money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Σε νέα άνοδο οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Βρετανών τον Αύγουστο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ

Σε έναν ιδιαίτερα ισχυρό μήνα για τον ταξιδιωτικό τομέα στο Ην. Βασίλειο αποδείχθηκε ο Αύγουστος, με τους Βρετανούς καταναλωτές να δαπανούν σημαντικά ποσά για την αγορά πακέτων διακοπών, χάρη στις ανταγωνιστικές προσφορές της τελευταίας στιγμής των ταξιδιωτικών γραφείων, όπως αποδεικνύουν τα πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία της Barclays.

Στη μηνιαία έκθεσή της η τράπεζα ανέφερε ότι, οι δαπάνες με κάρτες στον ταξιδιωτικό τομέα αυξήθηκαν κατά 6,8% σε ετήσια βάση, χάρη στις προσφορές και τις εκπτώσεις που παρείχαν οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους και τα ταξιδιωτικά γραφεία για διακοπές της τελευταίας στιγμής, προκειμένου να δελεάσουν τους Βρετανούς να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Οι δαπάνες στον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων αυξήθηκαν κατά 7,2% και στις αεροπορικές εταιρίες κατά 8,3%, με τους δύο αυτούς κλάδους να σημειώνουν την υψηλότερη αύξηση από τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, αντίστοιχα.

Τα ευρήματα αντανακλούν την πρόσφατη έκθεση του Travel Weekly, σύμφωνα με την οποία οι τουριστικοί πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία ανέφεραν ισχυρές πωλήσεις τον Αύγουστο, οι οποίες ενισχύθηκαν από τις last minutes κρατήσεις, τις κρατήσεις για κρουαζιέρες και τις κρατήσεις για ταξίδια και διακοπές το καλοκαίρι του 2025.

Τα στοιχεία της Barclays κατέδειξαν επίσης τον αριθμό των συναλλαγών και τα επίπεδα δαπανών, σύμφωνα με τα οποία, οι συναλλαγές για τους τουριστικούς πράκτορες αυξήθηκαν κατά 11,7% σε ετήσια βάση, ενώ οι αεροπορικές εταιρίες είδαν τις συναλλαγές τους να αυξάνονται κατά 1,6%.

Η έκθεση της Barclays για τις καταναλωτικές δαπάνες συνδυάζει εκατοντάδες εκατομμύρια συναλλαγές πελατών με έρευνα καταναλωτών, παρέχοντας μια σε βάθος εικόνα των δαπανών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η τράπεζα ανέφερε ότι οι καταναλωτικές δαπάνες με κάρτες συνολικά επέστρεψαν στην ανάπτυξη τον Αύγουστο, σημειώνοντας αύξηση 1% σε ετήσια βάση, μετά από δύο συνεχόμενους μήνες μείωσης.

Εν τω μεταξύ, σχεδόν το 50% Βρετανών ανέφεραν ότι αρέσκονται σε προσιτές πολυτέλειες, που ανεβάζουν τη διάθεση, ακόμη και όταν οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι. Ενώ, σε ποσοστό 70% δήλωσαν ότι έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όσον αφορά τα οικονομικά τους, σε σύγκριση με το 65% τον προηγούμενο μήνα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *