travel_agency

Ταξίδια – Τουρισμός: Κερδίστε την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω της αποζημίωσης

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Με την έξαρση του Κορωνοϊού και το πλήθος ακυρώσεων, οι περισσότεροι τουρίστες βλέπουν τα ταξίδια τους να ακυρώνονται και, έως κάποιο σημείο, λογικό είναι να ζητούν αποζημίωση.

Ο συντάκτης Matt Walker, του phocuswire, σε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του, εξηγεί πως η αποζημίωση – επιστροφή χρημάτων, μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών, στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με το άρθρο, “Το αίτημα αυτό δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως πρόβλημα ή να παραμερίζεται μέσω εταιρικών πολιτικών, καθώς μιλάμε για έναν “κύκλο” εμπειριών, που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Η σωστή ανταπόκριση, ακόμα και αν βραχυπρόθεσμα φαίνεται ζημιογόνα, σίγουρα θα οδηγήσει σε βάθος χρόνου στην αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών προς την εταιρία σας.

Αποδεχτείτε την κατάσταση

Στον ταξιδιωτικό τομέα, το σύνολο των επιχειρήσεων έχουν εισέλθει στη “περίοδο της αποζημίωσης”. Οι εταιρίες πρέπει να ανταποκριθούν κατάλληλα σε αυτή τη συγκυρία, καθώς αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πηγές για την αξία της επωνυμίας αυτή τη χρονική περίοδο.

Εκατομμύρια ανθρώπων νιώθουν φόβο και ανησυχία λόγω της αναγκαστικής ακύρωσης των ταξιδιών τους. Η παροχή αποζημίωσης μπορεί να μετατρέψει τα συναισθήματα αυτά σε μια θετική εμπειρία, καθώς θα σημάνει την περίοδο ενός ατελούς κύκλου, και θα αποδείξει τη σύνδεση της εταιρίας με τις ανάγκες του πελάτη.

Η εμπιστοσύνη είναι έκφραση της εταιρικής κουλτούρας

Η εμπιστοσύνη του πελάτη αποτελεί το σύνολο των θετικών διαδράσεων σε πλήθος χρονικών στιγμών, το οποίο δημιουργεί τον δεσμό μεταξύ του πελάτη και της εταιρίας.

Η εμπιστοσύνη δεν μπορεί να δημιουργηθεί σε μία και μόνο στιγμή, αλλά χρειάζεται συνέπεια σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, οι εταιρίες καλούνται να προσπεράσουν τα πρωτοκολλά τους και να δείξουν στους πελάτες το ποιόν της κουλτούρας τους μέσω της συνεχούς διάδρασης.

Η αποζημίωση θα αποκαλύψει την εταιρική κουλτούρα

Εάν θέλετε να μάθετε τα πάντα για μια εταιρία, τότε επιστρέψτε ένα προϊόν της και ζητήστε αποζημίωση. Όλες οι εταιρίες  παρέχουν βοήθεια και είναι ελκυστικές, όταν θέλουν να κερδίσουν χρήματα.

Όταν, όμως, κληθούν να επιστρέψουν χρήματα, τότε εμφανίζεται η πραγματική τους ταυτότητα. Δεν υπάρχει εταιρία που να χαρακτηρίζεται από γενναιοδωρία και μεγαλοψυχία, και έχει ταυτόχρονα στο τιμόνι της φιλάργυρα εκτελεστικά στελέχη.

Η ευκαιρία για τις ταξιδιωτικές εταιρίες

Τα ταξίδια έχουν έναν ξεχωριστό κύκλο ζωής, ο οποίος υποστηρίζεται από ένα σύνολο επιχειρήσεων. Το γεγονός αυτό καθιστά τη διαδικασία καταβολής αποζημιώσεων πιο κοπιαστική, αλλά παρέχει και σημαντικές πληροφορίες, καθώς ο πελάτης θα συγκρίνει τελείως διαφορετικά προϊόντα.

Την ίδια στιγμή ο πελάτης θα μπορεί να κρίνει τη στάση των αεροπορικών, των εταιριών ενοικίασης αυτοκινήτων και τα ξενοδοχεία από τη στάση τους ως προς την παροχή της αποζημίωσης.

Σε αυτή τη διαδικασία η εταιρική αξία θα αναδειχθεί σε ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος με νικητές και χαμένους. Μια θετική εμπειρία σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, όπως η παροχή αποζημίωσης λόγω αναγκαστικής ακύρωσης, θα χαραχθεί ακόμα πιο βαθιά στη μνήμη του πελάτη και θωρακίσει την εμπιστοσύνη του προς το brand σας”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *