Τα «γερασμένα» ξενοδοχεία «πληγή» για την τουριστική ανάπτυξη της Αλγκάβρ

Τα «γερασμένα» ξενοδοχεία «πληγή» για την τουριστική ανάπτυξη της Αλγκάβρ

0

Μπορεί πέρυσι η περιοχή Αλγκάβρ της Πορτογαλίας να έκανε ρεκόρ όλων των εποχών στον τουρισμό, ωστόσο, η περιοχή αντιμετωπίζει χρόνια προβλήματα, με βασικότερο την παρωχημένη ξενοδοχειακή της υποδομή, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της Έκθεσης για τον Τουρισμό και τις Αεροπορικές μεταφορές στην Πορτογαλία, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

Ένα από τα προβλήματα του κλάδου, όπως τόνισε ο Sergio Palma Brito, συντάκτης της έκθεσης, είναι τα παρωχημένα ξενοδοχεία, πολλά από αυτά στην προκυμαία, τα οποία αποτελούν δυσφήμιση για την εικόνα της περιοχής.

Ένα άλλο βασικό σημείο είναι ότι, ενώ στην περιοχή τουλάχιστον 100 εθνικές και ξένες οικογένειες έχουν επενδύσει σε ακίνητα, οι επίσημοι φορείς της Αλγκάρβε θεωρούν παράνομα αυτά τα τουριστικά καταλύματα.

«Αυτό το είδος της τουριστικής προσφοράς θα πρέπει να ενσωματωθεί», εξήγησε ο κ. Brito, τονίζοντας πως «ακόμα και επίσημοι φορείς, όπως η Eurostat, θεωρούν ως τουριστικά καταλύματα κάθε εγκατάσταση που μπορεί να φιλοξενήσει τουρίστες».

Ο πρώην γενικός διευθυντής της Πορτογαλικής Συνομοσπονδίας Τουρισμού (CTP), ωστόσο, παρουσιάζει μια πιο αρνητική εικόνα της περιοχής. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Αλγκάρβε δεν έχει την ικανότητα να προσελκύσει επισκέπτες, αφού μεταξύ 2001 και 2015, η κίνηση στο αεροδρόμιο του Φάρο αυξήθηκε κατά 38%, ενώ στη Λισαβόνα και το Πόρτο αυξήθηκε κατά 115% και 192%, αντίστοιχα. Αυτό αποδεικνύει τα προβλήματα στην προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού τουριστών στην περιοχή.

«Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους πετούν σε έναν προορισμό μόνο αν θεωρούν ότι είναι ελκυστικός και αυτό συμβαίνει μόνο σε περίπτωση που υπάρχει διασύνδεση μεταξύ των βιομηχανιών της περιοχής», είπε ο Sergio Palma Brito.

Η λύση που προτείνεται από τον ίδιο είναι να σχεδιαστούν ιδιωτικά προγράμματα μάρκετινγκ για κάθε αγορά-πηγή τουριστών, όπως για παράδειγμα, ένα τριετές πρόγραμμα μάρκετινγκ και πωλήσεων για τη γερμανική αγορά.

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ