anatolia

Νέα εταιρική ταυτότητα για την Anatolia Hospitality

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Anatolia Hospitality κάνοντας την παρθενική της ανανεωμένη εμφάνιση στην έκθεση τουρισμού Philoxenia, στη Θεσσαλονίκη και στη 100% Hotel Show, στην Αθήνα, παρουσιάζει με μεγάλη της χαρά, την νέα εταιρική της ταυτότητα.

Παραμένοντας πιστοί στις αρχές της ακολουθεί μια φιλοσοφία που αναδεικνύει τις προσπάθειες και το πάθος πολλών ετών για τη δημιουργία ενός καινούριο concept στην ελληνική φιλοξενία με σύγχρονο minimal design, νέες τάσεις μάρκετινγκ, αλλά πάντα με κύριο άξονα την πελατοκεντρική αντίληψη.

anatoliaΔίνοντας έμφαση στο πλέον σημαντικό & βασικό πυρήνα λειτουργίας της εταιρείας, αναδεικνύει την κινητήριο δύναμη, που είναι το προσωπικό. Γνωρίστε την Ελίνα από το τμήμα κρατήσεων, τη Χριστίνα από το τμήμα marketing, τη Διονυσία από τις Anatolia villas, το Νίκο – Chef μας, τον Ιορδάνη και τον Αντώνη από το τμήμα της υποδοχής και πολλούς ακόμη που με την καλοσύνη τους και το χαμόγελο τους, στόχο έχουν να κάνουν τον πελάτη να νιώσει σαν στο σπίτι του.

Σήμερα ο όμιλος περιλαμβάνει 2 city hotels σε Θεσσαλονίκη & Κομοτηνή (Anatolia Hotels Thessaloniki – Anatolia Hotels Komotini) , βίλες και πολυτελή διαμερίσματα σε Κυκλάδες (Senses Villas & Suites – Villa Petrolefko) και μια υπερπολυτελή βίλα στο Ιόνιο (Villa Veneziano) καθώς και το γραφείο εισερχόμενου τουρισμού ASIT.

Στόχος της Anatolia Hospitality είναι η ανάπτυξη του ομίλου είτε μέσω νέων συμβάσεων διαχείρισης (management), είτε με τη δημιουργία δικτύου franchises ξενοδοχείων και νέων ιδιοκτησιών ή ενοικιασμένων καταλυμάτων. Όλα αυτά παραμένοντας πιστά στις βασικές της αρχές και στις παραδοσιακές βασικές αξίες της Φιλοξενίας, για τις οποίες έχει γίνει γνωστή εδώ και χρόνια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *