ΕΡΕΥΝΑ: Διαφέρουν τα σχέδια των Αμερικανών που ταξιδεύουν με παιδιά και χωρίς παιδιά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ταξίδια γνωρίζουν μεγάλη “άνθιση” το 2024, με τους Αμερικανούς ταξιδιώτες που πραγματοποίησαν διεθνή ταξίδια το πρώτο τρίμηνο του έτους να πραγματοποιούν ρεκόρ 15,9 εκατομμυρίων, σύμφωνα με έρευνα της Mastercard. Ωστόσο, τα ταξιδιωτικά σχέδια των Αμερικανών διαφέρουν ανάλογα με το εάν έχουν ή όχι παιδιά, όπως διαπιστώνει νέα έρευνα του Forbes Advisor.

Η έρευνα του Forbes Advisor διερευνά πώς σχεδιάζουν να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια τους όσοι έχουν κι εκείνοι που δεν έχουν παιδιά, τι οδηγεί τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν κατά τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους.

Τόσο οι γονείς όσο κι εκείνοι που δεν έχουν παιδιά σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα ταξίδια εφέτος, σε σύγκριση με το 2023, άποψη με την οποία συμφωνεί το 64% των γονέων και το 59% των μη γονέων.

Το καλοκαίρι είναι η προτιμώμενη περίοδος ταξιδιού για τους μη γονείς, με τον Ιούνιο να είναι ο πιο αγαπημένος μήνας. Ένα αξιοσημείωτο 45% των μη γονέων σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον ένα ταξίδι τον Ιούνιο, ακολουθούμενο από 44% τον Ιούλιο και 37% τον Αύγουστο.

Για τους γονείς, ο Ιούλιος καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με το 58% να σχεδιάζει τουλάχιστον ένα ταξίδι, ενώ ακολουθεί ο Ιούνιος με 54%. Τον Δεκέμβριο παρατηρείται επίσης αύξηση των οικογενειακών ταξιδιών σε σύγκριση με το μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου έτους, με το 46% των γονέων να προγραμματίζουν ταξίδια.

Όσον αφορά τις κρατήσεις, τόσο οι γονείς (53%) όσο και οι μη γονείς (51%) προτιμούν να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους τουλάχιστον ένα έως τρεις μήνες πριν. Ωστόσο, και ίσως δεν αποτελεί έκπληξη για όσους έχουν παιδιά, οι μη γονείς είναι πιο αυθόρμητοι, με το 25% να κάνει κράτηση την τελευταία στιγμή σε σύγκριση με το 18% των ατόμων με παιδιά.

Εμπόδια που αποτρέπουν την αύξηση των ταξιδιών το 2024

Το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των εμποδίων τόσο για τους γονείς όσο και για τους μη γονείς που επιθυμούν να ταξιδέψουν περισσότερο, σε ποσοστό 48% και 53%, αντίστοιχα.

Τα οικογενειακά “φορτία” είναι το δεύτερο μεγαλύτερο εμπόδιο για τους γονείς, με το 35% να τα αναφέρει ως εμπόδιο για να ταξιδέψουν περισσότερο. Αυτό πιθανότατα δεν αποτελεί έκπληξη για όσους έχουν παιδιά, δεδομένου ότι υπάρχει πάντα μια δραστηριότητα ή εκδήλωση που πρέπει να παρακολουθήσουν τα παιδιά, ανεξάρτητα από την εποχή.

Τέλος, οι οικονομικοί περιορισμοί και η λήψη άδειας από την εργασία σημειώθηκαν ως οι υπόλοιπες πιο κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και οι δύο ομάδες. Το 28% των γονέων και το 30% των μη γονέων αναφέρουν σημαντικότερες προτεραιότητες δαπανών που επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί άλλα έξοδα μπορεί να έχουν προτεραιότητα.

Επιπλέον, το 27% των γονέων και το 24% των μη γονέων σημείωσαν τη λήψη άδειας από την εργασία ως κοινή πρόκληση για περισσότερα ταξίδια, δεδομένου ότι ο μέσος όρος άδειας από την εργασία στις ΗΠΑ είναι 10 ημέρες.

Τα οικονομικά καταλύματα στην κορυφή των προτιμήσεων

Η καλύτερη δυνατή σχέση κόστους-οφέλους είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες, είτε είναι γονείς είτε όχι.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 40% όσων έχουν παιδιά και το 39% όσων δεν έχουν παιδιά δίνουν προτεραιότητα σε επιλογές διακοπών φιλικές προς τον προϋπολογισμό. Αυτή η εστίαση στην αξία των χρημάτων υπογραμμίζει τη σημασία του προϋπολογισμού, ειδικά σε περιόδους αύξησης του κόστους.

Ο ίδιος ο προορισμός και οι διαθέσιμες δραστηριότητες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό του ταξιδιού, σύμφωνα με το 37% των μη γονέων και το 32% των γονέων, αποτελώντας τον δεύτερο σημαντικότερο παράγοντα. Αυτή η εικόνα υποδηλώνει ότι, ενώ ο προϋπολογισμός είναι σημαντικός, οι ταξιδιώτες δεν θέλουν να συμβιβαστούν με τη συνολική τους εμπειρία.

Τέλος, η χρήση ανταμοιβών από πιστωτικές κάρτες για τη χρηματοδότηση των διακοπών είναι η τρίτη πιο σημαντική προτεραιότητα για τους γονείς (12%) και τους μη γονείς (10%). Αυτό το εύρημα υποδεικνύει την αξία που μπορούν να αποκομίσουν οι ταξιδιώτες από τη χρήση οικονομικών εργαλείων, όπως οι κορυφαίες πιστωτικές κάρτες επιβράβευσης ταξιδιών, για να κάνουν τα ταξίδια πιο προσιτά και προσβάσιμα.

Προβλεπόμενες ταξιδιωτικές δαπάνες και προτιμήσεις πληρωμών

Όσον αφορά τις δαπάνες για ταξίδια το 2024, όσοι έχουν παιδιά είναι διατεθειμένοι να κάνουν μεγαλύτερες δαπάνες από όσους δεν έχουν παιδιά. Πιο συγκεκριμένα, το 26% των γονέων αναμένει να δαπανήσει πάνω από 5.000 δολάρια για ταξίδια, σε αντίθεση με το 17% των μη γονέων.

Κάποιος θα μπορούσε να θεωρήσει ότι το υψηλότερο κόστος των γονέων οφείλεται κυρίως στο ότι πρέπει να υπολογίζουν επιπλέον μέλη της οικογένειας όταν πραγματοποιούν ταξιδιωτικές αγορές. Ωστόσο, αυτά τα στατιστικά στοιχεία θα μπορούσαν επίσης να οφείλονται στο γεγονός ότι οι γονείς έχουν λιγότερη ευελιξία στον προγραμματισμό, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολη την αναζήτηση προσφορών.

Και για τις δύο ομάδες, οι αποταμιεύσεις σε μετρητά είναι η κύρια μέθοδος χρηματοδότησης των ταξιδιών τους, με το 66% των γονέων και των μη γονέων να σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν αυτή την προσέγγιση.

Οι ερωτηθέντες, συμπεριλαμβανομένου του 33% των γονέων και του 28% των μη γονέων, επέλεξαν τις πιστωτικές κάρτες που δεν σχετίζονται με ταξίδια ως τη δεύτερη πιο δημοφιλή μέθοδο πληρωμής. Αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει την προτίμηση σε ευέλικτες επιλογές δαπανών, όπως οι πιστωτικές κάρτες με επιστροφή μετρητών, οι οποίες μπορούν να προσφέρουν ανταμοιβές και οφέλη που συμβάλλουν στην αντιστάθμιση του κόστους των ταξιδιών.

Ταξιδιωτικές ανταμοιβές και πιστωτικές κάρτες

Σύμφωνα με μελέτη του Forbes Advisor, οι ταξιδιωτικές ανταμοιβές και οι πιστωτικές κάρτες θα διαδραματίσουν αμφότερες ρόλο στη χρηματοδότηση των ταξιδιών το 2024.

Συνολικά, 1 στους 4 ερωτηθέντες (26%), με και χωρίς παιδιά, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικές ανταμοιβές για να πληρώσει τουλάχιστον μέρος των ταξιδιωτικών του εξόδων.

Συγκριτικά, 1 στους 5 (21%) σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικές πιστωτικές κάρτες για την κάλυψη των  εξόδων του ταξιδιού του.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *