Αύξηση 119% στις συναλλαγές με εταιρικούς πελάτες κατέγραψε η Lufthansa το τρίτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με τους προηγούμενους τρεις μήνες, με τις πωλήσεις σε αυτή την κατηγορία ταξιδιωτών να ανακάμπτουν ταχύτερα από το αναμενόμενο και να διπλασιάζονται κατά την περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2021.
Η ζήτηση, που “κατέρρευσε” εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού επανέρχεται ταχύτερα από το αναμενόμενο, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lufthansa, Carsten Spohr, εξηγώντας πως πρόκειται για μία τάση, που, σύμφωνα με τον ίδιο, θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες.
Αυτή η εξέλιξη πιθανότατα οφείλεται στην ευκολότερη πρόσβαση στην αγορά των ΗΠΑ, από τις 8 Νοεμβρίου. Σε κάθε περίπτωση, η Lufthansa αύξησε σημαντικά την προσφορά της στις Ηνωμένες Πολιτείες, ειδικά έχοντας κατά νου όλους όσοι θα ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, και φέτος τον χειμώνα, μαζί με τη συνεργάτιδά της United Airlines, προσφέροντας 200 πτήσεις την εβδομάδα σε διάφορους προορισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με τον Spohr, ιδιαίτερα οι μικρές και μεσαίες εταιρίες είναι μεταξύ των εκείνων που αυτή τη στιγμή στέλνουν όλο και περισσότερο τους υπαλλήλους τους σε επαγγελματικά ταξίδια με τη Lufthansa. Οι μεγάλες εταιρίες εξακολουθούν να υστερούν σε αυτό. Για το επόμενο έτος, το “αφεντικό” της αεροπορικής εταιρίας εκτιμά ότι οι συναλλαγές με εταιρικούς πελάτες θα φτάσουν και πάλι περίπου το 60% του επιπέδου πριν από την κρίση.
Βεβαίως, ο επικεφαλής του ομίλου, δεν αναμένει πλήρη ανάκαμψη της αγοράς των επαγγελματικών ταξιδιών μεσοπρόθεσμα έως και μακροπρόθεσμα. Όπως υποστηρίζει, μετά το τέλος της πανδημικής κρίσης, αναμένεται να επιτευχθεί περίπου το 90% του επιπέδου πριν από την πανδημία. Το υπόλοιπο 10%, από την άλλη πλευρά, είναι πιθανό να χαθεί οριστικά, ως αποτέλεσμα των αυξημένων βιντεοσυναντήσεων και της ακύρωσης πτήσεων για λόγους βιωσιμότητας από τις εταιρίες.