© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

TUI: Κορυφαίος προορισμός η Ελλάδα φέτος | Πωλήσεις ρεκόρ 3,6 δισ. ευρώ το 2ο 3μηνο | Στα 9 εκατ. οι κρατήσεις για το καλοκαίρι

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tις υψηλές προσδοκίες για ένα ισχυρό καλοκαίρι 2024 επιβεβαιώνει η TUI, καταγράφοντας αυξημένες κρατήσεις και τιμές, τόσο το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους, όσο και την καλοκαιρινή περίοδο, με την Ελλάδα παραμένει και φέτος αγαπημένος προορισμός για τους Γερμανούς παραθεριστές και να “πρωταγωνιστεί” στις καλοκαιρινές κρατήσεις, όπως αποκάλυψε ο κορυφαίος τουριστικός οργανισμός, δίνοντας στη δημοσιότητα τα στοιχεία του β’ τριμήνου του οικονομικού έτους.

Σύμφωνα με την TUI, προορισμοί μεσαίων και μικρών αποστάσεων καθοδηγούν τις κρατήσεις για το καλοκαίρι, με την Ελλάδα, την Τουρκία και τις Βαλεαρίδες Νήσοι να αποδεικνύονται για άλλη μια φορά οι πιο δημοφιλείς προορισμοί καλοκαιρινών διακοπών.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κρατήσεις είναι επί του παρόντος 3% υψηλότερες, με το 65% της σεζόν να έχει, ήδη, πωληθεί.

Αντίστοιχα, στη Γερμανία, οι κρατήσεις είναι 7% υψηλότερες και το 60% του προγράμματος έχει, ήδη, πωληθεί.

“Τσιμπάνε” οι τιμές των διακοπών και το φετινό καλοκαίρι

Οι τιμές των πακέτων διακοπών συνεχίζουν την αυξητική τους πορεία με την TUI να σημειώνει πως για το  καλοκαίρι του 2024, οι μέσες τιμές είναι 4% υψηλότερες από πέρυσι. Πάραυτα, το 60% του προγράμματος έχει πωληθεί, το οποίο αντιστοιχεί στο επίπεδο του προηγούμενου έτους. Από την τελευταία ενημέρωση, έχουν προστεθεί 2 εκατομμύρια κρατήσεις, που σημαίνει ότι η TUI έχει καταγράψει επί του παρόντος συνολικά 9 εκατομμύρια κρατήσεις για το φετινό καλοκαίρι, που αντιστοιχεί σε αύξηση 5%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Στον τομέα Hotels & Resorts, ο αριθμός των διαθέσιμων διανυκτερεύσεων για το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους είναι κατά 1% υψηλότερος από ό,τι το προηγούμενο έτος, ενώ η πληρότητα των κρατήσεων είναι, επίσης, υψηλότερη κατά μία ποσοστιαία μονάδα.

Οι μέσες ημερήσιες τιμές κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους ήταν κατά 9% υψηλότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με την Τουρκία, την Ελλάδα και τις Βαλεαρίδες Νήσους να είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί.

Ισχυρό, χειμερινό “φινάλε”

Η TUI ολοκλήρωσε τη χειμερινή περίοδο 2023/24 με ένα ισχυρό φινάλε, με σημαντική αύξηση των κρατήσεων κατά 9% και με μέση τιμή 3% υψηλότερη. Ο καιρός έδωσε κίνητρο σε πολλούς ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής να κάνουν χειμερινές κρατήσεις. Έτσι, συνολικά 5,1 εκατομμύρια πελάτες έκαναν διακοπές με την TUI τον χειμώνα 2023/24, με 700.000 περισσότερους επισκέπτες από την ενημέρωση των κρατήσεων για τα τριμηνιαία στοιχεία τον Φεβρουάριο.

Η ζήτηση ήταν μεγαλύτερη για προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τα Κανάρια Νησιά και την Αίγυπτο να είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί και τη ζήτηση για το Πράσινο Ακρωτήριο να συνεχίζει να αυξάνεται.

Τα ξενοδοχεία και οι κρουαζιέρες μοχλοί ανάπτυξης

Η TUI έκλεισε με επιτυχία το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2024 λόγω της συνεχιζόμενης υψηλής προθυμίας των ανθρώπων να ταξιδέψουν. Με 2,8 εκατομμύρια ταξιδιώτες να επιλέγουν τον όμιλο για τις διακοπές τους κατά την περίοδο αναφοράς, από 2,4 εκατομμύρια την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ο τουριστικός όμιλος πέτυχε κύκλο εργασιών ρεκόρ 3,6 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 16% σε ετήσια βάση, από 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ το β’ τρίμηνο του 2023.

Οι τομείς Ξενοδοχεία & Θέρετρα και Κρουαζιέρες πέτυχαν αποτελέσματα ρεκόρ και εξασφάλισαν ότι το προσαρμοσμένο EBIT του ομίλου βελτιώθηκε σημαντικά σε -189 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο, το οποίο είναι συνήθως το πιο αδύναμο στον κλάδο, από -242 εκατομμύρια ευρώ το περυσινό δεύτερο τρίμηνο.

Στόχος, σύμφωνα με τον κ. Ebel, είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών κατά τουλάχιστον 10% και τα υποκείμενα λειτουργικά κέρδη κατά τουλάχιστον 25%.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου TUI, Sebastian Ebel, είπε πως τα δύο πρώτα τρίμηνα του οικονομικού έτους ήταν πολύ επιτυχημένα από επιχειρησιακή άποψη κι αυτό αποδεικνύει σαφώς την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου και της στρατηγικής του ομίλου και υπογραμμίζει τη δύναμή του να αναπτύσσεται κερδοφόρα σε ένα δυναμικό περιβάλλον αγοράς.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *