alltours
Ο κ. Willie Verhuven του Alltours

Κέρδη και θετικά αποτελέσματα για τον Alltours

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο πέμπτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας της Γερμανίας Alltours, βελτίωσε τα κέρδη προ φόρων στα 55,9 εκατ. €, το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Οκτωβρίου 2016, έναντι 52 εκατ. € το προηγούμενο έτος. Αυτή ήταν η καλύτερη επιδόσή του και όλες οι επιχειρήσεις του ομίλου ήταν κερδοφόρες, τόνισε ο ιδιοκτήτης Willi Verhuven.

Ωστόσο, ο κύκλος εργασιών του ομίλου μειώθηκε κατά 4,9% σε λίγο κάτω από 1,8 δισ. Ευρώ, ενώ τα χαμηλότερα έσοδα από τον Τουρισμό, αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την ανάπτυξη της ξενοδοχειακής επιχείρησης, του πρακτορείου εισερχόμενου τουρισμού Viajes Allsun και της αλυσίδας franchise Alltours Reisecenter.

alltoursΗ βασική επιχειρηματική δραστηριότητα, που διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα Alltours και Byebye, σημείωσε μείωση του αριθμού των πελατών κατά 12,8% σε 1,6 εκατ. Πέρυσι. Οι επιχειρήσεις επηρεάστηκαν από τις χαμηλότερες κρατήσεις για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία. Το περιθώριο κέρδους του ομίλου ήταν 3,2% έναντι 3,6% της TUI.

“Σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς για τους τουριστικούς πράκτορες, ο όμιλος Alltours λειτούργησε και πάλι πολύ κερδοφόρα παρά τα χαμηλότερα επίπεδα πελατών και εσόδων”, σχολίασε ο κ. Verhuven.

Η επιχείρηση ξενοδοχείων Allsun είναι πιθανό να αποτελέσει σημαντική συνεισφορά στα κέρδη του ομίλου, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία, τα ξενοδοχεία Allsun είχαν μέσο ποσοστό πληρότητας άνω του 90% πέρυσι.

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ο όμιλος με έδρα το Ντίσελντορφ χρησιμοποίησε τα κέρδη μόνο για επενδύσεις. Η Alltours δήλωσε πρόσφατα ότι είχε επενδύσει συνολικά 30 εκατομμύρια ευρώ για την ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό έξι ξενοδοχείων στη Μαγιόρκα μαζί με διάφορες βελτιώσεις σε άλλες ιδιοκτησίες, που λειτουργούν φέτος. Ο Verhuven έχει αποκτήσει πολλά ξενοδοχεία στη Μαγιόρκα τα τελευταία χρόνια. Η αλυσίδα ξενοδοχείων Allsun του ομίλου διαθέτει 26 από τα 32 ακίνητα της στη Μαγιόρκα, η οποία παραμένει ο κορυφαίος προορισμός για τους παραθεριστές παραλίας στη Γερμανία.

Η Alltours στοχεύει να αυξήσει τον κύκλο εργασιών και τον όγκο των πελατών κατά 4,5% στην τρέχουσα οικονομική χρήση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *