HATTA: Εμπαιγμός (και λίγα λέει) τα κατεπείγοντα Νομοσχέδια

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το χαρακτηρισμό «Εμπαιγμό» χρησιμοποιεί ο ΗΑΤΤΑ, χαρακτηρίζοντας τις διατάξεις του άρθρου 119 του Σχεδίου Νόμου «Ρυθμίσεις ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Άλλες Διατάξεις» του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό τουρισμό, και λίγα λέει… Προβλέπει δε επιδοτήσεις 45 εκατ. ευρώ στα ΚΤΕΛ…

Όπως τα μέλη του ΗΑΤΤΑ υπογραμμίζουν, το νομοσχέδιο, αντί να απελευθερώνει το έργο των ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της Ελλάδας για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού, διαιωνίζει το πρόβλημα και θωρακίζει τα ΚΤΕΛ, που ασκούν αθέμιτο ανταγωνισμό στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Παράλληλα, προσφέρει απλόχερα ποσό ύψους 45.000.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (!!!) για την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας των ΚΤΕΛ ΑΕ ή μετόχων αυτών.
Εμμένουν δε στο ποσό των 45 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας:
• 45 εκατ. ευρώ, όταν δεν υπήρχαν κονδύλια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας(!!!).
• 45 εκατ. ευρώ, όταν δεν μπορούσε να βρεθεί κονδύλι για την αντιμετώπιση της δυσφήμισης της χώρας μας και την αναστροφή του διεθνούς αρνητικού κλίματος για την Ελλάδα, με καταστροφικές συνέπειες για τον τουρισμό (!!!).
• 45 εκατ. ευρώ, για να ενισχυθούν και να προστατευθούν τα ΚΤΕΛ, όταν είναι υποχρέωση της χώρας η πλήρης απελευθέρωση των οδικών επιβατικών μεταφορών.

Τελικά, διερωτώνται τα μέλη του ΗΑΤΤΑ, υπάρχουν χρήματα στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων; Τελικά, υπάρχουν 45 εκατ. ευρώ για επιδοτήσεις, όταν μειώνονται καθημερινά δαπάνες για την υγεία και την παιδεία, οι μισθοί και οι συντάξεις;

Τα μέλη του Συνδέσμου καλούν τον υπουργό Μεταφορών να δώσει εξηγήσεις γιατί προωθούνται αυτές οι διατάξεις αυτή τη χρονική περίοδο και μάλιστα με την ένδειξη του κατεπείγοντος και να εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιεί το αίτημα του συνόλου του τουριστικού κόσμου για την προμήθεια:
• Mini Van στα τουριστικά γραφεία για τη μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι σύγχρονες ανάγκες του τουρισμού, όπως συμβαίνει σε όλα τα τουριστικά κράτη.
• Οχημάτων 4×4 για την εξυπηρέτηση των γραφείων υπαίθριων τουριστικών δραστηριοτήτων.
• Λιμουζινών για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.
Επίσης, γιατί δεν επιτρέπει τη μίσθωση αυτοκινήτων (rent a car) με οδηγό.

Τέλος, οι άνθρωποι του ΗΑΤΤΑ εκφράζουν την απορία γιατί, με άλλη διάταξη του ίδιου Νομοσχεδίου, δίνονται Mini Van και οχήματα 4×4 στη συμπαθή τάξη των αλιέων, αλλά όχι στις τουριστικές επιχειρήσεις. Και απευθύνουν έκκληση στον Πρωθυπουργό της χώρας και στην πολιτική της ηγεσία να παρέμβουν.