Photo by Andrea Piacquadio o Pexels

H Επαυξημένη Πραγματικότητα το σήμερα και το αύριο των ξενοδοχείων | Ποιος ο ρόλος της AR στη βελτιωμένη ξενοδοχειακή εμπειρία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την επανάσταση στον χώρο της Φιλοξενίας φέρνει η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR), η οποία δεν αποτελεί ένα μακρινό όνειρο, αλλά μια πραγματικότητα που ήδη διαμορφώνει τις εμπειρίες των επισκεπτών παγκοσμίως.

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία βρισκόταν πάντα στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Από το check-in μέσω κινητού μέχρι τις εξατομικευμένες υπηρεσίες, τα ξενοδοχεία αναζητούν συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να ικανοποιούν τους πελάτες τους.

Η εμπειρία check-in αποκτά νέο… ενδιαφέρον

Φανταστείτε να μπαίνετε σε ένα λόμπι ξενοδοχείου όπου το smartphone σας γίνεται αμέσως ο οδηγός σας. Η τεχνολογία AR θα εμφανίσει διαδραστικές ενδείξεις στην οθόνη, οδηγώντας σας αβίαστα στο γκισέ του check-in ή σε χώρους όπως ανελκυστήρες και εστιατόρια.

Επίσης, ένας εικονικός βοηθός, ένα avatar θα εμφανίζεται στο κινητό, παρέχοντας βήμα προς βήμα οδηγίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας check-in, θα προτείνει την αναβάθμιση των υπηρεσιών ή θα προσφέρει εκπτωτικά κουπόνια, κάνοντας την άφιξη ευχάριστη και ελκυστική.

Το δωμάτιο, ένας ψηφιακός χώρος

Η AR έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει το δωμάτιο σε μια εξαιρετικά εξατομικευμένη, ψηφιακή εμπειρία. Πριν καν ανοίξει ο επισκέπτης την πόρτα, μια εικονική περιήγηση δωματίου με AR μπορεί να προσφέρει μια τρισδιάστατη απεικόνιση των ανέσεων, της διαρρύθμισης και των χαρακτηριστικών του δωματίου. Τέτοιες προεπισκοπήσεις θα μπορούσαν να επηρεάσουν την απόφασή του να επιλέξει το δωμάτιο ή να ζητήσει ένα διαφορετικό.

Μόλις ο επισκέπτης εισέλθει στο δωμάτιο, το κινητό του τηλέφωνο μπορεί να μετατραπεί σε τηλεχειριστήριο με δυνατότητα AR. Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί δείχνοντας προς το κλιματιστικό και να εμφανίζεται ένα περιβάλλον ελέγχου, που επιτρέπει τη ρύθμιση της θερμοκρασίας. Επίσης, στρέφοντας το τηλέφωνο σε ένα άδειο πιάτο ή το μίνι μπαρ, ένα μενού AR θα “ζωντανεύει”, χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει τυπωμένο το μενού ή ακόμη και τηλεφωνική παραγγελία.

Απλή υπόθεση η εξερεύνηση και η πλοήγηση 

Ακόμη και στα πιο πολυτελή ξενοδοχεία, η περιήγηση μπορεί να είναι αποθαρρυντική για τον επισκέπτη. Η τεχνολογία AR μπορεί να παρέχει βοήθεια πλοήγησης σε πραγματικό χρόνο με βέλη και οδηγούς που βοηθούν τον επισκέπτη να βρει εγκαταστάσεις όπως το γυμναστήριο, η πισίνα ή οι αίθουσες συνεδριάσεων του ξενοδοχείου.

Επιπλέον, η τεχνολογία θα μπορούσε να επεκταθεί πέρα από τους τοίχους του ξενοδοχείου. Για παράδειγμα, ο επισκέπτης θα μπορούσε να στρέψετε το κινητό του τηλέφωνο στο παράθυρο και να λάβει πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα, μουσεία ή εστιατόρια, με επιλογές κράτησης ή αγοράς εισιτηρίων. Για τους διεθνείς ταξιδιώτες, η AR μπορεί να εμφανίσει μεταφρασμένες  επιγραφές, μενού ή ακόμη και συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Η AR μπορεί να βοηθήσει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, καθοδηγώντας τον επισκέπτη μέσα από την ασφαλέστερη και ταχύτερη διαδρομή στην πλησιέστερη έξοδο του ξενοδοχείου.

Για τους πιο συνειδητοποιημένους σε θέματα υγιεινής, δείχνοντας με το κινητό διάφορα αντικείμενα στο δωμάτιο θα μπορούσε να παρέχει πληροφορίες σχετικά με το πότε καθαρίστηκαν ή απολυμάνθηκαν τελευταία φορά.

Άλλες υπηρεσίες

Για εκείνους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους στρέφοντας το κινητό στο τραπέζι συνεδριάσεων κατά τη διάρκεια μιας σύσκεψης θα μπορούν να δουν να εμφανίζονται τα ονόματα, οι τίτλοι και τα σύντομα βιογραφικά των συμμετεχόντων.

Για τους παρουσιαστές, τα γυαλιά AR θα μπορούσαν να εμφανίσουν σημειώσεις για μια ομιλία ή τα κρίσιμα σημεία, επιτρέποντας τη διατήρηση της οπτικής επαφή με το ακροατήριο.

Tagged

1 σχόλιο στο “H Επαυξημένη Πραγματικότητα το σήμερα και το αύριο των ξενοδοχείων | Ποιος ο ρόλος της AR στη βελτιωμένη ξενοδοχειακή εμπειρία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *