα

Αναλυτικά τα ευρήματα έχουν ως ακολούθως, ενώ ολόκληρη η έρευνα, ΕΔΩ:

Άνοδος του ανταποδοτικού τουρισμού

Το 78% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτεται
Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να ταξιδέψει σε προορισμούς όπου μπορούν να εντρυφήσουν στην τοπική κουλτούρα
Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει τα χρήματα που ξοδεύουν, ενώ ταξιδεύουν, να επιστρέψουν στην τοπική κοινωνία
Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να έχει αυθεντικές εμπειρίες όταν ταξιδεύει, όπου μπορούν να συναντηθούν και να μάθουν από τους ντόπιους
Το 80% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι το 2022 θέλουν να είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με τους τύπους ταξιδιών που κάνουν και ποιοι διοργανώνουν τα ταξίδια τους.

Η εξέλιξη του οικογενειακού ταξιδιού

Το 76% των γονέων συμφωνεί ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο με την οικογένειά του το 2022 από ό,τι το 2021
Το 70% των γονέων συμφωνεί ότι το 2022, σχεδιάζουν να κάνουν το πρώτο τους διεθνές ταξίδι με τα παιδιά τους πριν από την πανδημία
Το 79% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ανυπομονεί να ταξιδέψει με την οικογένειά του το 2022
Το 58% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για οικογενειακά ταξίδια με πολλές γενιές μαζί, από ποτέ

Οι ονειρεμένοι προορισμοί γίνονται πραγματικότητα

Το 49% των Millennials θέλουν να ταξιδέψουν μόνοι τους τώρα για να επισκεφθούν τον προορισμό των ονείρων τους
Το 55% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι θέλει να κάνει κράτηση για διακοπές μια φορά στη ζωή του το 2022, ειδικά οι Millennials (67%) και οι GenZers (65%)
Το 72% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι η πανδημία τους έχει κάνει να εκτιμούν πιο πολύ τους λιγότερο γνωστούς εγχώριους ταξιδιωτικούς προορισμούς από ό,τι συνήθιζαν
Το 74% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι για το 2022 ακόμα κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα
Το 84% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους αρέσει να επισκέπτονται προορισμούς που έχουν πρόσβαση σε περισσότερες από μία επιλογές (π.χ. παραλία, πόλη, βουνό, έρημος κ.λπ.)
Το 65% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να κάνει τις διακοπές των ονείρων του παρά να αγοράσει ένα νέο αυτοκίνητο

Η εξέλιξη για τα βιωματικά ταξίδια

Το 70% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους ενδιαφέρει η πολιτιστική “εμβάπτιση” και η περιήγηση σε ένα επερχόμενο ταξίδι
Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διέκοψε τα ταξίδια για μεγάλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις πέρυσι (π.χ. συναυλίες, αθλητικές, πολιτιστικές εκδηλώσεις), αλλά σχεδιάζει να επιστρέψει σε αυτού του είδους τις εκδηλώσεις φέτος.)
Το 52% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για κοινωνικές συγκεντρώσεις, όπως γάμους, γενέθλια, αποφοίτηση ή διακοπές
Το 38% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για πολιτιστικές εκδηλώσεις
Το 43% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για ψυχαγωγικές εκδηλώσεις

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *