Photo by Artem Beliaikin on Pexels

Expedia: “Ορεξάτοι” για ταξίδια στο πιο μακρινό μέλλον οι ταξιδιώτες από την EMEA

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μεγάλη… όρεξη για ταξίδια, προγραμματισμός σε βάθος χρόνου και χρήση περισσότερων ημερών αδείας χαρακτηρίζουν τους ταξιδιώτες από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA), σύμφωνα με την Expedia Group Media Solutions, μέλος του ομίλου Expedia.

Ειδικότερα, οι ταξιδιώτες από την περιοχή εμφανίζουν κάποια κοινά γνωρίσματα, που δημιουργούν πέντε νέες τάσεις στην τουριστική και ταξιδιωτική βιομηχανία. Αυτές είναι:

1. Καθώς οι περιορισμοί χαλάρωσαν, οι αναζητήσεις των ταξιδιωτών αυξήθηκαν κατακόρυφα
Αυξημένη διάθεση για ταξίδια εμφανίζουν οι ταξιδιώτες από την περιοχή EMEA το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η άνοδος του όγκου των αναζητήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο καθοδηγήθηκε εν μέρει από τους αγοραστές ταξιδιών στην περιοχή EMEA, οι οποίοι είδαν τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 25% σε επίπεδο τριμήνου. Σε ετήσια βάση, η αύξηση της ταξιδιωτικής πρόθεσης ήταν ακόμη πιο έντονη: Ο όγκος αναζήτησης στην περιοχή EMEA αυξήθηκε κατά 165%, σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2021. Παρά τις άλλες επισφάλειες στην περιοχή, στα μέσα Φεβρουαρίου, η ΕΜΕΑ -όπως και άλλες περιοχές- παρουσίασε εβδομαδιαία αύξηση μετά από τα νέα για την κατάργηση των περιορισμών για τον Covid-19.

2. Οι ταξιδιώτες απέκτησαν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και προγραμματίζουν ταξίδια σε βάθος χρόνου
Όσον αφορά τα “παράθυρα” αναζήτησης, οι θετικές τάσεις συνεχίστηκαν, καθώς οι ταξιδιώτες στην εξεταζόμενη περιοχή έκαναν αναζήτηση σε πιο μακρινό, χρονικό διάστημα, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Στην πραγματικότητα, το παγκόσμιο μερίδιο των αναζητήσεων για τους ταξιδιώτες της ΕΜΕΑ που έκαναν αναζητήσεις στο διάστημα 91 έως 180 ημερών αυξήθηκε κατά 140%. Εξετάζοντας συγκεκριμένα τις διεθνείς αναζητήσεις για αυτό το “παράθυρο” αναζήτησης, η ΕΜΕΑ σημείωσε τα ισχυρότερα οφέλη σε σύγκριση με άλλες περιοχές, με αύξηση 110%, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Εξετάζοντας τα εγχώρια ταξίδια, οι αγοραστές στην εν λόγω περιοχή έκαναν αναζητήσεις σε πιο μακρινό χρόνο, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση. Έτσι, το μερίδιο των εγχώριων αναζητήσεων στην ΕΜΕΑ για το “παράθυρο” 0 έως 21 ημερών μειώθηκε και μετατοπίστηκε, κυρίως, στο “παράθυρο” 91 έως 180 ημερών, το οποίο αυξήθηκε κατά 225%. Όλα αυτά αποτελούν ισχυρές ενδείξεις ότι η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια στο βόρειο ημισφαίριο θα μπορούσε να συνεχίσει να αυξάνεται το 2022.

3. Οι άνθρωποι σκοπεύουν να λάβουν περισσότερες άδειες για να ταξιδέψουν
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης Expedia Vacation Deprivation Report 2022, οι εργαζόμενοι ενήλικες στην Ευρώπη σχεδιάζουν να πάρουν περισσότερες ημέρες διακοπών το 2022 από ό,τι το 2021. Και όχι μόνο αυτό, αλλά σε σύγκριση με τον μέσο αριθμό ημερών που αναφέρθηκε σε όλες τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι Ευρωπαίοι σχεδιάζουν να πάρουν περισσότερες ημέρες άδειας, σε σύγκριση με τους ερωτηθέντες από τις υπόλοιπες χώρες, με εξαίρεση τους Ταϊβανέζους και τους Ιάπωνες, οι οποίοι σκοπεύουν να κάνουν χρήση των περισσότερων ημερών αδείας.

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι ενήλικες στη Γαλλία σκοπεύουν να πάρουν 30 ημέρες άδεια, οι Βρετανοί και οι Ιταλοί 24 και οι Γερμανοί 28 ημέρες.

4. Οι ταξιδιώτες έκλεισαν περισσότερες διαμονές σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια
Οι κρατήσεις για ξενοδοχεία και ενοικιάσεις διακοπών Vrbo μαζί αυξάνονται. Όλες οι περιοχές παρουσίασαν τουλάχιστον διψήφια αύξηση, αλλά η περιοχή EMEA κατέγραψε την ισχυρότερη τριμηνιαία αύξηση κατά 150%. Η EMEA είδε επίσης μεγάλη αύξηση στη διάρκεια διαμονής, σε όλους τους τύπους καταλυμάτων -μεγαλύτερη από την περιοχή APAC και τη Λατινική Αμερική. Εξετάζοντας ειδικά τις ενοικιάσεις διακοπών, η μέση διάρκεια παραμονής στην περιοχή αυξήθηκε από 7 ημέρες σε σχεδόν 7,5 ημέρες, ενώ οι διαμονές σε ξενοδοχεία σημείωσαν, επίσης, ελαφριά παράταση.

Όσον αφορά το πού έκαναν κράτηση οι ταξιδιώτες από την ΕΜΕΑ για διαμονή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια διακοπών, η αμερικανική πόλη Kissimmee (κοντά στο θεματικό πάρκο του Ορλάντο) ήταν η πόλη με τις περισσότερες κρατήσεις για όσους βρίσκονταν στην περιοχή. Επιπλέον, είδαμε αυξημένη ζήτηση από ταξιδιώτες της ΕΜΕΑ -συγκεκριμένα από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία- για κατοικίες διακοπών κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου στις ΗΠΑ. Στην πραγματικότητα, η ζήτηση επέστρεψε κοντά στα προ-πανδημικά επίπεδα. Αλλά γενικά, τα εγχώρια ταξίδια συνέχισαν να κυριαρχούν στον χώρο των ενοικιάσεων διακοπών, με τη Γαλλία να είναι η χώρα με τις περισσότερες κρατήσεις στην περιοχή.

5. Οι άνθρωποι αναζητούν τρόπους για να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα
Το 93% των Ευρωπαίων εμφανίζεται πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για ταξίδια προκειμένου να διασφαλίσει ότι αυτά είναι βιώσιμα. Από αυτούς, σχεδόν οι μισοί θα πλήρωναν περισσότερα για βιώσιμες επιλογές τροφίμων. Και σχεδόν το 60% θα αγόραζε από τοπικά καταστήματα και εστιατόρια αντί για αλυσίδες, κατά τη διάρκεια μελλοντικών ταξιδιών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *