mouzenidis
Ο κ. Γιώργος Μασμανίδης

Στο +5% φαίνεται να κλείνει το καλοκαίρι για την Ελλάδα η κίνηση από Ρωσία

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μπορεί οι τουριστικοί πράκτορες να ανέμεναν αυξημένη ζήτηση για την Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι, ωστόσο υπάρχουν παράγοντες που δρουν ανασταλτικά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σύμφωνα με το Russian Travel Digest, παρότι η Τουρκία φαίνεται να ασκεί σημαντική πίεση, το 2018 αναμένεται να είναι καλύτερο ή τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με το περσινό όσον αφορά τις πωλήσεις τουριστικών πακέτων προς την Ελλάδα.

Ο Γεώργιος Μασμανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Mouzenidis Travel, δήλωσε ότι η ζήτηση παραμένει στα περσινά επίπεδα.

Η Marina Makarkova, επικεφαλής του τμήματος δημοσίων σχέσεων του ταξιδιωτικού πρακτορείου Coral Travel, επιβεβαιώνει επίσης ότι «η ζήτηση για την Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς υπάρχουν ήδη κρατήσεις για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο».

Σύμφωνα με την ANEX Tour, η ζήτηση για ταξίδια στην Ελλάδα παραμένει σταθερή σε προηγούμενα επίπεδα, ωστόσο οι πελάτες δείχνουν να προτιμούν κυρίως ξενοδοχεία 4* και 5*.

Πολλοί από τους σημαντικότερους πράκτορες σημείωσαν αυξημένες πωλήσεις για την Ελλάδα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Τα καλύτερα αποτελέσματα κατέγραψε η TUI Russia, με αύξηση 40%, κυρίως λόγω των εξαιρετικών πρώιμων κρατήσεων. Όσον αφορά τις υπόλοιπες, η Intourist ανέφερε αύξηση 10%, η Biblio-Globus 12,6% και η PEGAS Touristik 15-20%.

Πρώτες σε ζήτηση φαίνεται να είναι η Κρήτη και η Ρόδος, και ακολουθούν η Κέρκυρα, η Κως και η Ζάκυνθος. Αρκετά μεγάλη ζήτηση παρατηρείται και για περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, λόγω πολλών ευκαιριών για εκδρομές.

Όσον αφορά την επιλογή γεύματος, όπως σημειώνει ο κ. Μασμανίδης, δημοφιλής στους Ρώσους τουρίστες είναι η επιλογή all inclusive, αν και από χρονιά σε χρονιά παρατηρείται αύξηση της ζήτησης για ημιδιατροφή ή και μόνο για πρωινό.

Μιλώντας για τους παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση για την Ελλάδα, ο Αλέξανδρος Αράπογλου, επικεφαλής του Intourist, ανέφερε την αυξημένη ισοτιμία του ευρώ, αλλά και τον ανταγωνισμό με άλλους παραθαλάσσιους προορισμούς, ειδικά σε όσους γίνεται δεκτό το δολάριο. «Σε γενικές γραμμές, η σεζόν αυτή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως σταθερή και προβλέψιμη», σημείωσε.

Η TUI Ρωσίας τονίζει, ότι με την αρχή της σεζόν οι πωλήσεις για Ελλάδα μειώθηκαν. Αυτό οφείλεται κυρίως σε υπερπροσφορά όσον αφορά τη μεταφορά στη χώρα και κατά συνέπεια, στην εμφάνιση ειδικών προσφορών για τις πλησιέστερες ημερομηνίες. «Οι τουρίστες, ιδιαίτερα οι κάτοχοι βίζας στις χώρες Σένγκεν, τείνουν να περιμένουν την εμφάνιση προσφορών την τελευταία στιγμή, κάτι που τελικά επηρεάζει τις πωλήσεις», υπογράμμισε η εταιρεία.

Σύμφωνα με τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες, Τουρκία, Κύπρος, Ισπανία και Ιταλία αναδεικνύονται ως οι κύριοι ανταγωνιστές της Ελλάδας στη ρωσική αγορά.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *