der

Και ο DER Touristik αλλάζει επί τα βελτίω, το μοντέλο παροχής προμηθειών

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο DER Touristik, ακολουθώντας τα χνάρια της TUI, προχωρά σε αλλαγή του μοντέλου παροχής προμηθειών προς τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυσή τους.

Πιο συγκεκριμένα, αναστέλλεται το μοντέλο σύγκρισης του προηγούμενου έτους με το έτος 2019-2020 και αφορά όσα ταξιδιωτικά πρακτορεία έχουν καταγράψει ποσοστό πωλήσεων χαμηλότερο από το 95%, σε σύγκριση με το προηγούμενο τουριστικό έτος.

Ανεξάρτητα από την πραγματική πτώση των πωλήσεων, η κλίμακα της προμήθειας αφορά στη μείωση πωλήσεων κατά 5%. Ταυτόχρονα, η κατηγοριοποίηση θα πραγματοποιηθεί βάσει των πωλήσεων που θα έχουν ολοκληρωθεί έως και το τέλος της σεζόν 2019/2020, η οποία λήγει στις 31 Οκτωβρίου 2020.

Με τη νέα αυτή πολιτική ο γερμανικός tour operator επιδιώκει να ενισχύσει τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, μέσω της παροχής επιπλέον προμηθειών, παρά την μείωση στις πωλήσεις.

Ο Γενικός Διευθυντής του DER Touristik, Mark Tantz, αναφέρει:

“Οι ειδικές περιστάσεις χρήζουν και ειδικών μέτρων. Βλέπουμε τους εαυτούς μας ως συνεργάτες των ταξιδιωτικών πρακτορείων, και οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε την κρίση αυτή από κοινού”.

Η νέα αυτή πολιτική έγινε αποδεκτή από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που συνεργάζονται με τον tour operator και χαρακτηρίζονται ως ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *