Photo by Mircea Brs on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Η χαλάρωση σημείο αναφοράς για τους Γερμανούς ταξιδιώτες | Ακολουθούν το φαγητό και η διαμονή

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η χαλάρωση, το καλό φαγητό και η ποιοτική διαμονή είναι τα στοιχεία εκείνα τα οποία δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για επιτυχημένες διακοπές για τους Γερμανούς ταξιδιώτες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διενήργησε h GfK για λογαριασμό του Romehr, της γερμανόφωνης πύλης πληροφοριών για τον ποιοτικό τουρισμό στη Ρώμη και τη γύρω περιοχή.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2023, σε 1.005 άτομα ηλικίας 18 έως 74 ετών στη Γερμανία, διαπίστωσε ότι η βιωσιμότητα, από την άλλη πλευρά, παίζει δευτερεύοντα ρόλο, καθώς συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων παραγόντων για επιτυχημένες διακοπές μόνο για έναν στους πέντε ερωτηθέντες.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η χαλάρωση και η αναψυχή είναι τα σημαντικότερα κριτήρια για καλές διακοπές, με το φαγητό να ακολουθεί στη δεύτερη θέση συγκεντρώνοντας το 68% των ερωτηθέντων, ενώ η άνετη και υψηλής ποιότητας διαμονή μπορεί επίσης να διαδραματίσει καθοριστικό παράγοντα, όπως αποκαλύπτει το 62%.

Επιπλέον, έμφαση δίνεται στη δημιουργία μόνιμων αναμνήσεων. Σχεδόν ένας στους δύο (47%) είπε ότι είναι σημαντικό να γνωρίσει νέες περιοχές και μέρη. Η εξερεύνηση αξιοθέατων και του πολιτισμού ενός προορισμού βρίσκεται στη λίστα επιθυμιών περισσότερων από τους μισούς (53%). Αυτό αφορά εμπειρίες σε νέους τόπους, πολιτισμούς και αξιοθέατα, αλλά και τη γνωριμία με ντόπιους και την επαφή με τρόπους ζωής -εν ολίγοις, τη δημιουργία ανεξίτηλων αναμνήσεων.

Οι θεματικοί ιστότοποι, οι φίλοι και οι γνωστοί, αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι οι πιο δημοφιλείς πηγές πληροφόρησης για τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με την έρευνα της GfK. Στην πλειοψηφία τους οι ερωτηθέντες (93%) δήλωσαν ότι γενικά λαμβάνουν πληροφορίες ή εμπιστευτικές συμβουλές πριν από το ταξίδι τους. Αντίστοιχα, περισσότεροι από τους μισούς (56%) χρησιμοποιούν σχετικές ιστοσελίδες για να ενημερωθούν για πιθανές δραστηριότητες στον προορισμό των διακοπών.

Σχεδόν οι μισοί (47%) προτιμούν να απευθύνονται σε άτομα του οικογενειακού ή του ευρύτερου φιλικού και κοινωνικού τους περιβάλλοντος για να λαμβάνουν πληροφορίες και συμβουλές για το ταξίδι τους.

Οι επαγγελματικές πλατφόρμες (π.χ. ιστότοποι και κοινωνικά κανάλια) έχουν μεγάλη ζήτηση στις μέρες μας, επειδή ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των ταξιδιωτών: Υψηλής ποιότητας εμπιστευτικές πληροφορίες για δραστηριότητες εκτός… πεπατημένης, καθώς και τις καλύτερες συμβουλές για το πώς να απολαύσουν τις διακοπές τους χωρίς άγχος.

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή πληροφοριών για τους προορισμούς διακοπών είναι μια αναδυόμενη τάση που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των νέων ταξιδιωτών (80%) ηλικίας 18-29 ετών, σύμφωνα με την έρευνα.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Η χαλάρωση σημείο αναφοράς για τους Γερμανούς ταξιδιώτες | Ακολουθούν το φαγητό και η διαμονή

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *