ryanair

86% των πτήσεων της Ryanair, on time τον Ιανουάριο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ryanair  ανακοίνωσε  τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιανουαρίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη, όπως τονίζει η εταιρία σε ανακοίνωσή της.
Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 86% των πάνω από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιανουάριο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

 Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

 “HRyanair μετέφερε πάνω από 8.7 εκατομμύρια πελάτες τον Ιανουάριο,  με το 86% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Ιανουάριος 2016 2017
Πτήσεις στην ώρα τους 86% 86%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.49 2.15
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.64 0.67
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *