ΕΡΕΥΝΑ: Οι νεότεροι και οι πιο… φραγκάτοι Αμερικανοί χρησιμοποιούν υπηρεσίες οικονομίας διαμοιρασμού κατά τη διάρκεια των διακοπών τους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι πιο νέοι σε ηλικία και με γεμάτες… τσέπες Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες οικονομίας διαμοιρασμού κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών τους ταξιδιών, εφέτος, όπως διαπίστωσε ο 15ος ετήσιος δείκτης διακοπών της Allianz Partners για το 2023.

Ενώ οι αεροπορικές εταιρίες, τα ξενοδοχεία και οι γραμμές κρουαζιέρας έχουν ανακάμψει, ο δείκτης αποκάλυψε ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες οικονομίας διαμοιρασμού κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών τους ταξιδιών. Αυτό περιλαμβάνει, τόσο τη μετακίνηση, όσο και την ενοικίαση καταλύματος για διακοπές.

Η ηλικία παίζει πρωταρχικό ρόλο, καθώς το 68% των νεότερων Αμερικανών (18-34 ετών) είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες, το φετινό καλοκαίρι. Πιθανώς συνδεδεμένο με την επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδιών, το 56% των 35-54 ετών αναμένεται να χρησιμοποιήσει υπηρεσίες οικονομίας διαμοιρασμού αυτό το καλοκαίρι, ενώ μόνο το 22% των ταξιδιωτών ηλικίας 55 ετών και άνω σχεδιάζει να επωφεληθεί από τις εν λόγω υπηρεσίες.

Όσον αφορά τον παράγοντα εμπιστοσύνης, η δημογραφική κατανομή είναι παρόμοια, με το 73% των 18-34 ετών και το 63% των 35-54 ετών να πιστεύουν ότι οι εν λόγω υπηρεσίες είναι αξιόπιστες. Μεταξύ των μεγαλύτερων ταξιδιωτών ηλικίας 55 ετών και άνω, λιγότεροι από τους μισούς (42%) αισθάνονται άνετα με τη χρήση διαμοιραζόμενων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Τα επίπεδα εισοδήματος συνδέονται επίσης με την εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες της οικονομίας διαμοιρασμού, καθώς αυξάνονται με την αύξηση του εισοδήματος. Μόνο οι μισοί (50%) από όσους κερδίζουν λιγότερα από 50.000 δολάρια ετησίως αισθάνονται εμπιστοσύνη στη χρήση υπηρεσιών οικονομίας διαμοιρασμού, σε σύγκριση με σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ατόμων με υψηλό εισόδημα (100.000 δολάρια+). Στα μεσαία εισοδήματα (50.000$-100.000$), το 59% των ατόμων εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους.

Τέλος, οι ερωτηθέντες που δηλώνουν ότι οι ετήσιες διακοπές είναι σημαντικές για αυτούς επιβεβαίωσαν επίσης την εμπιστοσύνη τους (67%) και την πιθανότητα να χρησιμοποιήσουν (56%) υπηρεσίες οικονομίας διαμοιρασμού αυτό το καλοκαίρι. Συγκριτικά, όσοι δεν εκτιμούν τις ετήσιες διακοπές είναι λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν (19%) ή να εμπιστευτούν (33%) τις υπηρεσίες αυτές.

“Τα φετινά αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι η πίστη και η εμπιστοσύνη των νέων Αμερικανών στις υπηρεσίες της οικονομίας διαμοιρασμού δεν πρόκειται να κλονιστεί σύντομα”, δήλωσε ο Daniel Durazo, διευθυντής εξωτερικής επικοινωνίας της Allianz Partners USA. “Κατά τη διάρκεια αυτής της πολυάσχολης καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου, είναι σημαντικό για τους ταξιδιώτες να έχουν μια εταιρία που εμπιστεύονται για να τους προστατεύσει αν κάτι δεν πάει καλά. Ένα ταξιδιωτικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο μπορεί να βοηθήσει στην επιστροφή των εξόδων που προκύπτουν ως αποτέλεσμα καλυπτόμενων συμβάντων, όπως είναι η απώλεια αποσκευών, οι καθυστερήσεις στο ταξίδι, κάποια ασθένεια ή άλλα απροσδόκητα περιστατικά, που μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια της απουσίας τους”, πρόσθεσε ο κ. Durazo.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *