commi

Bedsonline: Συνέχιζει την καμπάνια προμήθειας + 3% εξαιτίας της υψηλής ζήτησης

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Bedsonline, παγκόσμιος προμηθευτής καταλυμάτων και συμπληρωματικών προϊόντων αποκλειστικά για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, ανακοίνωσε την επέκταση της καμπάνιας προμήθειας 3% για τους πελάτες παγκοσμίως.

Μετά από σημαντικές αυξήσεις πωλήσεων έως και 80% σε ορισμένες χώρες και μια συντριπτικά θετική αντίδραση από τους πελάτες, η Bedsonline έχει αποφασίσει να παρατείνει την προσφορά της μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.

Η εκστρατεία ξεκίνησε  στις 17 Δεκεμβρίου για να γιορτάσει την περίοδο των διακοπών και προοριζόταν να ολοκληρωθεί την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς, αλλά παρατάθηκε σε ένα πρώτο στάδιο μέχρι τις 17 Ιανουαρίου λόγω της απροσδόκητα μεγάλης δημοτικότητας.

Η προώθηση είναι ανοιχτή σε όλους τους ταξιδιωτικούς πράκτορες παγκοσμίως που συνεργάζονται με την Bedsonline. Αυτοί οι πράκτορες θα λάβουν επιπλέον 3% προμήθεια, πέραν της κανονικής προμήθειας τους, για όλες τις κρατήσεις διαμονής μέσω της ιστοσελίδας Bedsonline για οποιαδήποτε ημερομηνία σε οποιοδήποτε προορισμό παγκοσμίως.

Η είδηση ​​αυτή έρχεται μετά την απόφαση της Bedsonline ότι όλες οι πλατφόρμες (GTA, TravelCube και Travelbound) θα τερματιστούν μέχρι το τέλος Ιανουαρίου σε όλες σχεδόν τις αγορές της μετά την απόφαση που ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 ότι οι αδελφές εταιρείες της Bedsonline θα ενταχθούν στην πλατφόρμα και το εμπορικό σήμα Bedsonline .

Ο κ. Alistair Rodger, διευθυντής λιανικής  ταξιδιωτικών πρακτόρων στο Hotelbeds, δήλωσε:

«Την περασμένη εβδομάδα σημειώθηκε σημαντικό άλμα στις κρατήσεις – σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και κατά 80%.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος που επιβεβαιώνω ότι αυτή η προσφορά ώθησε τους τελευταίους ταξιδιωτικούς πράκτορες από τα παλαιότερα εμπορικά σήματα μας – TravelBound, TravelCube και GTA – να μεταφερθούν στην πλατφόρμα Bedsonline τις τελευταίες εβδομάδες.

Η νέα και ενοποιημένη πλατφόρμα Bedsonline – η οποία ενσωματώνει το χαρτοφυλάκιο καταλυμάτων και τα καλύτερα χαρακτηριστικά της προσφοράς εμπορικών σημάτων TravelCube, TravelBound και GTA – παρέχει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε παγκόσμιο επίπεδο τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

1) Διαφορετικό και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων: πάνω από 170.000 ξενοδοχεία παγκοσμίως διαθέσιμα (με πάνω από 90.000 να προμηθεύονται άμεσα, καθιστώντας το περιεχόμενο μοναδικό και ανταγωνιστικό), 24.000 δρομολόγια μεταφοράς και 18.000 δραστηριότητες, 140.000 αυτοκίνητα διαθέσιμα προς ενοικίαση.

2) Ισχυρή και φιλική προς τον  χρήστη τεχνολογία: η καλύτερη μηχανή αναζήτησης στην κατηγορία που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες των ταξιδιωτικών πρακτόρων επιτρέπει στους χρήστες να φιλτράρουν και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα με ευέλικτο και πρακτικό τρόπο, συμπεριλαμβανομένων των διαισθητικών λειτουργιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και PDF – με το 70% να αναφέρει την πλατφόρμα ως κορυφαίο παράγοντα στην επιλογή της υπηρεσίας.

3) Τοπική γνώση σε συνδυασμό με μια παγκόσμια προσφορά: τοπικές ομάδες πωλήσεων σε κάθε αγορά με σημαντική τεχνογνωσία σε τοπικό επίπεδο και τεχνογνωσία που είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες των πελατών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *