Photo by Sergiy Voronov on Unsplash
Photo by Sergiy Voronov on Unsplash

Με καμπάνια 5 εκατ. λιρών το VisitEngland προτρέπει τους Βρετανούς σε εξορμήσεις στο Ην. Βασίλειο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Την επόμενη φάση της τουριστικής καμπάνιας του Ηνωμένου Βασιλείου, ξεκινάει το VisitEngland, μαζί με τους τουριστικούς οργανισμούς του Λονδίνου, της Βόρειας Ιρλανδίας, της Σκωτίας και της Ουαλίας, με στόχο την ενίσχυση των ημερήσιων εκδρομών και διαμονών στη χώρα, πριν από την αιχμή της θερινής περιόδου.

Η διαφημιστική καμπάνια “Escape the Everyday”, η οποία ξεκίνησε για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 2020, προβάλλει προορισμούς, αξιοθέατα και εμπειρίες σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο για την ανοικοδόμηση της ζήτησης για  ταξίδια στο εσωτερικό. Αυτή η επόμενη φάση της εκστρατείας, με τίτλο “Escape the Everyday – Enjoy the UK This Summer”, και θέμα της την επανασύνδεση των ανθρώπων με περιοχές της χώρας, ύψους 5 εκατομμυρίων λιρών, εστιάζει σε πόλεις και τουριστικά αξιοθέατα, καθώς και σε περιφερειακές περιοχές, που έχουν πληγεί περισσότερο από την απουσία διεθνών επισκεπτών.

ksd PRIMAGEL VisitEngland
adv

Η καμπάνια ξεκίνησε αυτήν την εβδομάδα, με ένα σύντομο βίντεο και  περιεχόμενο σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η τηλεοπτική διαφήμιση, κατά παραγγελία, θα αρχίσει να “τρέχει” από τις 25 Μαΐου.

Σχολιάζοντας τη νέα καμπάνια, η διευθύντρια Μάρκετινγκ του VisitEngland, Clare Mullin, δήλωσε: “Επισημαίνοντας την ποιότητα και την ποικιλομορφία των τουριστικών προϊόντων, των προορισμών και των εμπειριών, θέλουμε να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους να εξερευνήσουν ό,τι έχουν στην πόρτα τους και να επανασυνδεθούν με μέρη που αγαπούν”.

Ένα δωρεάν πακέτο εργαλείων της καμπάνιας είναι διαθέσιμο για προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, με σχετικές πληροφορίες για τους τρόπους συμμετοχής και μάρκετινγκ για την προώθηση τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Η καμπάνια “Escape the Everyday – Enjoy the UK This Summer” είναι μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας της κυβέρνησης της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας.

Στα… τάρτα οι τουριστικές δαπάνες

Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις του τουριστικού γραφείου, οι εγχώριες τουριστικές δαπάνες υπολογίζονται φέτος στα 51,4 δισεκατομμύρια λίρες, ποσό που είναι λίγο πάνω από το ήμισυ των 91,6 δισεκατομμυρίων λιρών του 2019. Ενώ οι εισερχόμενες τουριστικές δαπάνες εκτιμώνται σε 6,2 δισεκατομμύρια λίρες, ποσό μικρότερο από το ένα τέταρτο των 28,4 δισεκατομμυρίων λιρών του 2019.

“Ο τομέας του τουρισμού και της φιλοξενίας αντιμετώπισε άνευ προηγουμένου προκλήσεις κατά τον παρελθόντα χρόνο, γι ‘αυτό και έχουμε ήδη παράσχει υποστήριξη 25 δισεκατομμυρίων λιρών, συμπεριλαμβανομένων περικοπών 5 δισεκατομμυρίων λιρών στον ΦΠΑ”, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Nigel Huddleston.

Η τελευταία έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης του VisitEngland έδειξε ότι, ενώ οι κρατήσεις για ταξίδια στο εσωτερικό της χώρας την άνοιξη εμφάνισαν ρυθμούς επιτάχυνσης, με μόλις πάνω από τις μισές να προγραμματίζονται μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου, οι καλοκαιρινοί μήνες παρουσιάζουν μια σχετική καθυστέρηση, με μόλις το ένα τρίτο των ταξιδιών μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου να έχουν κρατηθεί, ακολουθώντας μια προσέγγιση “περιμένετε και δείτε”.

Υπενθυμίζεται ότι, πάνω από 47.000 επιχειρήσεις σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν εγγραφεί στο βιομηχανικό πρότυπο “We Good To Go”, διαβεβαιώνοντας τους πελάτες, το προσωπικό και τους κατοίκους ότι ακολουθούνται όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για να τους καλωσορίσουν με ασφάλεια.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *