Σημαντικές αλλαγές παρατηρούνται στα πρότυπα ταξιδιωτικών κρατήσεων και δαπανών των Αμερικανών το φετινό Φθινόπωρο, σε σύγκριση με την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου πέρυσι, όπως αποκαλύπτει νέα μελέτη της εταιρίας ταξιδιωτικής ασφάλισης International Medical Group (IMG).
Ο εορτασμός της Ημέρα της Εργασίας στις ΗΠΑ σηματοδοτεί παραδοσιακά το τέλος της πολυάσχολης καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου, αλλά, με την πρόθεση των καταναλωτών να συνεχίσουν να ταξιδεύουν αξιοσημείωτα υψηλά φέτος, ποιος μπορεί να πει ότι το φθινόπωρο που πλησιάζει δεν θα είναι εξίσου επικό;
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι Αμερικανοί τουρίστες επιλέγουν πιο τροπικούς προορισμούς το φετινό Φθινόπωρο, με εξαίρεση την Ιταλία, η οποία συνεχίζει να αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό στις ΗΠΑ καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023.
Οι πέντε κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί των Αμερικανών ταξιδιωτών τη φετινή Φθινοπωρινή περίοδο είναι το Μεξικό, η Αρούμπα, η Ιταλία, οι Μπαχάμες και η Δομινικανή Δημοκρατία. Ενώ, πέρυσι οι αντίστοιχοι πέντε προορισμοί ήταν η Ιταλία, το Μεξικό, ο Καναδάς, η Βραζιλία και η Ισπανία.
“Το Μεξικό είναι ένας απίστευτα δημοφιλής προορισμός για τους ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι θέλουν να αποδράσουν κάπου ζεστά και τροπικά, όπως η Αρούμπα και οι Μπαχάμες, καθώς πλησιάζει το φθινόπωρο και ο χειμώνας”, δήλωσε ο Grant Hayes, Διευθυντής Διεθνών Πωλήσεων Ταξιδιών της IMG, σε σχετική ανακοίνωση.
Αυξημένη διάρκεια παραμονής και δαπάνες
Σύμφωνα με την IMG, η προγραμματισμένη διάρκεια των φθινοπωρινών ταξιδιών ανέρχεται στις εννέα ημέρες -μία ημέρα περισσότερο έναντι του Φθινοπώρου του 2022.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες όχι μόνο επιμηκύνουν τη διαμονή τους, αλλά αυξάνουν επίσης σημαντικά το ποσό των χρημάτων που ξοδεύουν για τα ταξίδια τους, με το μέσο κόστος ταξιδιωτικής ασφάλισης να είναι αυξημένο κατά 47% φέτος το Φθινόπωρο, σε σύγκριση με πέρυσι.
Δεδομένου ότι οι επενδύσεις τους στις διακοπές γίνονται όλο και πιο δαπανηρές, περισσότεροι ταξιδιώτες αυτό το φθινόπωρο επιλέγουν επίσης να προστατεύσουν τα σχέδιά τους αγοράζοντας συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης, τα οποία, σύμφωνα με την IMG, είναι αυξημένα κατά 34% για ταξίδια που αναχωρούν μεταξύ 1ης Σεπτεμβρίου και 30ης Νοεμβρίου 2023, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022.
“Ο συνδυασμός των μεγαλύτερων ταξιδιών και του αυξημένου κόστους του ταξιδιού έχει οδηγήσει περισσότερους ταξιδιώτες να αναζητούν ταξιδιωτική ασφάλιση για την προστασία του ταξιδιού και της επένδυσής τους”, δήλωσε η Amanda Winkle, Chief Operating Officer της IMG. Και πρόσθεσε: “Η ταξιδιωτική ασφάλιση είναι ο καλύτερος τρόπος για να προστατευτείτε από οικονομικές απώλειες σε περίπτωση που συμβεί κάτι απροσδόκητο πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας”.