Ο Thomas Cook αντιμέτωπος με απεργιακές κινητοποιήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αντιμέτωπος με πιθανές απεργιακές κινητοποιήσεις του πληρώματος θαλάμου επιβατών βρίσκεται ο Thomas Cook Airlines.
Σύμφωνα με το συνδικαλιστικό όργανο του πληρώματος, στην παρούσα φάση διεξάγεται ψηφοφορία για την απόφαση σχετικά με τις κινητοποιήσεις, οι οποίες εάν τελικά αποφασιστεί να γίνουν προγραμματίζονται για μέσα στον Μάιο, μήνα σχολικών διακοπών.

Το πλήρωμα καμπίνας αντιδρά σε απόφαση σύμφωνα με την οποία προβλέπεται ένα διάλειμμα 20 λεπτών στις 12 ώρες εργασίας, ενώ προηγουμένως το διάλειμμα ήταν κάθε έξι ώρες.

Η ψηφοφορία του προσωπικού που εργάζεται σε 10 αεροδρόμια, σε όλη τη Βρετανία, κλείνει στις 25 Μαΐου και θα μπορούσε να οδηγήσει σε συλλογικές κινητοποιήσεις.

Η Ένωση κατηγορεί την Thomas Cook Airlines ότι, ενδιαφέρεται μόνο να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της, ενώ αρνείται επανειλημμένα να επιτευχθεί μια λογική λύση μέσω διαπραγματεύσεων.

Ωστόσο, εκπρόσωπος της Thomas Cook, μιλώντας στη The Guardian, είπε: «Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι τίποτα δεν έχει μεγαλύτερη σημασία για εμάς από την ασφάλειά τους».

Και συμπληρώνει: «Είναι λυπηρό ότι το συνδικάτο έχει επιλέξει αυτό το μονοπάτι, αφού η διαδικασία ανάπαυσης των πληρωμάτων αποφασίστηκε σε συμφωνία με την Ένωση. Ανταποκρίνεται επίσης στους κανονισμούς των εμπειρογνωμόνων της βιομηχανίας και σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια. Έχουμε προτείνει να συναντηθούμε με εκπροσώπους της Ένωσης, χωρίς ανταπόκριση».

Από την πλευρά του ο εθνικός αξιωματούχος της Ένωσης, Oliver Richardson, δήλωσε: «Τα μέλη μας ανησυχούν βαθύτατα για τις επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στα διαλείμματα ξεκούρασης για την ασφάλεια των πτήσεων, δεδομένου ότι, η κόπωση είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στα ατυχήματα».

«Ο πρωταρχικός σκοπός του πληρώματος θαλάμου επιβατών είναι η ασφάλεια των επιβατών, αλλά αντ’ αυτού ο Thomas Cook φαίνεται αποφασισμένος να κερδίζει όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από τους επιβάτες σε βάρος της ασφάλειάς τους».

Το πλήρωμα θαλάμου επιβατών συνήθως εργάζεται σε βάρδιες, 10-15 ώρες και μέχρι 60 ώρες την εβδομάδα. Κάθε βάρδια περιλαμβάνει την προετοιμασία πριν από την πτήση, τον έλεγχο ασφαλείας, την επιβίβαση, το σερβίρισμα και το μάζεμα, αλλά και την πώληση αφορολογήτων ειδών κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Ο Thomas Cook έχει καθιερώσει μια υπηρεσία την Airshoppen, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να παραγγείλουν προϊόντα πριν από την πτήση τους, τα οποία θα παραδοθούν στις θέσεις τους. Στη διαδικασία αυτή εμπλέκεται το πλήρωμα καμπίνας, το οποίο αναλαμβάνει τη διαλογή και τη συσκευασία των ειδών πριν από την απογείωση και την είσπραξη των χρημάτων κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *