Μεγάλες αλλαγές στα ξενοδοχεία κάνουν οι γερμανικοί tour operators | Τι κάνουν DER, TUI, FTI, Alltours και Schauinsland

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Οι κορυφαίοι τoυριστικοί πράκτορες στη Γερμανία αναδιοργανώνουν τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων τους για να προσφέρουν στους πελάτες περισσότερο σαφείς εμπειρίες, μεγαλύτερα πλεονεκτήματα και λιγότερη σύγχυση.

Όλα τα μεγάλα ονόματα της χώρας διαθέτουν ένα ποικίλο μείγμα από ιδιόκτητα καταλύματα, τα οποία γενικά είναι είτε ιδιόκτητα, είτε υπό διαχείριση, είτε με δικαιόχρηση, μαζί με κοινοπραξίες και άλλες συνεργασίες. Αλλά αυτά τα ονόματα και τα εμπορικά σήματα προκαλούν μερικές φορές σύγχυση στους καταναλωτές και συχνά δεν έχουν σαφή ταυτότητα, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Ανακατατάξεις στον DER Touristik

Το μεγαλύτερο ανοιξιάτικο ξεκαθάρισμα πραγματοποιείται στον DER Touristik. “Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα τοπίο αποτελούμενο από σαφώς καθορισμένα και τοποθετημένα εμπορικά σήματα”, δήλωσε πέρυσι ο Georg Schmickler, διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik Hotels. “Θέλουμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών στο υψηλότερο επίπεδο και να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό. Το ξενοδοχείο είναι το κεντρικό στοιχείο ενός ταξιδιού και αποτελεί για εμάς τη μεγαλύτερη δυναμική για ένα μοναδικό σημείο πώλησης”, είχε πει.sentido der touristik

Ο όμιλος έχει ήδη καταργήσει το εμπορικό σήμα LTI και, επί του παρόντος, καταργεί σταδιακά το Primasol (τέλος του 2023) και το Cooee (τέλος του 2024). Με τον τρόπο αυτό, το Sentido, το club brand Aldiana, το beach hotel brand Calimera και το εξειδικευμένο στον αθλητισμό ξενοδοχειακό brand Playitas θα παραμείνουν ως οι κύριες μάρκες, μαζί με το νέο “lifestyle” brand Ananea, το οποίο ανοίγει το πρώτο του ξενοδοχείο στην Κω τον Ιούνιο.

Τα εμπορικά σήματα του ομίλου TUI επεκτείνονται

Ο ηγέτης της αγοράς TUI διαθέτει ήδη ένα σαφέστερο χαρτοφυλάκιο με τέσσερις κύριες ξενοδοχειακές μάρκες: Η TUI Blue για τα ξενοδοχεία διακοπών, η Magic Life για τα all-inclusive clubs και η TUI Suneo ως το οικονομικό εμπορικό σήμα. Η TUI Blue (91 ξενοδοχεία) θα αποκτήσει 14 επιπλέον ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, ενώ η TUI Suneo (22) θα προσθέσει επτά επιπλέον ξενοδοχεία για τη γερμανική αγορά μόνο φέτος.TUI

Επιπλέον, ένα νέο πολυτελές εμπορικό σήμα είναι στα “σκαριά”, αν και ο όμιλος δεν έχει να πει πολλά γι’ αυτό προς το παρόν. Τέλος, η TUI έχει μακροχρόνιες συνεργασίες με τις ξενοδοχειακές εταιρίες με βάση τον προορισμό Riu (187 ξενοδοχεία), Atlantica (46) και Grupotel (46).

Ριζικές αλλαγές στον FTI

Σε πλήρη αντίθεση, ο FTI έχει μειώσει το ξενοδοχειακό του χαρτοφυλάκιο από 60 σε 50 ξενοδοχεία και σχεδιάζει να εξορθολογήσει ριζικά τα έξι διαφορετικά εμπορικά σήματά του: Labranda, Design Plus, Kairaba, Lemon & Soul, Club Sei και Managed by Meeting Point Hotels.

Kairaba Mythos Palace

Η επικεφαλής του τμήματος των ξενοδοχείων, Sabine Dorn-Aglagul, αναφέρει: “Θα αναπτύξουμε ένα εντελώς νέο brand concept μέχρι το τέλος του 2024 και θα αποσύρουμε όλες τις υπάρχουσες μάρκες. Αντ’ αυτού, αναμένουμε να δημιουργήσουμε δύο νέα εμπορικά σήματα: ένα εστιασμένο στις οικογένειες και ένα μόνο για ενήλικες”. Επιπλέον, θα υπάρξει μια νέα επωνυμία-ομπρέλα για τα ξενοδοχεία που θα ενσωματώνει το όνομα FTI.

Ο Alltours δίνει έμφαση στο Luxmar

Εν τω μεταξύ, ο Alltours έχει ήδη ολοκληρώσει τον ανασχεδιασμό των ξενοδοχειακών σημάτων του, εγκαταλείποντας τα Sunline και Holiday Hotels και αναβαθμίζοντας το μπουτίκ μοντέλο Luxmar. Στο μέλλον, ο Willi Verhuven, ιδιοκτήτης του tour operator, έχει εκφράσει την επιθυμία να επικεντρωθεί στην αλυσίδα ξενοδοχείων του ομίλου Allsun, να τοποθετήσει πιο ξεκάθαρα τα clubs Alltoura και να εκσυγχρονίσει το εμπορικό σήμα Family & Friends.

Σε συνεργασίες επενδύει ο Schauinsland

Σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του, ο όμιλος Schauinsland-Reisen επικεντρώνεται στις παραδοσιακές συνεργασίες με ξενοδόχους σε μεγάλους προορισμούς και απέχει από την ανάπτυξη δικών του ξενοδοχειακών σημάτων.

Πιο σημαντική για τον ιδιοκτήτη Gerald Kassner είναι η οικονομική υποστήριξη όπου χρειάζεται, όπως για παράδειγμα με την αγορά 10 ξενοδοχείων R2 στα Κανάρια Νησιά και τη Μαγιόρκα. “Μπορώ να φανταστώ την ακμή της επωνυμίας R2 στο μέλλον”, λέει ο Kassner, “αλλά η ιδιοκτησία ή ακόμη και η κατασκευή μεγάλου αριθμού δικών μας ξενοδοχείων δεν είναι ο στόχος μας”, συμπληρώνει.

Tagged

1 σχόλιο στο “Μεγάλες αλλαγές στα ξενοδοχεία κάνουν οι γερμανικοί tour operators | Τι κάνουν DER, TUI, FTI, Alltours και Schauinsland

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *