Ο κ. Γεώργιος Αντύπας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revival Consulting Services

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ: Στη Revival διασφαλίζουμε την ασφαλή λειτουργία των τουριστικών-ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Ανταποκρινόμενη με ταχύτητα και αμεσότητα στις νέες συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία του κορωνοϊού στην τουριστική-ξενοδοχειακή βιομηχανία, η κορυφαία εταιρία στον χώρο της Συμβουλευτικής Revival Consulting Services προχώρησε στην εφαρμογή ενός νέου προτύπου πιστοποίησης. Της πρώτης ολοκληρωμένης πιστοποίησης στον χώρο του Τουρισμού, ενός αξιόπιστου «εργαλείου», που διασφαλίζει την ασφαλή λειτουργία των ξενοδοχειακών-τουριστικών επιχειρήσεων και την προσαρμογή τους στην εποχή του Covid-19.

Για το πρότυπο πιστοποίησης B&W Cert της Swiss Approval μιλάει στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revival, κ. Γεώργιος Αντύπας, ένας σύγχρονος manager, που συνδυάζει την τεχνοκρατική αντίληψη με την ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Ο κ. Αντύπας μιλάει για την επόμενη μέρα των ελληνικών, τουριστικών επιχειρήσεων, για την οποία εμφανίζεται αισιόδοξος, λέγοντας: «Είναι, λοιπόν, νομοτελειακό πως ο τουρισμός στην Ελλάδα θα επιστρέψει αργά ή γρήγορα στα επίπεδα του 2019 και πολύ πιθανό να τα ξεπεράσει, αφού υπάρχει αυτό που λέμε… know how!».

Ενώ για το «μυστικό» της επιτυχημένης πορείας της εταιρίας αποκαλύπτει πως δεν είναι άλλο από το ανθρώπινο δυναμικό της.

H συνέντευξη

Η συνέντευξη έχει ως εξής:

  • Πως δραστηριοποιείται η εταιρία σας, ποιες οι υπηρεσίες που προσφέρει και ποια τα οφέλη αυτών των υπηρεσιών για τα ξενοδοχεία και τη βιωσιμότητά τους, ιδιαίτερα στη σημερινή, δύσκολη περίοδο που διανύουν εξαιτίας της παγκόσμιας πανδημικής κρίσης;

Γ.Α. Η Revival Consulting Services S.A. δεν αποτελεί μια ακόμα συμβουλευτική εταιρία. Πρόκειται για μια εταιρία με 360° προσέγγιση και ολιστική διαχείριση των αναγκών των πελατών. Δεν κάνουμε μόνο εκείνο ή μόνο το άλλο. Αναλύουμε, αφουγκραζόμαστε και, εν τέλει, εξυπηρετούμε τις ανάγκες βάσει της στρατηγικής που από κοινού χαράσσουμε. Για αυτό δικαιούμαστε να λέμε ότι, για περισσότερο από 20 χρόνια η Revival ενδυναμώνει τις ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέροντας εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες χρηματοοικονομικού σχεδιασμού και στρατηγικής. Συνδυάζοντας τη βαθιά γνώση του κλάδου με τη χρήση νέων τεχνολογιών, συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη των εταιριών και στην αύξηση της κερδοφορίας τους.

Οι πιστοποιημένοι Σύμβουλοί μας εξειδικεύονται σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, το οποίο έχει ως βασικούς άξονες πέντε Business Units, που περιλαμβάνουν τα χρηματοοικονομικά, την αξιολόγηση και χρηματοδότηση επενδυτικών έργων, τις εξειδικευμένες ξενοδοχειακές υπηρεσίες, την τεχνολογία πληροφορικής καθώς και την ασφάλεια δεδομένων.

Δεν μένουμε στατικοί, ούτε φοβόμαστε να μεταλλασσόμαστε συνεχώς, ώστε να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες και να γινόμαστε καλύτεροι μαζί με τους πελάτες μας. Παρακολουθώντας διαρκώς τις εξελίξεις στον συνεχώς μεταβαλλόμενο τουριστικό κλάδο και επενδύοντας στην τεχνογνωσία των στελεχών, αλλά και των συνεργατών της η Revival προχώρησε στην εφαρμογή ενός νέου προτύπου. Εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες της τεχνολογίας και ερμηνεύοντας τα νέα δεδομένα έχει ήδη υλοποιήσει τις πρώτες πιστοποιήσεις ελληνικών ξενοδοχείων.

Επιπροσθέτως, δημιουργήσαμε νέες, πρωτοποριακές και εξατομικευμένες υπηρεσίες, οι οποίες ανιχνεύουν, ιεραρχούν και επιλύουν όλα τα κρίσιμα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει μια τουριστική επιχείρηση σήμερα, αλλά και στο άμεσο μέλλον.

  • Πρόσφατα προωθήσατε στην εγχώρια ξενοδοχειακή αγορά ένα νέο πρότυπο πιστοποίησης, το B&W Cert της Swiss Approval. Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες και τα πλεονεκτήματα αυτού του προτύπου και ποια τα οφέλη για τα ξενοδοχεία από την εφαρμογή του, δεδομένου ότι εφέτος όσα ξενοδοχεία λειτουργήσουν στη χώρα μας πρέπει να πληρούν και να ακολουθούν συγκεκριμένα υγειονομικά πρωτόκολλα;

Γ.Α. Η δυνατότητα αφομοίωσης κάθε νέου πρωτοκόλλου, σύμφωνα με τις οδηγίες και κατευθύνσεις της Πολιτείας, αποτελεί το βασικό πλεονέκτημα του εν λόγω προτύπου. Δηλαδή, επειδή μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα, βοηθάει τους ξενοδόχους να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά το πρόβλημα και να επικεντρωθούν στο σημαντικότερο διακύβευμα όλων: την ασφαλή επαναλειτουργία τους και την κάλυψη των μακροχρόνιων αναγκών τους. Το νέο ελληνικό σήμα πιστοποίησης «Health First» (ΦΕΚ2084/30/5/2020), το οποίο θα εκδίδεται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, έχει ήδη ενσωματωθεί στο διεθνές πρότυπο B&W.

Η εκπαίδευση του προσωπικού, η ταχύτητα των ενεργειών, αλλά και η σχολαστική τήρηση των διαδικασιών που συνεχώς μεταβάλλονται, σε συνδυασμό με την τεχνολογική υποστήριξη, αποτελούν τους βασικούς άξονες για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια, η οποία θα είναι το καθοριστικό  ζητούμενο για τον πελάτη και το βασικό μέλημα για τον ξενοδόχο στη μετά πανδημία εποχή. Οι κανόνες στον τομέα του τουρισμού γράφονται από την αρχή και η προσαρμογή πρέπει να είναι άμεση, ώστε να ανακτηθούν τα κεκτημένα του 2019 και να μπορέσουν οι τουριστικές μονάδες να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους.

  • Ποια είναι η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας, με βάση τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού; Υπάρχει plan B στα σχέδια και τον προγραμματισμό σας και προς ποιες κατευθύνσεις;

Γ.Α. Όπως είναι λογικό η στρατηγική της εταιρίας μας έχει επαναξιολογηθεί και επανασχεδιαστεί βάσει των νέων δεδομένων που έθεσε επιτακτικά η πανδημία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η στήριξη πελατών, συνεργατών και προσωπικού ως προτεραιότητα, αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή, κύριο μέλημα της Revival. Από την ίδρυσή της η εταιρία μας γνωρίζει τη σπουδαιότητα που ενέχει η ανάπτυξη στρατηγικών διαχείρισης κρίσεων. Λαμπρό παράδειγμα αυτή που διανύουμε, που εμείς λόγω εμπειρίας ήμασταν προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε. Σήμερα, προτεραιότητα αποτελεί η επιβίωση, η συντήρηση των κεκτημένων, με την ανάπτυξη να έρχεται σε δεύτερο χρόνο.

  • Ποιο είναι το «μυστικό» επιτυχίας της Revival;

Γ.Α. Η επιτυχία της Revival στηρίζεται εδώ και δύο δεκαετίες στους ανθρώπους της. Οι συνεργάτες μας αποτελούν παραδοσιακά και ιδεολογικά την «αιχμή του δόρατος». Το δικό τους μεράκι και σκληρή δουλειά έφεραν την εταιρία μας, ανάμεσα στις κορυφαίες του χώρου της Συμβουλευτικής. Βεβαίως, η διορατικότητα και οι συνεχείς επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και λύσεις, αποτέλεσαν με τη σειρά τους ισχυρά πλεονεκτήματα, που ενίσχυσαν την προσπάθεια του έμψυχου δυναμικού, φέρνοντας πιο κοντά την επιτυχία για όλους.

  • Στην εποχή του Covid-19 ανακύπτει η αυξανόμενη ανάγκη των ταξιδιωτών για περισσότερη ασφάλεια και προστασία, πρόληψη και αντιμετώπιση εκτάκτων συνθηκών. Στο πλαίσιο αυτό ποια θα πρέπει να είναι η βασική προτεραιότητα των ξενοδόχων στη χώρα μας προκειμένου να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις νέες συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία;

Γ.Α. Η βασική έγνοια των ξενοδόχων αυτήν την περίοδο δεν μπορεί να είναι άλλη από την παροχή υπηρεσιών στους επισκέπτες με το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας. Εκείνο που απασχολεί πρωτίστως τον ταξιδιώτη, αυτήν την περίοδο, είναι η υγιεινή και η ασφάλεια και μετά οι υπόλοιπες παροχές του χώρου που θα φιλοξενηθούν. Πρέπει, λοιπόν, ο Έλληνας ξενοδόχος να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην πιστοποίηση του ξενοδοχείου του και μάλιστα με διεθνή πρότυπα, τα οποία ταιριάζουν περισσότερο με την κουλτούρα του επισκέπτη από το εξωτερικό, και του μεταφέρουν το αίσθημα σιγουριάς που αναζητά. Και αυτό χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των υπόλοιπων υπηρεσιών, καθώς κάτι τέτοιο θα υποβάθμιζε το προϊόν.

  • Πώς θα είναι η επόμενη ημέρα για τον τουρισμό και την τουριστική/ξενοδοχειακή βιομηχανία στη μετά-Covid 19 εποχή και ποιες πιστεύετε ότι είναι οι προοπτικές της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού;

Γ.Α. Είναι δεδομένο πως όταν μιλάμε για τον περισσότερο μεταβαλλόμενο κλάδο της ελληνικής οικονομίας ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το τι μέλλει γενέσθαι και πόσο μάλλον να κάνουμε προβλέψεις. Ωστόσο, πρόκειται για έναν χώρο που ο Έλληνας επιχειρηματίας γνωρίζει πολύ καλά και κινείται με άνεση εδώ και δεκαετίες, στηρίζοντας σε μεγάλο βαθμό το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν. Είναι, λοιπόν, νομοτελειακό πως ο τουρισμός στην Ελλάδα θα επιστρέψει αργά ή γρήγορα στα επίπεδα του 2019 και πολύ πιθανό να τα ξεπεράσει, αφού υπάρχει αυτό που λέμε… know how!

  • Πως βλέπετε το σχέδιο της κυβέρνησης για την επανεκκίνηση του ελληνικού Τουρισμού;

Γ.Α. Η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της πανδημίας έχει κινηθεί με πρόγραμμα, στρατηγική και όραμα, ώστε να ξεπεραστεί αυτό το… τσουνάμι όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα. Βασικό και πρώτιστο μέλημα υπήρξε η υγεία και η ασφάλεια των πολιτών και άρα και των επισκεπτών και ως εκ τούτου οι θυσίες που έπρεπε να γίνουν άφησαν σημάδια στην οικονομία και τον τουρισμό. Η επιστροφή σε κανονικούς ρυθμούς δε θα είναι εύκολη υπόθεση, καθώς υπάρχει επαγρύπνηση και σε καμία περίπτωση δεν έχουμε ξεμπερδέψει με τον ιό. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες φαίνεται πως η Πολιτεία πράττει το καλύτερο δυνατό, ώστε να υπάρξει ένα ασφαλές re-opening με μία ομαλή μετάβαση στην κανονικότητα.

  • Η παρούσα συγκυρία ίσως να αποτελεί ευκαιρία για τον επανασχεδιασμό του παρεχόμενου τουριστικού-ξενοδοχειακού μας προϊόντος. Στο πλαίσιο αυτό τι συμβουλεύετε τους Έλληνες ξενοδόχους;

Γ.Α. Οι κανόνες του τουρισμού αλλάζουν συνεχώς και αυτή είναι μία παραδοχή την οποία θα πρέπει να λάβουν υπόψη όλοι οι εμπλεκόμενοι. Η κατάσταση που διαμορφώνεται μετά την πανδημία δεν φαίνεται πως θα είναι παροδική. Πρόκειται για μία αλλαγή που ήρθε για να μείνει και να δώσει μία νέα πτυχή στις υπηρεσίες τουρισμού. Ο φόβος και η ανησυχία δεν θα φύγουν άμεσα από το υποσυνείδητο του ταξιδιώτη, ο οποίος τα επόμενα χρόνια με την… άκρη του ματιού του θα ελέγχει την ύπαρξη αντισηπτικών, μασκών, γαντιών και άλλων ειδών προσωπικής προστασίας, ενώ στα κριτήρια επιλογής του καταλύματος που θα τον φιλοξενήσει περίοπτη θέση θα έχει η εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

www.revivalsa.com

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *