Japan Unsplash Photo by Clay Banks
Japan Unsplash Photo by Clay Banks

Τριετές σχέδιο για την τόνωση του εισερχόμενου τουρισμού από τον ιαπωνικό ΕΟΤ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Ιαπωνίας έχει διαμορφώσει ένα σχέδιο μάρκετινγκ τριετούς διάρκειας, το οποίο καλύπτει τη στρατηγική περίοδο από το 2023 έως το 2025.

Στόχος του σχεδίου αυτού είναι η ενίσχυση των εισερχόμενων ταξιδιών και η εκπλήρωση των φιλόδοξων στόχων της ιαπωνικής κυβέρνησης, όπως η επίτευξη εσόδων ύψους 5 τρισεκατομμυρίων γιεν, η επίτευξη τιμής κατανάλωσης ανά άτομο 200.000 γιεν, η προσέλκυση ξένων επισκεπτών στις αγροτικές περιοχές και η ταχεία ανάκαμψη των διεθνών αφίξεων.

Οι στόχοι αυτοί έχουν καθοριστεί στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου “Βασικού Σχεδίου Προώθησης του Τουρισμού”.

Καθώς ο κόσμος ανακάμπτει σταδιακά από την παγκόσμια πανδημία, η τουριστική βιομηχανία γνωρίζει μια “αναγέννηση”, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν με ανυπομονησία νέους προορισμούς για να εξερευνήσουν. Η Ιαπωνία, γνωστή για τον γοητευτικό πολιτισμό και τα μαγευτικά τοπία της, καλωσορίζει και πάλι τους επισκέπτες.

Σε πρόσφατη ανακοίνωσή του, ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Ιαπωνίας (JNTO) αποκάλυψε μια τριετή στρατηγική μάρκετινγκ, που βασίζεται στους τρεις πυλώνες “Στρατηγική ανά αγορά”, “Στρατηγική διακρατικής αγοράς για ταξίδια υψηλής προστιθέμενης αξίας, ταξίδια περιπέτειας (AT) και την Osaka Kansai EXPO” και “Στρατηγική MICE” με στόχο την ενίσχυση των εισερχόμενων ταξιδιών και την ανάδειξη της μοναδικής γοητείας της χώρας.

Στη στρατηγική για κάθε αγορά, στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να επιλεγούν πελάτες με υψηλή τιμή ανά μονάδα ταξιδιωτικής κατανάλωσης και με πρόθεση επίσκεψης σε τοπικές περιοχές. Επίσης, η οργάνωση των διαφημιστικών θεμάτων και του τουριστικού περιεχομένου σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα κάθε target group.

Ως στρατηγική cross-market, ο JNTO θα προωθήσει τη δικτύωση των εγχώριων ενδιαφερομένων, τη συλλογή λεπτομερειών σχετικά με τις υπηρεσίες και την ενίσχυση των πωλήσεων προκειμένου να προσελκύσει ταξίδια υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής MICE, εκτός από το “Βασικό σχέδιο προώθησης του τουριστικού έθνους”, με βάση το “Σχέδιο δράσης για την εισερχόμενη επέκταση της νέας εποχής”, που διαμορφώθηκε τον Μάιο του τρέχοντος έτους, ο JNTO θα προσπαθήσει να προσελκύσει διεθνή συνέδρια και ταξίδια κινήτρων.

Η νέα στρατηγική έχει διαμορφωθεί προσεκτικά, με μεγάλη έμφαση στον βιώσιμο τουρισμό, με στόχο τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας και τη διατήρηση των φυσικών και πολιτιστικών πόρων της Ιαπωνίας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *