money tourism photo
© money tourism copyright photo

Deloitte : Ξοδεύουν περισσότερα φέτος για διακοπές οι Βρετανοί

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε διάστημα 3 μηνών μέχρι και τον Ιούνιο παρατηρείται αύξηση των εξόδων των Βρετανών παραθεριστών και αναμένεται η αύξηση να συνεχιστεί όλο το καλοκαίρι. Η Deloitte ανέφερε μεγάλη «ώθηση» στην πλειοψηφία των κατηγοριών εξόδων στην έκθεσή της για το δεύτερο τρίμηνο του 2018 του Leisure Consumer, «οδηγούμενη από επίπεδα ρεκόρ της εμπιστοσύνης των καταναλωτών».

Η έκθεση, βασιζόμενη σε τριμηνιαία έρευνα 3.166 ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου, υποδηλώνει ότι οι συνολικές δαπάνες των παραθεριστών από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά 2% από το προηγούμενο τρίμηνο.

Οι καταναλωτές ανέφεραν αυξημένες δαπάνες σε 9 από τις 11 κατηγορίες, ενώ οι δαπάνες για φαγητό αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με πέρυσι.

Παρατηρώντας άλλες κατηγορίες τα έξοδα σε μπαρ είδαν αύξηση 4%, ενώ οι καφέδες και τα καταστήματα έτοιμου φαγητού ανέβηκαν κατά 3%.

Η μόνη κατηγορία, όπου παρατηρήθηκε μείωση δαπανών, ήταν οι διακοπές μικρής διάρκειας (-2%), ωστόσο οι δαπάνες για παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων παρέμεινε σταθερή.

Η μεγαλύτερη αύξηση κατά το προηγούμενο τρίμηνο παρατηρήθηκε στον τομέα του πολιτισμού και της ψυχαγωγίας (+5%), καθώς οι καταναλωτές φαίνεται ότι απόλαυσαν τον ηλιόλουστο καιρό.

Σύμφωνα με την Deloitte, η έκρηξη «φαίνεται ότι θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού με οδηγό τον ζεστό και καλό καιρό».

Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε 10 από τις 11 κατηγορίες.

Ο συνεργάτης της Deloitte στον τομέα της φιλοξενίας και του ελεύθερου χρόνου, Simon Oaten, δήλωσε: «Οι δαπάνες αναψυχής είναι πολύ σημαντικός τροχός για την υγιή εξέλιξη της βρετανικής οικονομίας.

«Εάν οι καταναλωτές δαπανούν, είτε πρόκειται για καφέ είτε για διακοπές, πρόκειται για ξεκάθαρη ένδειξη εμπιστοσύνης στο προσωπικό διαθέσιμο εισόδημα.

«Η κατάσταση κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 δεν ήταν ιδιαιτέρως εύκολη. Το γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν καλή διάθεση είναι αρκετά ενθαρρυντικό. Βασικά, οι συνήθεις κατηγορίες, όπως η κατανάλωση φαγητού και ποτού, αυξήθηκαν, σημάδι χαλάρωσης της εισοδηματικής πίεσης και βελτίωσης της εμπιστοσύνης».

«Οι θετικές προοπτικές έρχονται σε αντίθεση με την πολιτική αβεβαιότητα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα καταστήματα λιανικής.

«Οι επιχειρήσεις αναψυχής πρέπει να αισθάνονται αισιοδοξία για την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τις προοπτικές δαπανών τους.

«Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές σχεδιάζουν να αυξήσουν τα έξοδά τους σε αρκετές από τις κατηγορίες.

«Αυτό σημαίνει ότι επιχειρήσεις όλων των κλάδων θα επωφεληθούν, είτε πρόκειται για ταξιδιωτικούς οργανισμούς, καφετέριες, ξενοδοχεία ή αθλητικούς χώρους.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *