money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βρετανία: Σε αρνητικό ποσοστό η εμπιστοσύνη των καταναλωτών λόγω του ζητήματος των αποζημιώσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η διαμάχη που έχει ξεσπάσει στη Βρετανία σχετικά με την παροχή αποζημιώσεων έχει οδηγήσει την εμπιστοσύνη προς τον αεροπορικό και τον ταξιδιωτικό κλάδο σε ιστορικό αρνητικό ρεκόρ.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2000 Βρετανών από το καταναλωτικό παρατηρητήριο Which? η εμπιστοσύνη προς τις αεροπορικές και τις ταξιδιωτικές εταιρίες κινήθηκε στο -12% κατά τον Μάιο, ενώ το  Φεβρουάριο το ίδιο ποσοστό κινούταν μόλις στο 9%.

Η μόνη φορά που το ποσοστό εμπιστοσύνης προς τις εταιρίες του κλάδου κινήθηκε σε αρνητικό επίπεδο ήταν κατά τη χρεοκοπία του Thomas Cook, όπου ο δείκτης διαμορφώθηκε στο -1%.

To 22% των συμμετεχόντων ανέφεραν ότι εμπιστεύονται και τους 2 τομείς του κλάδου, ενώ το 34% δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται κανέναν. Το Φεβρουάριο το 32% εμπιστευόταν τους τομείς λίγο μετά την έξαρση του Κορωνοϊού στη Βρετανία, και το 23% ανέφερε  ότι δεν εμπιστευόταν τις αεροπορικές.

Το 70% όσων έκαναν κράτηση για διακοπές ή πτήση πριν το lockdown ακύρωσαν μερικά ή όλα τα σχέδια τους, ενώ το 58% περιμένει ακόμα να λάβει αποζημίωση. Από αυτούς  το 47% περιμένει να λάβει 500 λίρες και το 27% αναμένει περισσότερες από 1000 λίρες.

Το καταναλωτικό παρατηρητήριο Which? καθιστά την προσοχή για το γεγονός ότι η κυβέρνηση και ο αεροπορικός ρυθμιστής δεν μπορούν να καθυστερούν την εφαρμογή μέτρων για τις αεροπορικές και ταξιδιωτικές εταιρίες, οι οποίες παρανομούν και δεν παρέχουν τις έννομες αποζημιώσεις.

Η παρέμβαση της κυβέρνησης είναι απαραίτητη για να αποφευχθεί η περαιτέρω ζημιά στον κλάδο αλλά και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού προς αυτόν.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *