SUPERBRAND 2011-2012 η ICAP

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


Πρώτη στην κατηγορία «Σύμβουλοι Επιχειρήσεων»

Ως ένα από τα κορυφαία Corporate SUPERBRANDS 2012 στην Ελλάδα διακρίθηκε ο όμιλος ICAP από τον ομώνυμο διεθνώς καταξιωμένο θεσμό Branding με παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες. Η ICAP Group αναδείχθηκε μάλιστα Πρώτη στην Ευρεία Κατηγορία «Συμβουλευτικές Υπηρεσίες» και σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο, παρέλαβε σχετικό βραβείο με την παρουσία περισσοτέρων των 800 Ανωτάτων στελεχών…


«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και νιώθουμε περήφανοι για την αναγνώρισή μας ως SUPERBRAND 2011-2012 και μάλιστα Πρώτοι στην κατηγορία μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, κ. Νικήτας Κωνσταντέλλος. Και συμπλήρωσε: «Μας τιμά ιδιαίτερα δε το γεγονός ότι από τις 10 εταιρίες που επιλέχθηκαν ως Superbrands στην κατηγορία των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, η ICAP ήταν η μόνη Ελληνική και συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μπροστά από πολύ μεγάλα ονόματα με παγκόσμιας εμβέλειας brands. Θεωρούμε ότι η αναγνώριση αυτή αποτελεί ένα επιστέγασμα μια μεγάλης προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, από τη στιγμή που στη μετοχική σύνθεση του ομίλου μας, ισχυρό πλειοψηφικό πακέτο μετοχών απέκτησε το SEEF fund της Global Finance. Μέσα σ’ αυτό το διάστημα η ICAP Group έχει επιδείξει μια ραγδαία ανάπτυξη και έχει καταφέρει να πολλαπλασιάσει τις επιχειρηματικές της μονάδες και τον αριθμό εργαζομένων της λανσάροντας συνέχεια καινούριες υπηρεσίες και προϊόντα που απαντούν στις αυξημένες απαιτήσεις της εποχής. Επιπρόσθετα, έχουμε λάβει σημαντικές διακρίσεις από φορείς όπως η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, η Τράπεζα της Ελλάδος και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς εξασφαλίζοντας και τη μοναδική αναγνώρισή μας ως “Credit Rating Agency”».

Στο πλαίσιο των Corporate Superbrands 2011/2012, αξιολογήθηκαν περί τις 2.000 εταιρικές επωνυμίες από Κριτική Επιτροπή και το 25% αυτών προκρίθηκε και αξιολογήθηκε σε τελική φάση, τόσο από την Κριτική Επιτροπή, όσο και μέσω δημοσκοπήσεων, από ευρύ κοινό και εκπροσώπους επιχειρήσεων, με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:α) Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης, β) Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια και γ) Εταιρική Υπευθυνότητα.