Οι πράκτορες της Advantage Travel Partnership λένε ότι οι κρατήσεις για το εξάμηνο Μαΐου «ξεπερνούν τις προσδοκίες», ενισχυμένες από τις καθυστερημένες πωλήσεις και τη συνεχιζόμενη ζήτηση για all-inclusive. Περισσότερο από το ένα τέταρτο των κρατήσεων (27%) για τις σχολικές διακοπές του Μαΐου έχουν γίνει εντός 12 εβδομάδων από την αναχώρηση και τέσσερις στις 10 κρατήσεις (42%) αφορούν all-inclusive.
Τα Κανάρια Νησιά – με επικεφαλής την Τενερίφη – ακολουθούμενα από τις Βαλεαρίδες Νήσους και την Ελλάδα είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τις διακοπές του Μαΐου.
Οι μακρινές πτήσεις αποδεικνύονται επίσης δημοφιλείς, αντιπροσωπεύοντας το 13% όλων των αναχωρήσεων, με τους πιο περιζήτητους προορισμούς να είναι το Ντουμπάι και η Νέα Υόρκη. Τα ταξίδια πόλης αντιπροσωπεύουν το 7% των κρατήσεων για το εξάμηνο Μαΐου, με τις κορυφαίες επιλογές να είναι το Παρίσι, η Κρακοβία, η Ρώμη, η Νέα Υόρκη και η Βαρκελώνη.
Μιλώντας πριν από το συνέδριο της Advantage στο Grand Palladium Costa Mujeres Resort & Spa στο Κανκούν του Μεξικού, η εμπορική διευθύντρια Kelly Cookes δήλωσε ότι το εξάμηνο Μαΐου είναι «εξαιρετικά καλοπουλημένο», αλλά υπάρχουν ακόμη «εξαιρετικές προσφορές».
Το all inclusive εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής βάση διαμονής για το καλοκαίρι του 2024, αντιπροσωπεύοντας το 46% όλων των αναχωρήσεων. Πέρυσι, το all-inclusive αντιπροσώπευε το 31% των καλοκαιρινών διακοπών που κλείστηκαν μέσω των πρακτόρων Advantage.
Σχεδόν μία στις πέντε κρατήσεις για αναχωρήσεις καλοκαιρινών διακοπών έχουν γίνει από τις αρχές Απριλίου. Η Τενερίφη, η Μαγιόρκα, το Αλικάντε, η Αττάλεια και το Λανζαρότε είναι οι πέντε κορυφαίοι προορισμοί.
Το 12% των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2024 αφορά πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, με το Ορλάντο, τη Νέα Υόρκη και το Κανκούν να είναι οι πιο δημοφιλείς. Τα ταξίδια πόλης αντιπροσωπεύουν το 5% των αναχωρήσεων με τις κορυφαίες επιλογές για το καλοκαίρι να είναι η Ρώμη, το Παρίσι, η Πράγα, η Κρακοβία και η Βαρκελώνη.
Ο όγκος των κρουαζιέρων εξακολουθεί να είναι ισχυρός, αντιπροσωπεύοντας το ένα τρίτο του συνόλου των εσόδων, και η Advantage αναφέρει αύξηση των πωλήσεων σουιτών και υψηλότερο ποσοστό νέων πελατών που έχουν κάνει κρουαζιέρα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
«Υπάρχει αναμφισβήτητα μια τεράστια όρεξη για ταξίδια και είναι υπέροχο να βλέπουμε ένα τόσο ευρύ φάσμα προορισμών να κλείνεται. Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν σαφώς να επιδιώκουν να διαχειριστούν το κόστος όταν πρόκειται για κρατήσεις διακοπών, γεγονός που είναι εμφανές στο υψηλό ποσοστό των all-inclusive κρατήσεων που βλέπουν οι ταξιδιωτικοί μας συνεργάτες.
«Η αύξηση των κρατήσεων all-inclusive οφείλεται σε ένα συνδυασμό κινήτρων, καθώς οι καταναλωτές προγραμματίζουν περισσότερο και έχουν όλο και μεγαλύτερη συνείδηση του κόστους από ό,τι τα τελευταία χρόνια.
«Το εξάμηνο του Μαΐου έχει πάει εξαιρετικά καλά, αλλά υπάρχουν ακόμα μερικές εξαιρετικές προσφορές και είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι οι άνθρωποι κοιτάζουν ήδη μπροστά για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, καθώς πάντα θα συνιστούσαμε την έγκαιρη κράτηση, καθώς υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα όσον αφορά τον προορισμό, τη διάρκεια και τα ξενοδοχεία, καθώς και καλύτερες προσφορές και χαμηλές προκαταβολές».