Δυναμική επιστροφή της Τουρκίας, με «οδηγό» τις οικογενειακές κρατήσεις

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πολύ υψηλές κρατήσεις για αυτό το καλοκαίρι καταγράφουν οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες, χάρη στην έντονη ζήτηση που παρατηρείται για οικογενειακές διακοπές στην τουρκική αγορά.

Οι κρατήσεις για την Τουρκία αυξήθηκαν φέτος, καθώς οι Γερμανοί καταναλωτές ανέκτησαν την εμπιστοσύνη τους στον προορισμό, ύστερα από δύο χρόνια πτωτικής τάσης των πωλήσεων. Τα πακέτα διακοπών στην Αττάλεια, για παράδειγμα, παρουσιάζουν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης κατά 86% τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Traveltainment.

Η Τουρκία είναι ο ξεκάθαρος νικητής μεταξύ των καλοκαιρινών προορισμών για φέτος, για την TUI, με τις μέχρι στιγμής κρατήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 80%, δημιουργώντας διπλάσια έσοδα από τις πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι.

Παρόμοια ανάπτυξη παρατηρούν κι άλλοι τουριστικοί πράκτορες, καθώς οι οικογένειες συρρέουν ξανά στον προορισμό της Ανατολικής Μεσογείου. Στο πλαίσιο αυτό, οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ήδη αυξήσει τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις και την ξενοδοχειακή διαθεσιμότητά τους.

Οι κρατήσεις της Öger Tours, αποκλειστικό brand της Thomas Cook Τουρκίας, κινούνται σε πολύ θετικά επίπεδα, καταγράφοντας διπλάσια αύξηση σε σχέση με πέρυσι, όπως δήλωσε ο διευθυντής προϊόντων, Altan Tarakci, αναμένοντας ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί.

Η Bentour Reisen σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 165% τους πρώτους 2-3 μήνες του τρέχοντος έτους χάρη στις πρώιμες κρατήσεις. Η μέση τιμή ανά άτομο αυξήθηκε από 600€ σε 720€ και η μέση διάρκεια παραμονής από 9,3 νύχτες σε 10,1, γεγονός που υποδηλώνει επιστροφή των οικογενειών.

Πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης εμφανίζει και η DER Touristik, αν και η ζήτηση, σύμφωνα με τον διευθυντή προϊόντων Nils Lübbe, εξακολουθεί να εξαρτάται από την τιμή. Από την άλλη, διπλάσιος είναι, μέχρι στιγμής, ο αριθμός πελατών της Alltours για την Τουρκία αυτό το καλοκαίρι, με τους περισσότερους να επιλέγουν την περιοχή γύρω από την Αττάλεια, ενώ η αντίπαλη εταιρία, Schauinsland-Reisen, καταγράφει αύξηση 50% στις πωλήσεις.

Εν τω μεταξύ, η θέση της FTI ως κορυφαίος ταξιδιωτικός πράκτορας στην Τουρκία φαίνεται να έχει επιβεβαιωθεί από τον αριθμό των πελατών που καταγράφηκαν πέρυσι, σύμφωνα με το Turizmdatabank. Με βάση τα στοιχεία αυτά, το πρακτορείο Meeting Point της FTI είχε πέρυσι ποσοστό 22,3% από πλευράς των Γερμανών τουριστών που επισκέφθηκαν την Τουρκία.

Συγκριτικά με τα υπόλοιπα ταξιδιωτικά πρακτορεία, στη 2η θέση βρέθηκε το Tantur (της TUI), με ελαφρώς μειωμένο ποσοστό 15,7%, ξεπερνώντας το Diana Travel (του Thomas Cook), που συγκέντρωσε μόλις το 13,9% των Γερμανών τουριστών. Άλλοι μεγάλοι ταξιδιωτικοί οργανισμοί ήταν ο Summer Tour (της Schauinsland-Reisen), που ανέβηκε από την έβδομη στην τέταρτη θέση, παίρνοντας τη θέση του DER Touristik / DTS, που έπεσε στην πέμπτη θέση.

Οι τρεις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες εισερχόμενου τουρισμού ήταν οι OTI Group, TUI Group και Anex Tour, σύμφωνα με τα στοιχεία του Turizmdatabank.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *