money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ταξιδιωτικοί πράκτορες: Το φιάσκο του Brexit έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών πρακτόρων πιστεύει ότι το φιάσκο του Brexit καταστρέφει τις πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων, σύμφωνα με τελευταία δημοσκόπηση της TravelMole.

Τα στοιχεία

Περισσότερο από το 53% των agents, που απάντησαν στην έρευνα συμφώνησαν ότι η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα, η οποία επιδεινώθηκε την περασμένη εβδομάδα είχε αρνητικές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις τους.

Οι ηγέτες της βιομηχανίας πιστεύουν, ότι η κατάσταση έχει επιδεινωθεί από την τρομοκρατία των μέσων μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου άρθρου στην εφημερίδα των Sunday Times, που δημοσιεύτηκε  στις 16 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το οποίο η κυβέρνηση σκοπεύει να προειδοποιήσει τους παραθεριστές να μην κάνουν κράτηση ταξιδιών μετά τις 29 Μαρτίου.

Το άρθρο προκάλεσε τον πρόεδρο του AITO, Ντέρεκ Μουρ, να γράψει στον γραμματέα μεταφορών Chris Grayling  προκειμένου να ζητήσει διαβεβαιώσεις για το ευρύ κοινό ότι, όπως είχε προηγουμένως γνωστοποιηθεί στην ταξιδιωτική βιομηχανία, δεν χρειαζόταν να ανησυχεί το κοινό για την κράτηση των διακοπών μετά στο τέλος Μαρτίου.

Στην απάντησή του στην AITO αυτή την εβδομάδα, ο Grayling είπε ότι το άρθρο των Sunday Times ήταν «κατηγορηματικά αναληθές». Τέλος, είπε ότι διερευνά ποιες πρόσθετες επικοινωνίες θα χρειαστούν για να δώσουν περαιτέρω διαβεβαίωση στους ανθρώπους να κάνουν κράτηση ταξιδιών.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Ταξιδιωτικοί πράκτορες: Το φιάσκο του Brexit έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *