Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ – Γ. ΔΩΔΟΥ : Πως το συναίσθημα “απογειώνει” την τουριστική προβολή

VIDEO ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δύο εξαιρετικές παρουσιάσεις, έκαναν η Σοφία Παναγιωτάκη και η Γεωργία Δώδου, σχετικά με το πως το “συναίσθημα”, μέσα από εικόνες, συνεισφέρει σημαντικά στην προβολή του Τουρισμού και των ξενοδοχείων, στην ημερίδα «The Tourism of Tomorrow» που διοργάνωσε το ACT – American College of Thessaloniki, για δεύτερη συνεχή χρονιά, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

“Το μέλλον της τουριστικής προβολής βρίσκεται στη δημιουργία βίντεο. Μια φωτογραφία μπορεί να ήταν 1000 λέξεις τον προηγούμενο αιώνα αλλά σήμερα ένα βίντεο είναι 7 εκατ. 200.000 λέξεις”, είπε η Σοφία Παναγιωτάκη που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο ως πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της PRMEDIACO και της NEEDaFIXER. Και συνέχισε: “…το σημαντικό πλέον για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος είναι να δει κανείς πώς μέσα σε ένα λεπτό μπορεί να πουλήσει έναν προορισμό, ένα ξενοδοχείο. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Σίγουρα όχι με το να δίνει κανείς πληροφορίες για το “ποιοι είμαστε”. Κανένα ξενοδοχείο δεν πρέπει να λέει για παράδειγμα “ έχουμε 30 δωμάτια, 15 ξαπλώστρες κτλ.” Διότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα μέρη του κόσμου και σε όλα τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Πρέπει να δημιουργεί ένα τέτοιο συναίσθημα που να πείθει τον ταξιδιώτη να το επιλέξει”.

actΌπως ανέφερε χαρακτηριστικά, καλώντας τους παρισταμένους να τις εκφωνήσουν, “υπάρχουν μόνο 7 νότες με τις οποίες έχουμε φτιάξει εκατομμύρια τραγούδια. Κάθε μια από αυτές τις μουσικές όμως, μας προκαλεί διαφορετικά συναισθήματα. Ακριβώς το ίδιο πράγμα πρέπει να σκέφτεται λοιπόν και ο κάθε ξενοδόχος και ο κάθε επαγγελματίας του τουρισμού. Αυτό νομίζω είναι το στοίχημα της χώρας μας και του κάθε ξενοδόχου”.

“ Η Ελλάδα πηγαίνει πολύ καλά στον τουρισμό αλλά χρειάζεται μια καλύτερη επικοινωνιακή στρατηγική διεθνώς” επεσήμανε η κ.Παναγιωτάκη.

Από την πλευρά της η Γεωργία Δώδου, διευθύντρια Επικοινωνίας της Ikos – Sani Resorts, αναφέρθηκε στην προβολή που γίνεται από τον όμιλο στις διεθνείς αγορές, με έμφαση στο συναίσθημα και στην εικόνα.

Δείτε τις δύο παρουσιάσεις, αξίζει τον κόπο!!!

Μπορείτε να το παρακολουθήσετε και στο κανάλι του money-tourism.gr, στο youtube.

Tagged

1 σχόλιο στο “Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ – Γ. ΔΩΔΟΥ : Πως το συναίσθημα “απογειώνει” την τουριστική προβολή

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *