money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΜΕΛΕΤΗ: Το 85% των Γερμανών πηγαίνει καλοκαιρινές διακοπές παρά την κρίση | +13% και στην δαπάνη !

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά την ύφεση, η πλειοψηφία των καταναλωτών στη Γερμανία έχει ταξιδιωτικά σχέδια – και αναμένει να ξοδέψει κατά μέσο όρο 13% περισσότερα. Σύμφωνα με τη μελέτη Simon-Kucher Travel Trends Study, ωστόσο, περισσότεροι από ένας στους δέκα ανθρώπους λένε: μπαλκόνια αντί για καλοκαιρινές διακοπές. Το 15% των ανθρώπων στη Γερμανία δεν πηγαίνουν διακοπές αυτό το Καλοκαίρι. Ο κύριος λόγος είναι τα οικονομικά προβλήματα.

Όμως:

-Το 85% θέλει να ταξιδέψει παρά την κρίση, το 41% ​​έχει ήδη κάνει κράτηση
-Το 38% των ταξιδιωτών αναμένει αύξηση των δαπανών για διακοπές (αύξηση 13% κατά μέσο όρο)
-Το 26% είναι πρόθυμο να ξοδέψει περισσότερα για βιώσιμες διακοπές
-Το 28% αναφέρει τις οικονομικές δυσκολίες ως λόγο για να μην ταξιδέψει

Οι Γερμανοί δεν θέλουν να τους “κόψουν” τις διακοπές

Σύμφωνα με τη μελέτη Simon-Kucher Travel Trends, το 85% των καταναλωτών δεν αφήνουν την οικονομική κρίση να τους εμποδίσει να πάνε διακοπές. Και αυτό παρά το γεγονός ότι το 38% αναμένει ότι θα πραγματοποιήσει επιπλέον δαπάνες και το 41% έχει ήδη κλείσει το ταξίδι του.

«Το γεγονός ότι η πλειονότητα των καταναλωτών επιμένει στις διακοπές παρά το αυξανόμενο κόστος είναι σημαντική είδηση ​​για την ταξιδιωτική βιομηχανία, η οποία έχει πληγεί από την πανδημία, τον πληθωρισμό και την ενεργειακή κρίση», εξηγεί η Lisa Neumeier, Partner in the Leisure, Travel and Tourism Practice. στο Simon-Kucher. «Δείχνει ότι οι διακοπές είναι υψηλή προτεραιότητα για τους Γερμανούς».

Η ταξιδιωτική βιομηχανία σταθεροποιείται

Οι ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι δαπάνες για τις διακοπές τους το 2023 θα είναι 13% υψηλότερες από τις δαπάνες του προηγούμενου έτους. Αυτό εμποδίζει πολύ λίγους ανθρώπους να κάνουν κράτηση. Αντίθετα, το 38% έκανε κράτηση νωρίτερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. «Και οι δύο πλευρές επωφελούνται από αυτό», τονίζει η Lisa Neumeier. «Οι παραθεριστές εξασφαλίζουν καλές συνθήκες, οι εταιρείες επωφελούνται από την ασφάλεια σχεδιασμού».

Οι βιώσιμες διακοπές μπορεί να κοστίσουν περισσότερο

Ένα άλλο θετικό σημάδι: Παρά τις αυξανόμενες τιμές, το 26% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια επιπλέον χρέωση για βιώσιμες διακοπές. Σύμφωνα με τις δικές τους δηλώσεις, οι παραθεριστές θα επενδύσουν πρωτίστως σε πιο βιώσιμα γεύματα, διαμονή και κινητικότητα. Και λέει η κα. Lisa Neumeier: “Οι καταναλωτές αναμένουν πλέον βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Οι εταιρείες δεν έχουν πλέον την πολυτέλεια να μην έχουν απάντηση σε αυτό.”

Θα προτιμούσατε ένα τρένο από ένα αεροπλάνο;

Σύμφωνα με τη μελέτη Simon Kucher Travel Trends, το 35% θα προτιμούσε ακόμη και να ταξιδέψει με τρένο. Οι παρατεταμένοι χρόνοι ταξιδιού γίνονται δεκτοί. Περισσότερο από κάθε δεύτερο άτομο βρίσκει τρεις επιπλέον ώρες αποδεκτές, περισσότερο από κάθε πέμπτο άτομο συμφωνεί ακόμη και σε οκτώ ώρες επιπλέον χρόνου ταξιδιού.

Μπαλκόνια λόγω απώλειας εργασίας

Ωστόσο, οι καλοκαιρινές διακοπές δεν είναι αυτονόητες  λέει η κα. Neumeier. Τα ταξίδια δεν συζητούνται για περισσότερους από κάθε δέκατο καταναλωτή στη Γερμανία. Ο κύριος λόγος; Οικονομικές δυσκολίες. Είτε πρόκειται για μείωση του εισοδήματος σε περιόδους κρίσης, είτε για απώλεια της δουλειάς, το 28% των ανθρώπων που δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν δηλώνουν ότι μένουν σπίτι επειδή τα οικονομικά τους δεν τους επιτρέπουν να ταξιδέψουν.

Η μελέτη “Travel Trends 2023” πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την Simon-Kucher τον Μάιο του 2023. 4.825 καταναλωτές από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ισπανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ρωτήθηκαν για ταξίδια αναψυχής και επαγγελματικά ταξίδια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *