110 δισ δολάρια σε meetings και events στην Κίνα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην πρώτη αξιολόγηση την κινεζικής αγοράς σε χώρους συνεδριάσεων και εκθεσιακά κέντρα, το ίδρυμα GBTA εντόπισε πως 138,5 εκατ. εγχώρια ταξίδια έγιναν για mice δραστηριότητες και οι επαγγελματίες αυτοί, ξόδεψαν 110 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια των ταξιδιών αυτών, μέσα στο 2014. 
Περίπου στο 1/3 των Κινέζων που ταξίδεψαν για επαγγελματικούς λόγους, πιστεύουν πως ο αριθμός των mice meetings θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.
Τα επαγγελματικά ταξίδια για mice δραστηριότητες αγγίζουν 42 τοις εκατό του συνολικού όγκου των εγχώριων επαγγελματικών ταξιδίων στην Κίνα και το 45 τοις εκατό των συνολικών δαπανών για επαγγελματικά ταξίδια. 
Στη Σαγκάη (27%) και το Πεκίνο (25%) έλαβε χώρα το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιών MICE στην Κίνα κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ενώ ακολουθεί το Guangzhou (24%), το Χονγκ Κονγκ (11%) και το Μακάο (6%).
Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από μια νέα μελέτη, εκτίμησης της αγοράς των mice – επαγγελματικών ταξιδίων στην Κίνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Ίδρυμα GBTA, του Global Business Travel Association, και χρηματοδοτείται από την Starwood Hotels & Resorts. 
«Βάση μιας πρώτης αξιολόγησης της αγοράς mice της Κίνας δείχνει πως η πρόκειται για μια μεγάλη κατηγορία η οποία αποτελεί το 42 τοις εκατό των συνολικών εγχώριων επαγγελματικών ταξιδίων και δαπανούνται 110 δις δολάρια. 
Κατέχει μάλιστα τη δεύτερη θέση μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε ο Joseph Bates, Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος GBTA. 
«Η κατηγορία mice, προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και αναμένουμε να συνεχίσει να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς καθώς η οικονομία της Κίνας επεκτείνεται.» 
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το ίδρυμα GBTA σε αυτή τη μοναδική μελέτη που εστιάζει στη βιομηχανία εκδηλώσεων και συναντήσεων στην Κίνα”, δήλωσε έτσι ο Νίκολας Μαράτος, Αντιπρόεδρος, Υπεύθυνος των Πωλήσεων Ασίας-Ειρηνικού, της Starwood Hotels & Resorts. “Καθώς συνεχίζουμε την επιθετική στρατηγική ανάπτυξης μας σε ολόκληρη την Κίνα, τα ευρήματα, όχι μόνο μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα τη φύση και το μέγεθος της βιομηχανίας MICE, θα βοηθήσει επίσης να διαμορφώσουμε το μέλλον της επιχείρησής μας. Είναι καθησυχαστικό το γεγονός ότι η μελέτη επιβεβαιώνει τις προσπάθειές μας και τα σχέδια ανάπτυξης στην Κίνα, όπου αυτή τη στιγμή έχουμε πάνω από 150 ξενοδοχεία σε λειτουργία και περισσότερα από 150 ακόμη, στα σκαριά . ” 
Κατά τους τελευταίους 12 μήνες, το 86% όσων ταξίδεψαν για επαγγελματικούς λόγους, έχουν κάνει ένα ταξίδι για σκοπούς MICE στην Κίνα και κάθε ταξιδιώτης δαπανά κατά μέσο όρο 1.100 δολάρια (¥ 6.782 CNY) ανά ταξίδι. 
Οι MICE εκδρομές στην Κίνα, διαρκούν 2,9 ημέρες κατά μέσο όρο με την πλειοψηφία των ταξιδιών (59 τοις εκατό) να διαρκεί μεταξύ δύο και τεσσάρων ημερών. 
Οι περισσότεροι από όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους (64 τοις εκατό) φθάσουν στον προορισμό τους αεροπορικώς, ενώ το 18 τοις εκατό αυτών, με το τρένο και 14 τοις εκατό με αυτοκίνητο. 
Οι συναντήσεις MICE συνήθως εξελίσσονται σε συνεδριακά κέντρα (38%) ή σε ξενοδοχεία (33%).