Photo by Rahul Dogra on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Δυναμική είσοδο στις διεθνείς αγορές διεκδικούν οι Ινδοί ταξιδιώτες | Στο +64% οι κρατήσεις για οικογενειακά ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε μια σημαντική μεταμόρφωση του τουριστικού τομέα, οι Ινδοί ταξιδιώτες όχι μόνο επαναπροσδιορίζουν τον εγχώριο τουρισμό, αλλά διεκδικούν επίσης μια σημαντική παρουσία στις διεθνείς ταξιδιωτικές αγορές, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην πρώτη έκθεση “India Travel Trends Report” της MakeMyTrip.

Σύμφωνα με την έκθεση, ο αριθμός των Ινδών που πραγματοποιούν περισσότερα από τρία ταξίδια ετησίως αυξήθηκε κατά 25% το 2023, σε σύγκριση με το 2019. Παρατηρείται, επίσης, μια αξιοσημείωτη αύξηση κατά 46% στις αυθόρμητες κρατήσεις, όπου οι καταναλωτές προχωρούν στην κράτηση πτήσεων λιγότερο από μια εβδομάδα πριν από την ημερομηνία υλοποίησης του ταξιδιού, γεγονός που υποδηλώνει περαιτέρω την τάση για ταξίδια της τελευταίας στιγμής.

Στα εγχώρια ταξίδια κυριαρχούν τα πνευματικά ταξίδια, με τις αναζητήσεις για προορισμούς που διαθέτουν ή βρίσκονται γύρω από θρησκευτικά σημεία να αυξάνονται κατά το εκπληκτικό 97% τα τελευταία δύο χρόνια.

Στις αξιοσημείωτες αναφορές συγκαταλέγονται οι αναζητήσεις για την Ayodhya, οι οποίες σημείωσαν αύξηση κατά 585%, την Ujjain κατά 359% και την Badrinath κατά 343% το 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όπως αποκαλύπτει η έκθεση της διαδικτυακής ταξιδιωτικής εταιρίας.

Ενώ το Ooty και το Munnar παραμένουν προτιμώμενοι προορισμοί για αποδράσεις το Σαββατοκύριακο, οι αναζητήσεις για προορισμούς όπως το Jim Corbett σημείωσαν αξιοσημείωτη αύξηση 131% το 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Σε διεθνές επίπεδο, το Ντουμπάι, η Μπανγκόκ και η Σιγκαπούρη αποτελούν τις κορυφαίες επιλογές για τους Ινδούς ταξιδιώτες, ενώ το Λονδίνο, το Τορόντο και η Νέα Υόρκη αναδεικνύονται ως οι προορισμοί μακρινών αποστάσεων με τις περισσότερες αναζητήσεις. Αναδυόμενοι διεθνείς προορισμοί όπως το Χονγκ Κονγκ, το Αλμάτι, το Πάρο, το Μπακού, το Ντα Νανγκ και η Τιφλίδα έχουν σημειώσει αξιοσημείωτη αύξηση στις αναζητήσεις.

Αντλώντας πληροφορίες από τις ταξιδιωτικές αναζητήσεις πάνω από 100 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών ετησίως, η έκθεση ρίχνει φως στις εξελισσόμενες συμπεριφορές των Ινδών ταξιδιωτών και στον αντίκτυπό τους στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι κρατήσεις για οικογενειακά ταξίδια αυξήθηκαν κατά 64% το 2023, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ακολουθούμενες στενά από την αύξηση κατά 23% των κρατήσεων για ατομικά ταξίδια.

Το 56% των εγχώριων κρατήσεων ξενοδοχείων αναψυχής στην πλατφόρμα γίνονται λιγότερο από μία εβδομάδα πριν από την ημέρα του ταξιδιού και το 33% των διεθνών κρατήσεων ξενοδοχείων πραγματοποιούνται τουλάχιστον 30 ημέρες πριν από το ταξίδι.

Σύμφωνα με την έκθεση, το UPI αναδείχθηκε ως η πλέον προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής για την κράτηση ταξιδιού, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 40% όλων των τύπων συναλλαγών, ακολουθούμενη από τις πιστωτικές κάρτες.

Η πιστωτική κάρτα είναι ο πιο συχνά χρησιμοποιούμενος τρόπος πληρωμής για συναλλαγές υψηλής αξίας, όπως για κρατήσεις διεθνών ξενοδοχείων και πτήσεων. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στα πλεονεκτήματα που συνδέονται με τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα.

Τα ταξιδιωτικά κουπόνια αναγνωρίστηκαν ως η τελευταία τάση, με τις δωροκάρτες που προσφέρονται ως γαμήλιο shagun να είναι οι πιο συχνά προσφερόμενες, με 1 στις 2 ταξιδιωτικές δωροκάρτες που αγοράζονται να είναι ονομαστικής αξίας από 5.000 έως 10.000 ρούβλια.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *