© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το κόστος ζωής έχει πλέον «μεγάλο αντίκτυπο» στις διακοπές | Και ο Covid επιδρά | 3η η Ελλάδα μετά από Ισπανία και Γαλλία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το αυξανόμενο κόστος ζωής έχει αυξανόμενο αντίκτυπο στις επιλογές διακοπών, καθώς τέσσερις στους πέντε Βρετανούς καταναλωτές λένε ότι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, σύμφωνα με τελευταία έρευνα.

Οι ανησυχίες είναι υψηλότερες στη Σκωτία, όπου το 84% των ενηλίκων λέει ότι οι αυξήσεις στο κόστος ζωής έχουν αντίκτυπο, σύμφωνα με μια έρευνα αυτόν τον μήνα από την ερευνητική εταιρεία 56 Degree Insight για τον πιο πρόσφατο δείκτη τουρισμού της Σκωτίας .

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες στην έρευνα (50%) ανέφεραν ότι η αύξηση των τιμών είχε «σημαντικό αντίκτυπο» στον τύπο ταξιδιού ή στον προορισμό που επέλεξαν.

Μια σχετική έρευνα από την Yonder Data Solutions διαπίστωσε ότι το 77% των ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο συμφώνησαν σχετικά με τον αντίκτυπο στα ταξίδια, με δύο στους πέντε (40%) να αναφέρουν ότι το κόστος ζωής είχε «μεγάλο αντίκτυπο».

Οι αυξανόμενες τιμές των καυσίμων έχουν επίσης αντίκτυπο, με το 70% στην έρευνα της Σκωτίας και το 65% στη μελέτη του Ηνωμένου Βασιλείου να αναφέρει ότι έχουν αντίκτυπο στις αποφάσεις για τις διακοπές.

Οι μελέτες διαπίστωσαν ότι ο Covid-19 συνεχίζει επίσης να επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων, ειδικά στα ταξίδια στο εξωτερικό, με το 61% των ενηλίκων στη Σκωτία και το 58% στο Ηνωμένο Βασίλειο να λένε ότι είχε αντίκτυπο στις ταξιδιωτικές τους επιλογές.

Τα προβλήματα στα αεροδρόμια ήταν ένας παράγοντας που έλαβαν υπόψη περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες και στις δύο έρευνες – 52% στη Σκωτία και 54% στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η έρευνα της 56 Degree Insight σε περισσότερους από 1.000 Σκωτσέζους στις αρχές Αυγούστου έδειξε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) αναμένουν να κάνουν διακοπές φέτος, σε σύγκριση με 65% στην Αγγλία, 67% στην Ουαλία και 70% στη Βόρεια Ιρλανδία.

Αλλά σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες στη Σκωτία (48%) είχαν κάνει ή σχεδίαζαν να κάνουν διακοπές στο εσωτερικό.

Η Ισπανία ήταν ο νούμερο 1 προορισμός διακοπών στο εξωτερικό για τους καταναλωτές στη Σκωτία με μεγάλη διαφορά, με το 16% να την επιλέγει για διακοπές.

Η Γαλλία ήταν η επιλογή του 5% και η Ελλάδα και οι ΗΠΑ με 4% η καθεμία ακολουθούμενη από την Ιταλία, την Πορτογαλία και τη Γερμανία με 3% η καθεμία, με τους ερευνητές να σημειώνουν: «Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων συνεχίζουν να είναι κάπως δύσκολα».

Τρεις στους πέντε ερωτηθέντες στη Σκωτία είχαν ήδη κάνει διακοπές και ένας στους πέντε (19%) ήταν στο εξωτερικό.

Πάνω από ένας στους τέσσερις (29%) σχεδίαζε να φύγει τον Σεπτέμβριο και παρόμοιο ποσοστό (27%) τον Οκτώβριο.

Δεκαπέντε προορισμοί εσωτερικού του Ηνωμένου Βασιλείου κατατάχθηκαν μπροστά από όλους τους άλλους προορισμούς στο εξωτερικό εκτός από την Ισπανία στην έρευνα της Σκωτίας.

Η 56 Degree Insight εξέτασε 1.007 ενήλικες στη Σκωτία την 1-2 Αυγούστου. Η Yonder Data Solutions ερεύνησε περισσότερους από 2.100 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο την ίδια περίπου περίοδο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *