Παράνομη κρίνεται η στάση που έχουν λάβει οι αεροπορικές εταιρίες σχετικά με το θέμα των αποζημιώσεων, όπως αναφέρει το καταναλωτικό κέντρο του Hessen.
Ο δικηγόρος Peter Lassek αναφέρει: “Οι αεροπορικές δεν προσφέρουν καμία αποζημίωση ή την παρέχουν με πλάγιους τρόπους όπως τα voucher και η αλλαγή της κράτησης”.
Σύμφωνα με τον Peter Lassek τα παράπονα των καταναλωτών σχετικά με τις αεροπορικές αυξάνονται όλο και περισσότερο. Αρχικά οι πελάτες έδειχναν μία κατανόηση σχετικά με την αδυναμία καταβολής αποζημίωσης εντός 7 ημερών, όπως ορίζει η σχετική οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά πλέον η πικρία αυξάνεται ειδικά ύστερα από την κρατική στήριξη που λαμβάνουν για να επιβιώσουν.
Όχι μόνο οι πελάτες αλλά και οι συνεργάτες των αεροπορικών εταιριών παραπονούνται για την τακτική τους να καθυστερούν τις πληρωμές για εβδομάδες. Η κατάσταση για τις συνεργαζόμενες εταιρίες γίνεται ανυπόφορη καθώς και αυτές αντιμετωπίζουν επιπλέον οικονομικές δυσκολίες.