aldiana

Thomas Cook : Επέκταση στα 300 ιδιόκτητα ξενοδοχεία, αιχμή του δόρατος τα Aldiana

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε συνέντευξή του ο επικεφαλής των ξενοδοχείων Thomas Cook, Ingo Burmeister, δήλωσε πως η εταιρία σκοπεύει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της, κυρίως με τα Aldiana, να διαχειριστεί περισσότερα ακίνητα και να αυξήσει τις πωλήσεις των δικών του brands, μέσω των τουριστικών πρακτόρων.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος της Ευρώπης αποφασίζει την απομάκρυνση από τη μέχρι πρότινος στρατηγική του και επικεντρώνεται στην επέκταση του δικού του χαρτοφυλακίου. Στο «τιμόνι» βρίσκεται ο Ingo Burmeister, ο οποίος ανέλαβε την προεδρία του Thomas Cook Hotels & Resorts τον περασμένο Μάιο, αφού παλαιότερα κατείχε διάφορες διευθυντικές θέσεις στην TUI, μεταξύ άλλων ως επικεφαλής της μάρκας Premium Robinson.

Επί του παρόντος, ο Thomas Cook διαθέτει 170 ξενοδοχεία που λειτουργούν κάτω από ένα από τα εμπορικά σήματα. Το χειμώνα 2018/19, ο όμιλος σχεδιάζει να φτάσει τα 191 own brand ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων 69 Sentido που απευθύνονται κυρίως σε ζευγάρια, 60 οικονομικά Smartline , 17 Sunprime μόνο για ενήλικες, 13 οικογενειακά ξενοδοχεία Sunwing, 9 Sunconnenct ιδιοκτησίες υψηλής τεχνολογίας, 8 Aldiana club και 3 Casa Cook.

Μεσοπρόθεσμα, ωστόσο, τα own brand ξενοδοχεία προβλέπεται να αυξηθούν σε περίπου 300 ακίνητα, με σημαντική επέκταση των Aldiana Club. «Ο στόχος είναι να αυξηθεί ο αριθμός των Aldianas σε 15 και κατά συνέπεια να διπλασιαστούν τα έσοδα», σχολίασε ο Burmeister.

H συνεργασία με την LMEY

Κεντρικό ρόλο στην επέκταση θα διαδραματίσει η στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την LMEY, την ξενοδοχειακή εταιρεία επενδύσεων που διαχειρίζεται την Aldiana αυξάνοντας τα κέρδη της τον τελευταίο χρόνο. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, ο Cook απέκτησε μερίδιο 42% του γερμανικού brand.

Ένα σημαντικό μέτρο θα είναι η δημιουργία ενός κοινού ταμείου επενδύσεων για τη δημιουργία ή την ανακαίνιση ξενοδοχείων τόσο δικών του όσο και άλλων brands. Το επενδυτικό ταμείο θα διαχειρίζεται 2 ξενοδοχεία Cook, που δεν έχουν ονομαστεί ακόμα, και 3 θέρετρα Aldiana, θα προχωρήσει στην κατασκευή νέων ή την ανακαίνιση ξενοδοχείων και στο τέλος θα διατηρεί χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων ξενοδοχείων Aldiana, Sunwing, Sunprime, Casa Cook και Sentido, και αργότερα Smartline και Sunconnect.

Ο Burmeister εξήγησε ότι η LMEY έχει εμπειρία στην κατασκευή και την ανακαίνιση ξενοδοχείων, ενώ ο Thomas Cook μπορεί να συμβάλει με την εμπειρία του στη  διαχείριση και με την «τεράστια» δύναμη πωλήσεων. «Αν επικεντρωθούμε στα ξενοδοχεία δικών μας brand, θα έχουμε ισχυρές πωλήσεις και μεγάλο πλεονέκτημα στα κέρδη.»

Το ταμείο θα προσελκύσει επίσης εξωτερικούς επενδυτές με την υπόσχεση καλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένης διψήφιας επιστροφής επί της επένδυσης (ROI). «Μπορούμε να αποδείξουμε ότι είμαστε ικανοί να εκμεταλλευτούμε κερδοφόρα τα ξενοδοχεία και να έχουμε σημαντικές πωλήσεις», σχολίασε.

Ο Thomas Cook στοχεύει στην αύξηση των own brand ξενοδοχείων του κατά 40% στο μέλλον, ενώ μέχρι στιγμής το 80% των 170 ξενοδοχείων που διαχειρίζεται λειτουργούν ως franchise.

Ένας από τους κορυφαίους στόχους της Burmeister είναι να αυξήσει το μερίδιο πωλήσεων των tour operators, που περιλαμβάνουν ένα από τα own brand ξενοδοχεία του ομίλου, που σήμερα βρίσκεται στο 12%. Ο ίδιος δήλωσε: «Στόχος μου είναι να αυξηθεί το μερίδιο των εσόδων κατά 30%». Έτσι, θα έφτανε στο ίδιο επίπεδο με την TUI δημιουργώντας πολλά πλεονεκτήματα για τον Thomas Cook, συμπεριλαμβανομένης υψηλότερης ποιότητας, υψηλότερα έσοδα και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Μια συνέπεια είναι ότι οι τουριστικοί πράκτορες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου του Thomas Cook Γερμανίας , θα πρέπει να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ και την πώληση πακέτων με ξενοδοχεία του ομίλου στο μέλλον. «Κάθε κίνηση μάρκετινγκ θα πρέπει να έχει το brand των ξενοδοχείων μας ως κεντρικό θέμα», δήλωσε ο Burmeister. Η Sentido και η Casa Cook είναι ήδη πολύ γνωστές στη γερμανική αγορά, αλλά η Sunwing και η Sunprime έχουν χαμηλό προφίλ μέχρι στιγμής.

Παράλληλα, η εταιρία επιθυμεί να αυξήσει το ποσοστό των own brand ξενοδοχείων στις μεγάλες αγορές από το 70% που βρίσκεται σήμερα σε 100% στο μέλλον.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *